قیمت های عجیب سگ های گله

[ad_1]

فرارو- اما حالا بسیاری از فروش سگهای گله به جهت زیاد بودن شان در مناطق روستایی و عشایری تا پیش از این خرید و فروش نمی شود.

به گزارش فرارو، بررسی قیمت سگهای گله در آگهی های فروش نشان می دهد که قیمت گذاری آنها متفاوت است و قیمت سگها از 500 هزار تومان شروع می شود و در مواردی قیمت آنها به 80 میلیون تومان می رسد. سراب، الابای ترکمن، زوران و خراسانی است.

یک آگهی دهنده که ساکن استان گلستان است در توضیح آگهی سگ ماده لوسی الابای خود با قیمت چهل و هشت میلیون تومان گفته است که سگ از نژاد الابایی از پدر زعوس و از طلا است. اگر خریدار خوب پیدا شود چند قلاده سگ دیگر از این نژاد دارد و آن‌ها را هم می‌فروشد.

آگهی دهنده دیگری که ساکنان شهرستان فریدن استان اصفهان است برای سگ گله نژاد قهدریجانی خود 70 میلیون تومان طلب کرده است.

قیمت های عجیب سگ های گله ای!

سگ من کمیاب است و آدم گیر!

با یکی از آگهی دهندگان که ساکن تبریز است و قیمت سگ تان عراقی خود را 40 میلیون تومان تعیین کرده است، وارد گفتگو می شوم. تومان آگهی کرده اند.

خنه هاس یکیکیک و پ پ س این نهه ززران زززگ اسس و پپر و ادشش ازاضی هسه سند.برای ههئی ثثث قیار هه زز یکقیت شان غییغییغیی یکیکد.

میگویم برایم سوال پیش آمده بود که چرا قیمت یک نژاد از سگ تا این اندازه متفاوت است، آیا کاری جز نگهبانی گله انجام می دهد؟ با این حال می‌توانم ۵ تومان هم بدهم و ۳۵ تومان به شما بفروشم.

آگهی دهنده دیگری از فولاد شهر اصفهان برای سگ گله خود 30 میلیون تومان طلب کرده است.

از او می‌پرسم که نژاد سگ تان قهدریجان است پاسخ می‌دهد بله قهدریجونی اصیل است.

او میگوید که پدر و مادر این سگ آوازه شان در قهدریجون هستند و به سگهای قاسم قنبر معروف هستند.

اما رر اش ایکه سگ اش شا فسفت پیشپیشهاد تفیففیف فیفیه و اعلام یکیکد کهکهاضض اسس 5 ییییین تومان تفیففیف بههه و سگسگا 2 یفین تومان فففششش.

او میگوید که سگهای این نژاد برای مسابقه جنگهای جنگی هم می‌شوند و طرفدار زیا هستند.

سگهای نگهبان خارجی چند؟

خرید و فروش سگهای خارجی که کارشان نگهبانی از منزل مسکونی و ویلاها است، در آگهی ها کاملا متفاوت است و قیمت ثابتی ندارند. سگ باکسر، سگ گریت دانمارکی و… می شود.

برسیهسیها ششان ییه که قیقیت سگهای گهگه ها اجیجی از یک ییییین و سیصسیص هزهز ویش و هه 70 ییییین تومان یییسس.

یک آگهی دهنده که ساکن تهران است برای یک جفت سگ نژاد دوبرمن 50 میلیون تومان طلب کرده است. , حساس هه علایی, آاگیگی برای شکار, ضضه های و زیزی ارائه یگیگیگه توان گهگه هایی یارند تماس حاصص فففمایید.

او میگوید که هزینه نگهداری این دو سگ در ماه یک میلیون و پانصد هزار تومان بر میدارد. آن ها اعلام می کنند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما