خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج جستجوی گوگل خرید بک لینک

بسته به کیفیت و ماهیت بک لینک‌ها، خرید بک لینک ممکن است به جریمه شدن سایت توسط موتورهای جستجو منجر شود. برخی روش‌های نادرست مانند خرید بک لینک‌های ضعیف و بی‌ارزش و اجاره ای به شکل انبوه و روش های نادرست لینک سازی ممکن است باعث تخلف از قوانین موتورهای جستجو شده و منجر به جریمه و کاهش رتبه سایت شما شود. شبکه وبلاگ خصوصی یا (Private Blog Network) روشی پیچیده و جذاب در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. در این روش وب سایت های مختلفی با هدف ایجاد بک لینک به وب سایت اصلی ایجاد می شوند.
شما pbn هم میزنین؟ نظرتون در مورد خرید بک لینک pbn چیه؟ میخوام که برای کلمات کلیدی ای که دارم بک لینک های pbn بخرم اما نمیدونم که خوبه یا نه. شما می‌توانید بعد از خرید بک لینک و خرید رپورتاژ برای هر کلمه کلیدی خود نمودار پیشرفت را از لحظه خرید مشاهده کنید. شما می‌توانید با استفاده از سیستم لیلنک‌یار از سایت های مورد اعتماد لینک‌یار که به صورت پکیج های مختلف به شما پیشنهاد می‌شود اقدام به خرید بک لینک انبوه کنید.
شاید در نگاه اول، هزینه و قیمت خرید رپورتاژ زیاد به نظر برسد، اما از آنجایی که این لینک از جهت سئو، دارای اهمیت
بالایی‌ است و ماندگاری آن نیز دائمی ا‌ست، این هزینه کاملا متناسب خواهد بود. در مقابل، پست مهمان در پلتفرم‌های مخصوص این کار، رایگان است و

  • سعی کنیدلینک هایی را سفارش دهید که به صورت فالو به سایت شما داده شوند تا اعتبار سایت مبدا به سایت مقصد داده شود.
  • اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل راش وب گردهم آورده ایم.
  • بک لینک داخلی باعث تقسیم شدن اعتبار یک صفحه بین بقیه صفحات می شود.
  • همچنین، با ارائه گزارش دقیق از عملکرد بک لینک ها و پشتیبانی سایت، می توانید شاهد سیر صعودی سایت و کسب و کار خود باشید.
  • این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید.

هزینه‌ای ندارد؛ اما تاثیر پست مهمان به اندازه رپورتاژ آگهی نیست. البته خبر های جدیدی منتشر شده است که لینک های نوفالو هم تاثیری در سایت می گذارند. اما باز هم با توجه به هر پروژه نوع بک لینک سفارشی می تواند متفاوت باشد.
این خدمات توسط خبره‌ترین افراد فعال در حوزه سئو به شما داده می‌شود. لینک‌سازی داخلی و خارجی از مهم‌ترین کارها برای دریافت ورودی و ایمپرشن روی سایت است. اگر از لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی نتیجه نگرفتید (که با یک استراتژی سئوی مناسب غیرقابل‌دسترسی نیست)، وقت آن است که به سراغ خرید بک لینک دائمی بروید. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست.
آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد. بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزار disavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است. برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند. با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد. ابزارهای مختلفی در اینترنت برای آنالیز وب سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای بررسی پیج اتوریتی سایت های ما استفاده فرمایید. اگر می خواهید روی کلمه ای با حجم جستجوی بسیار بالا کار کنید، می توانید پکیج کامل بک لینک ما را انتخاب کنید.
پس تک‌تک آن‌ها را به خاطر بسپارید تا بک لینک‌های شما حرفه‌ای و کاربردی باشند. هر دو نوع از بک لینک ها می تونن در افزایش رتبه سایت ها مؤثر باشن. هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه.
در ادامه با نکات بسیار مهم خرید بک لینک با کیفیت و اثرگذار با شما هستیم. هدف از سئوی وبسایت چیزی جز نمایش صفحات، مطالب و محتواهای سایت در نتایج برتر و به تبع آن بهبود ترافیک هدایت شده به سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل نیست. بک لینک تمام صفحات از یک سایت معتبر می تواند سیگنال قوی ای برای گوگل باشد که صفحه هدف از اعتبار بالایی برخوردار است و می تواند برای نمایش به کاربر رتبه های بالاتری کسب کند. البته که تاثیر این بک لینک ها زمانی کاملا نمایان خواهد شد که سایت شما تمام فاکتورهای سئو را نیز رعایت کرده باشد و الگوریتم های گوگل را نقض نکند.
بدین ترتیب این موضوع زمانی مشکل می‌شود که خرید تعداد فراوانی بک لینک جزء اهداف مدیران وب‌سایت‌ها شده و گاهی بر تولید محتوای متنی اولویت داده می‌شود. البته نمی‌توان انکار کرد که تولید نوشته‌های با کیفیت نیز آهسته و پیوسته شما را به موفقیت می رساند ولی اثر فوری و سریع بک لینک را ندارد. ولی ترکیب این دو باهم مانند بمب انرژی عمل نموده و سئو را به‌یک‌باره تقویت و پیروزی را برای این فرآیند تضمین می‌کند. پس بیایید اصولی پیش بروید و در ابتدا تهیه محتوای متنی قدرتمند را در دستور کار خود قرار داده و سپس در یک فرصت خوب به دنبال بک لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی معروف، توانمند و باکیفیت باشید.
مثلا شما 20 هزار تومان پرداخت می کنید و سایت x متعهد می شود که بک لینک وب سایت شما را برای مدت یک ماه در سایت خود با انکرتکست y نمایش دهد. پکیج لینک سازی سوم(خرید بک لینک حرفه ای) همان لینک سازی در سایت های مختلف اینترنت است که به نام خرید بک لینک pbn نیز شناخته می شود. لینک سازی هرمی از قوی ترین روش های لینک سازی بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. قیمت این پکیج در حال حاضر حداقل 8 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 3 ماه زمان خواهد برد. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند!
بنابراین بک لینک هایی با دامنه های قدیمی تر به شما در رتبه بندی، بیشتر از سایت های جدید کمک می کند. از آنجا که بک لینک فالو، سیگنال های بهتری را به موتورهای جستجو می فرستند می توانند سبب کسب رتبه بهتری به وبسایت شما شوند. در هنگام خرید بک لینک توجه کنید که همه بک لینک ها با هم برابر نیستند. هرچه دامنه های منحصر به فرد مرتبط تری را به منظور بک لینک انتخاب کنید، نتیجه قابل توجه تری خواهید گرفت. زمانی که تمامی کار های لازم بر روی سایت شما انجام شده اما بهبود رتبه حاصل نمی شود و یا رقابت در کلمه ای که قصد رتبه گرفتن در آن را دارید سنگین می باشد، می توانید با مشاوره و خرید بک لینک سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید.
به بیان ساده تر می توان به این گونه بیان کرد که در هنگام تدوین محتوا خود از لینک های داخلی اشاره کنید. در ادامه بیشتر در مورد عوامل تاثیر گذار بک لینک بر نتایج گوگل صحبت خواهیم کرد. ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بک لینک ها وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بک لینک های خود را ارزیابی کنید.
به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. پاسخ این سوال به رتبه فعلی و نمایه بک لینک و شدت رقابت کلمه کلیدی سایت شما دارد ، اما به طور کلی کیفیت بک لینک مهم تری از کمیت و تعداد بک لینک است. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید.

اهمیت خرید بک لینک دائمی در سئو

این نوع لینک‌سازی، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا باعث کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خواهد شد. در واقع، این لینک‌ها به دلیل کیفیت پایین توسط الگوریتم‌های موتورهای جستجو شناسایی می‌شوند و ممکن است منجر به پنالتی شدن سایت شما شود. بنابراین، بهتر است از لینک ‌سازی با کیفیت و طبیعی استفاده کنید تا نتیجه ی مطلوبی از لینک سازی بگیرید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما