سی آر ام CRM چیست؟

برای آشنایی با بهترین و محبوب ترین زبان برنامه نویسی تحت وب، این مطلب را بخوانید. برخی از بزرگ ترین مارک های معروف و فعال در این زمینه عبارتند از American Express ، ASOS ، L’Oréal و Volvo Cars. سیستم های SAAS امکانات سیستم های منبع باز را دارند، منتها با این تفاوت که به کدهای آن ها دسترسی ندارید و باید آن را از شرکت های ارائه دهنده سیستم مدیریت محتوای اشتراکی به صورت اشتراک سالیانه، ماهیانه یا بسته محصول خریداری کنید. مانند وردپرس ، جوملا یک CMS منبع باز است. از بین سیستم های مدیریت محتوای منبع باز جوملا، وردپرس و دروپال معروف ترین آن ها هستند. معروف ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز، وردپرس است. شما می توانید با استفاده از ویرایشگر Gutenberg به راحتی و به سرعت یک وب سایت وردپرسی بسازید و سپس آن را با هر یک از هزاران افزونه و قالب موجود در فهرست رسمی وردپرس یا سایر وب سایت های معتبر مثل ژاکت شخصی سازی کنید.

در صورتی که محصولی بیمه ی جداگانه ای داشته باشد ارائه دهنده ی بیمه، تاریخ ها و هزینه های مربوطه، تعداد دفعات استفاده ی هر مشتری از بیمه، و سایر مشخصات را نیز می توانید ذخیره کرده و حتی برای تاریخ های مهم یادآور و وظیفه تعریف کنید. ایجاد پرونده مشتری نرم افزار CRM، برای هر مشتری پرونده ای ایجاد می کند که همه اطلاعات او مانند نام، شماره تماس، مکالمات قبلی او با دیگر پرسنل، سابقه خرید و… هدف از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، بهبود روابط با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی (مشتریان بالقوه)، کمک به حفظ و نگهداری مشتری و ایجاد وفاداری در آنها و در نهایت افزایش فروش است. اما در کل هر استراتژی که باعث بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان قدیمی ، حال حاضر و جدید شود CRM گفته می خرید نرم افزار سی آر ام شود. برنامه Pro با قیمت 149 دلار به ازای هر یوزر در ماه. با برنامه افزودنی 3CX برای Chrome صرفه جویی در وقت و کارآمد تر کنید.

الگو ها نه تنها قبل از راه اندازی وب سایت در زمان طراحی شما صرفه جویی می کنند ، بلکه می توانند طراحی وب سایت را بسیار سریع تر و ساده تر در جاده انجام دهند. همان طور که در بالا گفتیم CMS چیست و بحث شد ، یک سیستم مدیریت محتوا شما را قادر می سازد تغییرات را در وب سایت خود سریع تر و آسان تر انجام دهید – از به روز رسانی های اصلی ، مانند طراحی مجدد وب سایت ، تا به روز رسانی های جزئی ، مانند تغییر تصویر در صفحه اصلی. چندین کاربر می توانند به طور همزمان در سیستم CMS دسترسی داشته و کار کنند. خیلی از شرکت ها برای خود یک سیستم اختصاصی با مالکیت خصوصی یک سازمان، گروه یا فرد ایجاد میکنند. ایجاد کننده، کنترل کاملی بر تمام بخش های وب سایت و شخصی سازی آن دارد. همینطور یک CRM خوب به شما کمک میکند که فرایند فروش استانداردی ایجاد کنید و یک نقشه راه بهصورت گامبهگام به کارمندان فروش تا بسته شدن کامل قرارداد نشان میدهد.

CRM یک ابزار ارتباط با مشتری است که شامل امکاناتی برای ارتباط با مشتری ، فرآیند فروش و بازاریابی طراحی شده است. امروز که همه چیز اینترنتی و دیجیتالی شده است، نرم افزارهای ارتباط با مشتری مختلفی طراحی و تولید شدهاند که تمرکز خود را روی همین موضوع گذاشتهاند. این بدان معنی است که در هر روز ، بازاریابان شما می توانند محتوا تولید کنند ، متخصصان فناوری اطلاعات شما پروتکل های امنیتی را اجرا می کنند و توسعه دهندگان شما کد سفارشی را به قالب شما اضافه می کنند. نرم افزار منبع باز نرم افزاری است که کد آن در دسترس همه افراد قرار دارد و هر کسی قادر خواهد بود آن را تغییر دهد. در یک نگاه کلی می توان آنها را به سه دسته اختصاصی، اشتراکی و منبع باز تقسیم کرد. این سیستم ها مثل یک پروژه باز در دسترس همه توسعهدهندگان دنیا قرار داشته و در نتیجه هر روز تغییرات جدید و مثبتی در آن ها اعمال می شود.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما