لیگ میزبانی ملت‌های والیبال از روسیه گرفته شد

[ad_1]

در هفته گذشته ارتش روسیه تهاجم نظامی خود را به کشور اعلام کرد. اعلام شد که ورزش باید از سیاست جدا باشد و قصد داشته باشد برای انتخاب میزبانی روسیه در مسابقات قهرمانی جهان، اما پس از چند روز میزبانی مسابقات لیگ ملتها را از این کشور گرفت.

روسیه از 14 تا 19 تیر میزبان هفته سوم لیگ ملتها بود و تیم ملی ایران هم باید در همین کشور به میدان میرفت.

فدراسیون جهانی والیبال در بیانیه خود به احتمال زیاد لغو میزبان مسابقات قهرمانی جهان هم اشاره کرده است در این بیانیه آمده است:. تکلیف خواهد کرد.

مسابقات قهرمانی جهان 2022 قرار است از 4 تا 20 شهریور 1401 در 10 شهر روسیه برگزار شود و تیم ملی ایران در گروه F با آرژانتین، هلند و مصر روبرو شود. یزیز خب هف گذشگذش و و پس از افزایش تشش ییان سیهسیه و اککایام وکهس بود که آاگی گیارد که برای ییزیزایی ایی ساققات جایگزیگزی رسیه سیه ششد.

پس از آن فدراسیون بین‌المللی والیبال اعلام کرد که قصد برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را ندارد، اروین انگاپث فوق ستاره تیم ملی فرانسه اعلام کرد که در این شرایط حاضر در مسابقات شرکت کند. فدراسیون والیبال لهستان در بیانیه ای اعلام نمی کند که تیم های این کشور به طور کلی با تیم های روسیه بازی می کنند.

با شرایط احتمالی احتمال لغو میزبانی روسیه در مسابقات قهرمانی جهان بیشتر شده و حتی ممکن است تیم ملی این کشور بدون پرچم و سرود ملی در مسابقات شرکت کند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما