ترفندهایی برای افزایش سرعت کامپیوتر!

[ad_1]

فرارو- اگر از رایانه شخصی خود برای کار یا سرگرمی استفاده می کنید، در هر دو حالت رایانه ای می توانید بسیار آزار دهنده باشد و زندگی را بسیار خسته کننده از آنچه هست. سختی می توانید یک پنجره را باز کنید، یک وب سایت را بارگیری کنید یا حتی سیستم خود را راه اندازی کنید.

Task Manager مانند یک توپ جادویی است

Task Manager را به عنوان پنجره سلامت رایانه خود در نظر بگیرید. ساده برای باز کردن Task Manager در ویندوز 10 این است که روی Taskbar کلیک راست کرده و از لیست گزینه ها Task Manager را انتخاب کنید.

افزایش سرعت کامپیوتر// در حال ویرایش

پیشفرض Task Manager اطلاعات زیادی را بجز برنامه های در حال اجرا به ما نشان نمی دهد. پیش فرض، این لیست به برنامه ها و روندهای پس زمینه تقسیم می شود که با ستون های مختلف دائما به روز می شود.

برنامه‌هایی که به بالای لیست میرسند، سپس چند بعد از آن ناپدید می‌شوند. ککی.

سه دلیل رایج دیگر برای کندی کامپیوترشما

برنامه‌ها و سرویس‌های بسیار زیادی برای ایجاد فهرستی از آنچه که احتمالاً رایانه‌های شخصی را کاهش می‌دهند، وجود دارند، در ادامه بررسی برخی از مهم‌ترین مشکلاتی که همه ما در رایانه شخصی را می‌پردازیم، دارند.

اسکن آنتی ویروس

از آنجایی که Task Manager را می توانید مشاهده کنید. به جای اینکه اجازه دهید برنامه های ضد ویروس شما هر زمانی که صلاح بداند اسکن شود، می توانید آن را تنظیم کنید که فقط در زمان هایی اجرا شود که از رایانه شخصی خود استفاده نمی کنند.

افزایش سرعت کامپیوتر// در حال ویرایش

در حال اجرا بودن برنامه‌های بسیاری در هنگام ورود به سیستم

با باز کردن Task Manager و کلیک بر روی تب Startup، می توانید فهرست برنامه ها و سرویس هایی را که با ورود به رایانه شروع به اجرا می کنند، ویرایش کنید. کیس ی برناههای که ییاز هه اججای آآ در هه مایاهه ششصی ندایی اسس ککیک ککه و غیرفعال ا انتخاب ککی.

افزایش سرعت کامپیوتر// در حال ویرایش

بررسی مرورگرهای وب

هر پنجره و برگه مرورگر می تواند باعث شود که سیستم شود، به ویژه اگر تعداد پنجره ها و برگه هایی را باز کرده است. سسعا رایی.یییوایی با ککیک بر ری مفش ککار نام مروگگگ بگههگههایی را کهکک اسس سسب ایی ککی ششه باششد شاهه ککی.

در صورتی که از مرورگر کروم استفاده کنید، یک Task Manager داخلی نیز می تواند داشته باشد که می توانید آن را با فشار دادن دو دکمه Shift + Esc در استفاده از کروم اجرا کنید و یا دکمه دکمه روی دکمه> More Tools> Task manager کلیک کنید. هنگام از مرورگر متوجه سیستم خود میشوید، می توانید مرورگر دیگری را امتحان کنید یا به تعداد برگه ها یا پنجره هایی که در یک زمان معین بازاید توجه داشته باشید.

رشهشهای زیایی برای یییی یایی و افزاه ششا ادد ا هه بر سی چچد رشش یپیپیپدازیزی که حاقق بایی هه طط قق سشا اپیپیپیت ششا را افزایش یشه:

1- پس از اتمام کار، برنامه های در حال اجرا را ببندید و مطمئن شوید که در System tray (ناحیه سمت راست Task Bar کنار نشانگرهای صدا و Wi-Fi) اجرا نمی شود. ززییه کار یکیکیکند.ییوایی برناههههایی ییاحال اججا هسهسند، باک نیک یکاسس یی نما رنه کاملاً ببییی و یا خرج را انتخاب ککی.

با کلیک بر روی نماد OneDrive در System tray، OneDrive را انتخاب کرده و گزینه More و سپس Pause syncing را انتخاب کنید. کنید.

افزایش سرعت کامپیوتر// در حال ویرایش

3- فضای ذخیره سازی موجود و سلامت هارد دیسک را بررسی کنید. همچنین می توانید رایانه خود را در نزدیکی مراکز تعمیر کنید تا در صورت نیاز، فضای ذخیره سازی شما را ارتقا دهید.

4- کامپیوتر خود را خاموش کنید.برای راه اندازی کامپیوتر خود آن را ریستارت نکنید، بلکه آن را کاملا خاموش کنید و چند دقیقه صبر کنید. روشن می‌شود دوباره شروع به کار کند.

در صورتی که هیچ یک از پیشنهادات افزایش سرعت رایانه شما را به سطحی که از آن راضی است افزایش نمی دهد، می توانید انیمیشن ها را کاهش دهید، تغییر دهید و تنظیمات خاص ویندوز 10 را تغییر دهید.

منبع: cnet

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما