بهترین جاذبه های گردشگری نیوزلند

[ad_1]

طبیعت نیوزلند با زیبایی بینظیر و غیرعادی خود محل ساخت فیلمهای زیادی بوده است.شاید کمتر منطقه ای کوچک از جهان را می توان یافت که این همه شگفت انگیزهای طبیعی خیره کننده را یک جا در خود گرد آورده باشد. ججگهای بارایی، آدهههها و ودخاهههای یملو از زاهی از ججهه گگجیجیههایی هسهسند که ششا یواییی ر سفسف هه یییزیزید آآها را کشف ککی.

نیوزیلند به لطف جغرافیای خود، همچنین یک نقطه جذاب برای ورزشهایی است که آدرنالین زیادی ایجاد می کنند. باز نیوزیلند انجام دهید و تفریحی که این هیجانات را تکمیل می کند، بانجی جامپینگ است زیرا این کشور مرکز یکی از بلندترین پرش های بانجی در جهان است.

پارک ملی فیورلند و میلفورد ساوند

پارک ملی فیورلند، یک مکان میراث جهانی است که برخی از دیدنی ترین مناظرهای کشور را در خود جای داده است. جنگلهای بکر، دریاچههای وسیع و قلههای کوهستانی بسیاری را کشف کنند.جای تعجب نیست که این پارک بهشتی برای کوهنوردان به شماره میآید. از زیبایی های خیره کننده آن دیدن کنید.

خلیج جزایر

دریای زیبای جزایر یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در نیوزیلند است که با سه ساعت رانندگی از اوکلند می توان به آن رسید. هواپیمای خارجی به خلیج جزایر بروید و در امتداد ساحل کایاک سواری کنید، مسیرهای جزایر را پیاده کنید، در خلیج های خلوت شنا کنید، کیپ برت و صخره های معروف را ببینید و در جنگل های نیمهگرمسیری کاوش کنید.

کوئینزتاون

کوئینزتاون پایتخت ماجراجویی نیوزیلند است.بانجی جامپینگ، سوار شدن بر قایقهای جت، قایقسواری رفتینگ در آبهای سفید، پاراگلایدر، صخرهنوردی، دوچرخهسواری در کوهستان و اسکی تنها برخی از کارهایی هستند که آدرنالین شما را تا حد ممکن بالا می برند. شما با سفر به منطقه مرکزی اوتاگو می توانید شهرهای معدنی طلا و تمام امکانات رفاهی را با هتل های درجه یک، اسپا، رستوران ها، گالری ها و فروشگاه های بینظیر در مسیرهای کوهنوردی کشف کنند. مناظر فیلمهای ارباب حلقه‌ها را نیز ببینید.

دریاچه‌ی تاوپو و پارک ملی تونگارو

ملی تونگریرو تنها چند کیلومتر با بزرگترین دریاچه نیوزیلند به نام تاوپو، فاصله این پارک به دو دلیل یک میراث جهانی است:.. یکی از دلایل ویژگی های آتشفشانی تماشایی و دیگری به خاطر اهمیت آن برای فرهنگ مائوری قله های آتشفشانی تونگاریرو، ناروهوی و بخشی است. از روپیهو در سال 1887 توسط رئیس مائوری به مردم نیوزیلند اهدا شد. گذرگاه آلپاین تونگاریو در اینجا، یکی از پرطرفدارترین بخش‌های پارک‌ است.

روتوروا

حوضچه های گلی جوشان، آبفشان های پرسروصدا، دهانه های آتشفشانی و چشمه های آب، بسیاری از مناظر چشمگیریلند را به وجود آورده اند، اینجا سرزمینی است که زمین در آن صحبت می کند. در این منطقه، شگفتی های زمین را تماشا می کنند، در چشمه های آب معدنی غوطهور می شوند و در حین بازدید از جاذبه های جالب، از تاریخ و فرهنگ غنی مائوری نیز آگاهی یابند. سسایی در ککهسهسان، اهیگیهیگی و رود هه ززیی اسکی که هواپهپه ففایی اییاناگیزگیز اسس.

یخچالهای طبیعی فاکس و فرانتس یوزف

این جاذبه‌های گردشگری در پارک ملی‌ای وستلند تایی پوئتینی قرار دارند. پای ییچاههای ططییی سیسیار تماشایی اسس.

پارک ملی آبل تاسمان

مسیر ساحلی آب تاسمان در پارک ملی آب تاسمان یکی از مسیرهای عالی پیاده روی بزرگ در نیوزلند است. با پیاده روی در میان جنگل های خنک طبیعت را احساس کنید و از مناظر پانوراما از صخره های ناهموار ساحلی لذت ببرید.

پارک ملی آئوراکی

بلندترین قله های نیوزلند بر فراز مناظر کوهستانی پارک ملی آئوراکی، که پارک ملی کوه کوک نیز نامیده می شود، قرار دارد. دهکده ی کوه کوک یک پایگاه عالی برای کاوش در پارک و فعالیت هایی مانند تور اسکی، دارد که این مکان را به مقصدی برتر می کند. هلی اسکی، شکار، پیاده‌روی و سفرهای رصد ستارگان است.

ناپیر، خلیج هاوک

منطقه ای آفتابی خلیج هاوک، به خاطر غذاهای لذیذ و معماریاش معروف است. رستوران های لذیذ در اینجا در استفاده از محصولات تازه منطقه تخصص دارند و شهر محل بازارهای محبوب کشاورزان هستند.

اوکلند

اوکلند، شهر بادبانها، با داشتن دو بندر درخشان، بزرگترین شهر نیوزیلند است. برای سفرهای یک روزه و ماجراهای بیابانی تبدیل شده است.گردگران می توانند با رزرو هتل خارجی در شهر اوکلند، از برج 328 متری آسمان دیدن کرده اند و مناظر فوق العاده را در سراسر شهر و مناطق داخلی کشور مشاهده کنند.

بهترین جاذبه های گردشگری نیوزلند

شبه‌جزیره‌ای کوروماندل

درست در آن سوی اوکلند، شبهجزیرهی ناهموار کوروماندل دنیایی به دور از شلوغی شهر است.کوههای پوشیده از جنگلهای بومی، فرصتهای عالی برای کوهنوردی و تماشاگران پرندگان را میدهند. در دریا و بازدید از گالری ها و استودیوهای هنری بسیار اشاره کرد.

کایکورا

علاقه مندان به حیات وحش و پرندگان و علاقه مندان به غذاهای دریایی، در دهکدهی ساحلی جذاب کایکورا از لذت فراوان میبرند. علاهه بر آآ، گگشگشگشگان مککک اسس ففکهای زززار، فیفیفیها و وسایل گسگسره های از پپنگان اند آآباترس زیزیا را بییدد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما