پیشنهاد به دولت برای تعطیلی دو روزه تهران

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: استان تهران از پیشنهاد جلسه کارگروه کمیته هوای مبنی بر دوز تعطیلی تهران خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد، تمام پیشنهادات دولتی و بخش خصوصی دو روز تعطیل خواهند بود که این پیشنهاد به معاون اول رئیس جمهور خواهد بود.

انوشیر محسنی بندپی اظهار داشت: تمام خطرات ناشی از خطرات ناشی از این دو هفته است که از سوخت مازوت در همه صنایع نیروگاه های استان پخش می شود و این موضوع در حال اجرا است.

وی افزود: گزارش های بازرسی میدانی محیط زیست استان نیز بر این اساس تاکید شده است که تمام نیروگاه ها و صنایع فعال در استان تهران از گاز و یا سوخت گازوئیل استفاده می کنند از خودروهای دودزا و حمل بار در سطح شهر تهران. جلوگیری کرد و همچنین خودروهای بدون معاینه فنی نیز خواهند آمد.

بندپی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقامات و ستاد استانی کمیته اضطرار فعالیت های عمرانی تا اطلاع ثانوی است و فعالیت هایی که ذرات معلق در هوا را منتشر می کند نیز بر اساس این مصوبه ایجاد می شود که شرکت گاز استان هم نظارت مستمر بر دستگاه های اداری و نحوه انجام آن را انجام دهد. سوخترسانی در روزهای سرد و تنظیم سیستم گرمایشی با استانداردهای لازم انجام شود.

وی افزود: سازمان هواشناسی اعلام کرد که در طی روز آینده در سطح استان باد آن‌ها نمی‌توانند در چند شرایط هوای بیش از 48 ساعت توسط وزیران تصمیم بگیرند که در این شرایط نسبت به تدابیر سخت‌تری اندیشیده شود.

تصمیم‌گیری نسبت به کاهش عوامل خطر و پیشنهاد این جلسه به هیئت وزیران انعکاس خواهد شد تا تصمیمی اتخاذ شود که ما در این پیشنهاد برای کاهش خطرات و نظارت بر تصمیم‌گیری‌های تهران برای اجرای آن بیش از این تصمیم‌گیری کنیم. بر اساس قوانین قبلی، برای حفظ جامعه، قوانین و مقررات و ضوابط پیشنهاد جمع بندی جلسه دو روز تعطیلی برای همه دستگاه های فعالیت های اداری عمرانی و بخش های خصوصی را اعلام می کنند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما