جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

او با اشاره به اینکه در این معضل جهانی کشورهای غربی روی خود را نشان دادند و ذات حقیقی شان آشکار شد، گفت: کشورهای اسلامی باید با هم اتحاد داشته باشند تا قدرتشان بیشتر شود. به گزارش پنجشنبه ایرنا، «طوفان هبک» در انتهای ماموریت خود در دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی تبریز افزود: اقتصاد پرورش دهنده سیاست بوده و هر چه حجم تجاری بین ۲ کشور افزایش یابد، مطمئنا تاثیر مثبت در روابط سیاسی نیز خواهد داشت. به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رضا کامی در دیدار رایزن بازرگانی سرکنسولگری ترکیه در تبریز با اعلام آمادگی برای همکاری های همه جانبه و ۲ سویه افزود: وجود تحریم ها از جمله مشکلات موجود در تجارت بین ۲ کشور است. به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در دیدار رییس دانشگاه آرتوکلوی ترکیه و هیات همراه با رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تاکید بر توسعه همکاری های دوجانبه این ۲ مرکز علمی، طرفین ضمن بررسی زمینه های توسعه همکاری های فی مابین، خواستار مبادله تجربیات علمی، استاد و دانشجو شدند. رییس دانشگاه آرتوکلوی ترکیه با اشاره به توانمندی های علمی این مرکز دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: توسعه همکاری های دوجانبه می تواند در توسعه علم و فناوری در رشته های مختلف پزشکی برای هر دو طرف مفید واقع شود.

اخبار جدید پنجشیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ابراهیم اوز جوشار رئیس دانشگاه ماردین ترکیه گفت: تحریم ایران به منظور عقب نگهداشتن از توسعه علمی است و بنابرین باید برای تقویت علم و دانشگاه تلاش بیشتری کنیم. علاوه بر این مورد تکرار برخی کلمات و اصطلاحات رایج در متون خبری بر تقویت زبان افراد در یادگیری زبان انگلیسی با اخبار تاثیر بسزایی دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ارزروم، با بیان اینکه تبریز، در طول تاریخ، مبدأ ارتباطات فرهنگی و اقتصادی منطقه بوده است، اظهار داشت: باید این موضوع را به عنوان یک فرصت ببینیم و آن را تقویت کنیم. فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از عملیاتی بودن سامانه باور ۳۷۳ خبر داد و گفت: هواپیماهای دشمنان را از زمان پرواز تا فرود رصد میکنیم به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحیفرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز ۱۰ شهریورماه به مناسبت روز پدافند هوایی در برنامه صبح بخیر ایران گفت: از زمانی که تهدیدات هوایی شکل گرفت، یعنی زمان جنگ جهانی اول حضور نیروهای هوایی که بتوانند با این تهدیدات مقابله کنند، شکل گرفت و به آن نیروهای پدافند هوایی گفتند.

به گزارش جماران، علی محسنیان، با اعلام بازگشایی فرودگاه یاسوج پس از سه ماه وقفه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه گذشته پروازهای این فرودگاه لغو شد اما با بهبود وضعیت نسبی بیماری کرونا، پروازهای فرودگاه یاسوج با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز آغاز شد. قدیر با اشاره به اینکه به محض ارائه دستورالعمل، آغاز این نوع واکسن را نیز شروع خواهیم کرد، افزود: با توجه به واکسیناسیون در استان و فروکش کردن این موج، روند کرونا نزولی بوده، ولی نگرانی ما موج کرونایی جدید در شمال غربی کشور است. دبیر هیات رییسه اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر اینکه بهترین راه گسترش همکارهای تجاری ایران و ترکیه تولید مشترک است، گفت: مهمترین مشکل در تجارت بین ۲ کشور، نقل و انتقال پول است.رضا کامی در دیدار رایزن بازرگانی سرکنسولگری ترکیه در تبریز با اعلام آمادگی برای همکاریهای همه جانبه و ۲ سویه افزود: وجود تحریمها از جمله مشکلات موجود در تجارت بین ۲ کشور است. پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد که با شیوع کرونا این پروازها کاهش پیدا کرده اما اکنون مسئولان فرودگاهی تبریز از افزایش پروازها واز جمله به مقصد آنکارا در روزهای آتی خبر می دهند.

عضو هیات رئیسه اتاق تبریز وجود تحریم ها را از جمله مشکلات موجود در تجارت بین دو کشور دانسته و گفت: مهمترین مشکل در تجارت بین دو کشور، مشکل نقل و انتقال پول است. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،طاهر دینگیل رایزن بازرگانی سرکنسولگری ترکیه در تبریز در دیدار با رضا کامی عضو هیأت رئیسه اتاق تبریز ضمن ابراز خرسندی از حضور در اتاق تبریز، وجود بیماری کرونا را یکی از دلایل کاهش تبادل و پذیرش هیأتهای تجاری بین دو طرف دانسته و گفت: هم اکنون با بازگشایی مرزها، امکان اعزام و پذیرش هیأت وجود دارد. محمدرضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت کووید ۱۹ در قم، افزود: در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰، ۵۳ بیمار با علائم ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای این استان پذیرش شدند. به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با حضور محمدرضا خانی سرپرست معاونت برنامهریزی و نیروی انسانی شهرداری، بیگدلی مدیرکل منابع انسانی شهرداری، کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری و ملایی رئیس سابق این دانشگاه برگزار شد. به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک سیما در خصوص جاماندگان سهام عدالت گفت: در بخش اول افرادی هستند که در ابتدا فرم پر کرده و ثبتنام هم کرده بودند، اما الآن جزو مشمولین نیستند که حدود دومیلیون نفر میشوند.

اخبار جدید ب

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید یمن لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما