بحث نقل و انتقالات: رئال مادرید مایل است برای جذب اولاند یا امباپه در سال 2024 صبر کند


29 سپتامبر 2023 در 8:19 ب.ظ

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در سراسر اروپا بسته شده است، اما هنوز معاملات و شایعات زیادی در اطراف وجود دارد. Transfer Talk آخرین اخبار مربوط به شایعات، ورود، خروج و البته معاملات را برای شما به ارمغان می آورد!

برترین ها: با وجود کمبود عمق، رئال مادرید حاضر است منتظر هالند یا امباپه باشد

باشگاه “رئال” مادرید خواهان خرید مهاجمان است ارلینگ هالند منچسترسیتی یا کیلیان امباپه طبق گزارش مارکا، از PSG در تابستان 2024.

در حالی که آنها ممکن است احساس کنند در کوتاه مدت به هیچ گزینه رو به جلو نیازی ندارند، مادرید اصرار دارد که به رویکرد اصلی خود یعنی خرید بزرگ سال 2024 پایبند بماند، زیرا آنها برای به خدمت گرفتن یکی از دو مهاجم تهدید کننده فوتبال جهان در اولویت قرار دارند.

برنامه اولیه لوس بلانکوس برای جذب کریم بنزما مهاجم برای الاتحاد عربستان سعودی در تابستان خنثی شد زیرا رئال مادرید بیش از 100 میلیون یورو برای جود بلینگهام هافبک بوروسیا دورتموند خرج کرده بود. جدایی بنزما باعث شد کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، عمق حمله کافی در خط حمله نداشته باشد، حتی پس از پیوستن خوسلو به صورت قرضی برای فصل.

– پخش جریانی در ESPN+: لالیگا، بوندسلیگا و موارد دیگر (ایالات متحده)– در ESPN+ بخوانید: نمودارهای عمق برای هر تیم لیگ برتر

بخشی از دلایلی که آنها نتوانستند زودتر یک جانشین نام بزرگ را امضا کنند این است که آنها انتظار داشتند بنزما در سال 2024 برود، به این معنی که آنها آماده بودند تا آن زمان برای هلند یا امباپه هزینه زیادی کنند.

این در حالی است که مادریدی ها نیز به دنبال حرکت در خط دفاعی خود هستند.

لوس بلانکوس همچنین امیدوار است فران گارسیا مدافع چپ رایو وایکانو را در تابستان به خدمت بگیرد. آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ برای تقویت دفاع چپ قبل از فصل 2024-25.

مدافع میانی برنامه آوردن مادرید است رافا مارین به تیم اول با این بازیکن 21 ساله که در حال حاضر به صورت قرضی در دپورتیوو آلاوس است.

رئال مادرید صبور است و به برنامه خود برای جذب ارلینگ هالند در سال 2024 پایبند است. لوئیس استوری/گتی ایماژ

هدف از کاغذ

“منچستریونایتد” به “نیس” نگاه می کند. ژان کلر تودیبوبایر لورکوزن ادموند تاپسوبا و بنفیکا آنتونیو سیلوا به گفته فابریزیو رومانو، زیرا آنها قصد دارند در مرکز دفاع تقویت شوند. او اضافه می کند که این انتقال احتمالا در تابستان و ژانویه انجام خواهد شد. زمان ممکن است به آن بستگی داشته باشد هری مگوایروضعیت با این بازیکن 30 ساله است که مصمم است بماند و برای جایگاهش در اولدترافورد رقابت کند.

– “یوونتوس” فقط حرکت خواهد کرد دومنیکو براردی همانطور که La Gazzetta dello Sport گزارش داده است، در ژانویه، اگر آنها در جمع چهار تیم برتر قرار گیرند و ساسولو در موقعیتی قوی قرار گیرد تا از سقوط اجتناب کند. پیش از این، این وینگر به شدت با بیانکونری مرتبط بود. در آستانه دیدارهای آخر هفته، یوونتوس با 13 امتیاز در رده سوم و ساسولو با 9 امتیاز در رده نهم قرار دارند.

انتخاب سردبیر

2 مرتبط

– “چلسی” به این امید دارد یان مااتسن طبق گزارش Football Insider، او قرارداد جدیدی برای ماندن در استمفورد بریج امضا خواهد کرد و قرارداد فعلی این بازیکن 21 ساله در تابستان 2024 به پایان می رسد. برنلی پس از حضور قرضی موفقیت‌آمیزش در فصل گذشته، می‌خواست مااتسن را به خدمت بگیرد، اما مدافع چپ این انتقال را رد کرد.

“بنفیکا” و “پورتو” به وینگر “ریور پلاته” علاقه مند هستند پابلو سولاریاین خبر توسط کوریره دلو اسپورت گزارش شده است. غول های پرتغالی هر دو تلاش کرده اند تا مذاکرات را آغاز کنند، اما ریورپلاته تاکنون موفق به انجام این کار نشده است. این بازیکن 22 ساله در این فصل در 36 بازی 11 گل و 11 پاس گل به ثمر رساند.

– همانطور که در کانال های رسمی برنلی تایید شد، ویتینو قرارداد جدیدی امضا کرد که این مدافع راست را تا سال 2027 با کلارت حفظ خواهد کرد. این بازیکن 24 ساله در تابستان 2022 به تورف مور نقل مکان کرد و در مجموع 44 بازی برای این باشگاه انجام داد و سه گل به ثمر رساند و سه گل به ثمر رساند. کمک می کند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما