چرا دست راست آبرامویچ در فهرست تحریم بریتانیا نیست؟

[ad_1]

فرارودر مارس 2000 میلادی، پنج تن از ثروتمندترین الیگارشهای روس در یک سوئیت در هتل دورچستر لندن گرد هم آمدند تا درباره ادغام چند میلیارد پوندی که شامل تعدادی از بزرگترین دارایی های صنعت صنعت جهان می شود مورد بحث قرار گیرد.

به گزارش فرارو به نقل از گاردین، سرمایه گذاران که یکی از آنها به اولین جلسه حقوقی در مجلس اعیان بریتانیا خارج شده بود درباره سیاست روسیه، جنگ بر سر ساختمان در کشورشان در دهه 1990 میلادی و ایجاد غول «روسال» صنعتی انجام دادند. یک دهه بعد، آن جلسه در هتل در مرکز دعوی 3 میلیارد پوندی دادگاه عالی بین دو تن از حاضران، یعنی «رومن آبراموویچ» و «بوریس برزوفسکی» بر سر تخصیص منابع متعدد حاصل از صنعت خصوصی سازی تحت کنترل دولت روسیه از جمله ماشین قرار گرفت.

حقوقی در پرونده این پرونده در سال 2012 تا 100 میلیون پوند تخمین زده شد. آآ قشقش قشارن و اککو ححح ظارت یشاههای یایی بیییاییا ققار گگففه و حححییهایی عیهیه آآان اعمال ششه اند.

دو نفر از مردان حاضر در جلسه دورچستر در 13 مارس 2000، الیگارش گرجی تبار کردند. حضور در فوریه ۲۰۰۸ میلادی بر اثر حمله قلبی مشکوکی درگذشت.

دو نفر دیگر که در این اجلاس حضور دارند آبراموویچ و «اولگ دریپاسکا» میلیاردر روس از بنیانگذاران روال هفته گذشته در فهرست‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارند. مدیر باشگاه از حضور و فعالیت در آن لیگ محروم است.

آبراموویچ و دریپاسکا از جمله هفت الیگارشی بودند که در این اقدام هدف قرار گرفتند:. بریتانیا اعلام کرد که ارزش ثروت آنها در مجموع 15 میلیارد پوند است لیز تراس وزیر امور خارجه بریتانیا گفت که مقامات بریتانیایی به «افزایش فشار بر رژیم پوتین و خفه» است. کردن منابع مالی» ادامه خواهد داد.

پنجمین فرد حاضر در جلسه سال 2000 میلادی، «آوژن شوید» میلیاردر متولد شوروی یکی از سهامداران عمده شرکت جهانی فولاد اوراز در بورس لندن و از دوستان نزدیک آبراموویچ بود.

شویدر همچنین رئیس Millhouse LLC شرکت سرمایه گذاری آبراموویچ مستقر در مسکو بود، اما در هفته گذشته پس از اعمال تحریم ها علیه مالک چلسی از سمت خود کناره گیری کرد. روابط نزدیک» با آبرامویچ در کانون توجه قرار گرفته است.

در حالی که آبراموویچ می تواند چهره های شهرنشین و جذاب قلمداد شود که در سفری که در ژوئیه 2015 می شود به عنوان «مرد دست راست آبراموویچ» توصیف شده است. ججایی کک سک تصیف صیفش اسس یکی از اففایی که او اه میگیگی: «او ییاند پپیس بیی برای پپیس یسو و باشش».

یکی از نمایندگانی که هفته گذشته در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند ممکن است در معرض تهدیدها قرار گیرد، گفت: «شویدلر شهروند فدراسیون روسیه نبوده است که یک شخص عمومی نیست و در رویدادهای جاری شرکت نمی‌کند در اتحاد جماهیر شوروی.. به دنیا آمد و در سال 1989 میلادی در سال 1989 میلادی به عنوان پناهنده بدون تابعیت آنجا را ترک کرد. افراد دارای مهارت بالا وارد آن کشور شد».

ثروت شخصی شوید توسط نشریه فوربس 1.3 میلیارد پوند تخمین زده شده است.او خانهای در ساری بریتانیا دارد و گفته می شود که صاحب یک کشتی تفریحی لوکس به نام Le Grand Bleu است که گویا هدیه آبراموویچ به او بوده است. به نام Château Thénac، خانهای در کلرادو و یک آپارتمان 19 میلیون پوندی در نیویورک هستند.

شوید و آبراموویچ پس از اختصاصی سازی شرکت نفتی روسی سیب نفت در سال 1996 میلادی، ثروت خود را به دست آوردند. آبراموویچ تایید کرده است که بدون فساد و پرداخت رشوه به برزوفسکی برای تاثیرگذاری بر «بوریس یلتسین» رئیس جمهور سابق روسیه درباره آینده داراییایش نمیتوانست نفت را در دست بگیرد. » منشی خصوصی سابق شاهزاده چارلز از سمت خود به عنوان مدیر و از کناره گیری کرد.

آبراموویچ یکی از سهامداران عمده شرکت آن است و تجارت سهام اوراز توسط سازمان راهبرد امور مالی بریتانیا به حالت تعلیق درآمده تا در انتظار روشن شدن تاثیر تحریم ها باشد.

این شرکت از سوی دولت بریتانیا به تهدید بالقوه تمام ارضی می‌گوید از جمله احتمال احتمالی فولاد برای ارتش روسیه می‌تواند برای تانک‌ها استفاده شود. شرکت اعلام کرد که فولاد را فقط برای پروژه های ساختمانی تامین می کند و تولید کننده آن شرکت در تانک های روسی استفاده نشده است.

این در حالی است که «بیل برودر» سرمایه دار برای کرملین هفته گذشته گفته بود که از اقدام علیه آبراموویچ و دیگر الیگارشها استقبال می کند، اما از نظر او تحریم های بیشتر اعمال می شود. و «اعضای خانواده علیگارشی که ممکن است از طرف صاحبی‌ها را در اختیار داشته باشند» ح.

پیشنهادلر گفت: «آقای شویدلر مایل است به طور واضح این موضوع را مشخص می‌کند که مانند بقیه ما در امیدواری است که خشونتهای بیمعنی پایان یابند و برای مقاومتی صلح در اروپا دعا کند همه ما امیدواریم که به سرعت به این پایان جنگ داد.».

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما