اگر BCCI IPL 2021 را لغو کند، وقت آن است که دوباره فکر کنیم!

[ad_1]

“این بهترین زمان بود، بدترین زمان بود” – این سخنان چارلز دیکنز در “داستان دو شهر” در این دوران همه گیری جهانی COVID-19 بسیار صادق است. لیگ برتر هند (IPL) موفقیت IPL، هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) را بدون هیچ شکی به ثروتمندترین ارگان کریکت در جهان تبدیل کرده است و مشاغل بین المللی زیادی را راه اندازی کرده است.

BCCI زمانی که موفق به میزبانی موفقیت آمیز – البته با تاخیر – IPL 2020 در امارات متحده عربی در اوج همه گیری کووید-19 در سال گذشته در ماه های سپتامبر و اکتبر شد، کودتا کرد. هند امیدوار بود که میزبان لیگ T20 باشد. در سال 2021 در مقایسه با سال 2020 کار بسیار نرم تری خواهد بود، اما افسوس که کووید-19 همه جابجایی ها و ترکیبات آنها را از پنجره بیرون انداخته است.

اولین بازی چهاردهمین دوره IPL کمتر از یک هفته باقی مانده است – در 9 آوریل (جمعه) – در حالی که سرخپوستان بمبئی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف رویال چلنجرز بنگلور ویرات کوهلی می روند، اما همه گیری جهانی با انتقام به پایان می رسد. یکشنبه (آوریل) 4)، طبق آمار رسمی، هند شاهد بیش از 93000 مورد جدید COVID-19 بوده است – بیش از 10 برابر تعداد مشاهده شده در ماه فوریه.

تست Axar Patel، Devdutt Paddikal مثبت شد

IPL و BCCI نیز از COVID-19 مصون نیستند. روز شنبه (3 آوریل)، نایب قهرمان IPL 2020 دهلی کپیتالز اعلام کرد که آزمایش کووید-19 ستاره همه جانبه Axar Patel مثبت شده است و در انزوا است در حالی که رسانه ها گزارش داده اند. همچنین پیشنهاد داد که رویال چلنجرز بنگلور بازکننده باشد Devdutt Paddikal نیز مثبت است.

این همه چیز نیست، یک عضو تیم محتوای Chennai Super Kings و 10 عضو کمیته سازماندهی IPL از جمله بازیکنان زمین ورزشگاه Wankhede نیز قبلاً مثبت شده اند. گفتن اینکه آیا BCCI در حالت وحشت است یا خیر دشوار است، اما حیدرآباد و ایندور عقب مانده اند. اگر همه چیز در بمبئی از کنترل خارج شود، مکان های برگزاری را افزایش دهید.

همچنین بخوانید | ترس از کووید در IPL 2021: پایتخت دهلی، سوپر کینگز چنای در زمین آشنا

بازیکنان بین‌المللی کریکت مانند جاش هزلوود از استرالیا به سلامت خود اولویت داده‌اند. بیلی استنلیک به عنوان جایگزین ملحق می شود.

اگر کریکت‌بازان بین‌المللی اولویت را به سلامت خود و خانواده‌هایشان می‌دهند، آیا BCCI نباید نگران سلامت و تندرستی بازیکنان کریکت خود باشد. حباب زیستی در طول IPL 2020 و به دنبال آن مجموعه‌های خانگی مقابل انگلیس با مسابقاتی که با موفقیت در احمدآباد و پونا برگزار شد.

با این حال، تصمیم آنها برای اجازه دادن به جمعیت در احمدآباد در طول سری پنج بازی T20 مقابل انگلیس منجر به جهش COVID-19 در IIM احمدآباد شد. اگرچه جمعیت از سومین T20I منع شدند، هیچ تضمینی وجود ندارد که آسیبی مانند آنچه به Axar وارد شده است وجود داشته باشد. پاتل – ممکن است انجام نشده باشد.

ساچین تندولکار و 3 نفر دیگر طعمه سری جهانی ایمنی جاده می شوند

سری جهانی ایمنی جاده ای که با مدیریت نادرست در Raipur بزرگترین نمونه در مقابل BCCI است. سریالی که در آن بازیکنان بازنشسته بین المللی کریکت از جمله ساچین تندولکار، سانات جایسوریا و کوین پیترسن در آن شرکت کردند، منجر به چهار بازیکن سابق کریکت هندی از جمله خود تندولکار شد. تست عرفان و یوسف پاتان به همراه سوبرامانیوم بادرینات مثبت شد. در واقع تندولکار روز جمعه اعلام کرد که برای درمان کووید-19 در بیمارستان بستری شده است.

حباب زیستی BCCI بدون شک برای شروع در همه شهرهای میزبان از جمله چنای و بمبئی وجود دارد، اما عوامل ناشناخته زیادی در مورد COVID-19 وجود دارد. به غیر از بازیکنان کریکت، زمین‌بازان، خدمه تلویزیون، کارکنان پشتیبانی نیز وجود دارند. و غیره درگیر میزبانی مسابقات هستند. هتل هایی که تیم ها در آن اقامت می کنند نیز باید کاملاً ایمن باشند و سپس بحث سفر به یک شهر جدید مطرح می شود – که از هفته سوم مسابقات اتفاق می افتد. چگونه BCCI هیچ تضمینی نمی کند نقض زمانی که تیم ها مجبور به سوار شدن به پروازهای خارج از چنای یا بمبئی هستند.

بازیکنان بین‌المللی هنوز از نقاط مختلف جهان در حال ورود هستند. BCCI قبل از شروع تمرین با فرنچایزها، داشتن یک دوره قرنطینه هفت روزه را اجباری کرده است، اما گزارش‌های منفی نادرست، مانند آنچه در مورد آکسار پاتل وجود دارد، یکی از مهم‌ترین موارد است. مسئله.

لغو IPL 2021 یک گام افراطی خواهد بود و واقعاً ضربه سختی به BCCI خواهد زد. ذینفعان زیادی درگیر هستند – از پخش کننده های میزبان ستاره ورزش به اسپانسرهای رسمی تیم و IPL و غیره – اما آیا جان و ایمنی انسان برای یک سال بر منافع مالی اولویت ندارد، به خصوص زمانی که جهان با همه گیری جهانی دست و پنجه نرم می کند؟

اگر انبوهی از موارد مثبت کمپین IPL-14 آنها را از مسیر خارج کند، مانند مورد CSK در IPL 2020، بسیار ناعادلانه خواهد بود. سوال این است که آیا سوراو گانگولی، رئیس BCCI، آنقدر شجاع خواهد بود که گام بزرگی بردارد و جلو بیاید. پلاگین IPL 2021 در آخرین لحظه، برای ایمن نگه داشتن کریکت کاران از COVID-19؟

نظرات بیان شده در این نسخه متعلق به نویسنده است



[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما