مشاوره درسی کنکور تجربی – مشاور شما

با شیوع بیماری کرونا مدارس و مراکز علمی فعالیت های خود را به شکل آنلاین ادامه دادند، در این بین شرایط برای تحصیل دانش آموزان سخت و کیفیت یادگیری و آموزش به آنها کاهش چشمگیری پیدا کرد؛ کنکوری های ۱۴۰۲ نگران هستند که این ضعف و کمبودها را چگونه جبران کنند و اینکه برای سال کنکورشان باز هم جامعه درگیر کرونا خواهد بود یا که خیر؟ گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با بک مشاور کنکور معمولی اصفهان سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور اصفهان نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد. بحث ادامه پیدا کردن کرونا چطور؟ در ادامه مطلب به شش مورد از مهمترین آفت های دوران کنکور اشاره کردیم و راه حل رفع هرکدوم رو هم براتون نوشتیم. اما خدارو شاکریم که تونستیم بخش زیادی از پرسش های شما رو کـــــــــــاملا رایگان براتون بهترین مشاور کنکور ریاضی پاسخ بدیم. خیلی از مطالب مشاوره ای هم هست که ممکنه اصلا تا روز کنکور به گوشش نخوره در حالی که دونستنشون خیلی ضروری بوده باشه. هر چقدر تعداد دانش آموزان کلاس کمتر باشه بازدهی اون کلاس بیشتر خواهد بود.

معرفی بهترین مشاور های کنکور

اگه رشته ت از زیر گروه 1 باشه تو باید ساعات مطالعه نسبتا زیادی رو برای درس های زیست و شیمی صرف کنی و زمین شناسی که ضریب صفر داره رو فقط برای امتحانات مدرسه بخونی و کمتر وقت بذاری. توی بخش های مختلف سایت، تک تک موضوعات بالا رو با جزئیات براتون توضیح دادیم. نتیجه این تحقیق نیز نشان می دهد سینا تهرانی با کسب ۷۰ درصد آراء با اختلاف زیادی نسبت به نفر دوم که تنها ۱۳ درصدآراء را از آن خود کرده است، بهترین مشاور تحصیلی از نگاه این رتبه های ممتاز کنکور است. علت اصلی این موضوع اینه که در نوشتن برنامه بسیاری از شرایط دانش آموز و همچنین برخی از اصول در نظر گرفته نمیشه. حتی رشته دانشگاهی مورد علاقه ت هم تو این موضوع دخیله. شما حتی با شرکت در بهترین آزمون های آزمایشی ولی بدون تحلیل آن عملا بخش عمده ای از استفاده ای که باید از یک آزمون ببرید را از دست می دهید. آیا کسی که تاکنون حتی یک بار مسیر رسیدن به قله کوه را با موفقیت طی نکرده است می تواند راهنمای مناسبی برای شما در طول مسیر رسیدن به قله کوه باشد؟

برا هر درس چقد وقت بذاری.

با توجه به تبلیغات گوشخراش و آزاردهنده ی مافیای کنکور، پیدا کردن یه آموزشگاه و مرکز برنامه ریزی کارامد خیلی سخته. قسمت اعظمی از این اشتباها ناشی از استرس، فشار بیش از حد، عدم آگاهی نسبت به مسائل کنکور، نداشتن راهنما، کمبود وقت و … برا هر درس چقد وقت بذاری. هر درس روش مطالعه مختص خودش رو داره و باید این روش هارو کامل بلد باشی. موارد مهم زیادی وجود داره که در نوشتن برنامه باید رعایت کنیم که همه این نکات رو تو صفحه برنامه ریزی برای کنکور تجربی برای کنکوری های عزیز رشته تجربی نوشتم. مشاوره کنکور ارشد رشته روانشناسی بالینی، به عهده خانم فرخنده فکور (مشاور تخصصی ارشد روانشناسی بالینی) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده و پذیرش شرایط گارانتی، پس از پرداخت هزینه، مشاوره و برنامه ریزی شما آغاز می گردد. به شما پیشنهاد می کنم مقاله روش مطالعه زیست رتبه های برتر را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات کامل تر و جامع تری را کسب کنید. پیشنهاد ما این است که حتما قبل از تهیه منابع با یک مشاور کنکور تجربی مشورت کنید.

بهترین مشاور کنکور قائمشهر

چرا که مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی وضعیت درسی شما را به طور کامل رصد کرده، نقاط ضعف و قوت شمارا شناسی کرده و متناسب با سطح درسی شما بهترین منابع را به شما پیشنهاد دهد. استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند. در خصوص بهترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی به عقیده نگارنده این مطلب، بهترین موسسه ، تعاونی کارکنان سازمان سنجش است. شما نمیتوانید به تنهایی و بدون آگاهی کافی یا کمک دیگران این موارد را به سرانجام برسانید، اینجاست که نیاز به مشاورین خبره که چندین سال است در این زمینه فعالیت میکنند احساس میشود. انواع مشاوره کنکور و کتابهای تستی در رنگهای مختلف در بازار موجود است که البته باید گفت برای موفقیت به بعضی از آنها نیاز است. قبولی در کنکور تجربی نیازمند مشاوره تخصصی هست و کار آسونی نیست اگر اصول موفقیت رو ندونی ما میتونی مسیر رو با داشتن اطلاعات و مشورت با افراد باتجربه و ذی صلاح برای خودت هموار کنی… اما چون زیاد تو کنکور خودشون درس خون نبودن نمیتونن نکات ریز رو بهتون منتقل کنن.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما