اولین روتر بر وایفای ۷ در جهان

[ad_1]

فرارو-نرخ پذیرش Wi-Fi 6 و 6E در سال 202 هنوز نسبتاً پایین است، اما ZTE با ارائه یک راه حل اینترنتی سریعتر برای مصرف کننده (Wi-Fi 7) در کنوانسیون MWC خود، از رقبای خود جلو زده است. 2022 از اولین محصول Wi-Fi 7 در جهان به نام ZTE MC888 Flagship رونمایی کرد.

به گزارش فرارو، MC888 Flagship Wi-Fi 7, 5G CPE است که داده های سلولی 4G LTE / 5G را دریافت می کند، سپس آنها را به سیگنال های وایفای تبدیل می کند تا کاربران به آنها متصل شوند. برنصصصی که از آیترنت ADSL اسسفاه هیکیکییی، هه مود یک ADSL ای که حر مززز یا حح کشه ششا صصص ششه اسس CPE گفگفه یشیشیشد.

وایفای ۷

ZTE MC888 از باندهای فرکانسی sub6 و mmWave جهانی پشتیبانی می کند و از فناوری X آنتن هوشمند ZTE نیز استفاده می کند. این روتر دارای یک صفحه LED است که از طریق آن می تواند بر روی کنترل شبکه های کنترلی انجام شود. پیدا کند.

در حال حاضر روتر پرچمدار MC888 رکورد سریعترین راه حل وایفای 7 در جهان و پشتیبانی از باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز را در اختیار دارد و در صورتی که از هر سه باند به طور کامل استفاده شود، سرعت آن تا 19 گیگابایت است. بر ثانیه میرسد از آنجایی که این روتر بر روی وایفای 7 کار می کند، بسیار از ویژگیهای وایفای 7 را دارا است؛. وایفای 7 همچنین دارای ویژگی‌هایی است که بر روی آن تأثیر می‌گذارد و از اتصال کاربران بیشتر پشتیبانی می‌کند.

وایفای ۷

ZTE میگوید MC888 Flagship به گونه ای طراحی شده است که شبیه فضاهای آیندهنگر باشد. روی صفحه لمسی دایرهای روتر، تجربه استفاده از یک تجارت اینترنتی با سرعت بالا را به ارمغان می آورد MC888 به سریعترین درگاه اترنت 10 گیگابیتی جهان نیز مجهز شده است؛ این درگاه اتصال 10 گیگابیتی قابل اعتماد را برای رایانه ها، تلویزیون های هوشمند، پخش می کند. ویدئو 8K و … ارائه می‌کند گزارشات منتشر شده Wi-Fi 7 MC888 Flagship تا پایان سال 2022 به بازار عرض .خدار

منبع: gizmochina

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما