به این دلیل، روزانه یک آووکادو بخورید

[ad_1]

ما به طور طبیعی با افزایش سن پیر می شود و این روند شامل کاهش تراکم استخوان، چین و چروک و تغییرات در مغز است. باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از هلث نیوز، به گفته موسسه ملی پیری آمریکا با افزایش سن، بخش هایی از مغز ما کوچکتر می شود.

افزایش سن باعث می شود که ارتباط بین سلول های عصبی در نواحی خاصی از مغز کمتر باشد و بر عملکرد ذهنی تأثیر بگذارد همچنین با کاهش جریان خون در مغز افزایش می یابد و ممکن است باعث شود که افراد مسنتر اســتفاده کنند و کلمات را آهسته تر به خاطر داشته باشند. انجام کارها با مشکل بیشتر انجام می شود و به آن ها سخت می شود.

در صورتی که ممکن است چنین اتفاقی برای افراد مسن رخ دهد، اما نتایج تحقیقات نشان می دهد که روند زوال شناختی می تواند زودتر از آنچه قبلا انتظار می رود، یعنی در اوایل 30 سال شروع شود. ممکن است به محافظت در برابر زوال شناختی کمک کند.

تحقیق انجام شده در سال 2017 که نتایج آن در نشریه Frontiers in Aging Neurocience منتشر شد، سطح بالای لوتئین را بر عملکرد شناختی بررسی کرد. لوتئین بالاترین ساکن، پاسخ‌های عصبی مشابه افراد جوان‌تر هستند.

لوتئین یک ماده مغذی است که در بافت مغز و چشم تجمع میابد و می توانم آن را در غذاهایی مانند سبزیجات برگدار آووکادو و تخممرغ پیدا کنم. .

نتایج تحقیق دیگری که در همان سال در نشریه Nutrients منتشر شد، نشان داد که خوردن یک آووکادو در روز باعث افزایش سطح لوتئین در چشم می شود که نشانگرهای زیستی برای سطح مغز است. که به رژیم غذایی آووکادو اضافه کنید شما می توانید برای سلامت شناختی مفید باشید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما