برترین های مشاوره تحصیلی و کنکور کشور معرفی شدند

باتوجه به اینکه برنامه ریزی صحیح و علمی نخستین و اصلی ترین گام در هر فعالیت است و کنکور نیز از این قاعده مثتثنی نبوده، بنده (رامین رضوی) سعی کردم در کنار برگزاری کلاسهای کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و فناوری اطلاعات با برگزاری همایش های متعدد مختص کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی و همین طور پاسخ دهی به دانشجویان در تلگرام و قسمت کامنت های سایت و همین طور مشاوره های تلفنی تک جلسه ای و مشاوره های هفته به هفته به هر نحوی که میتوانم در زمینه مشاوره برای کنکور ارشد کامپیوتر و همین طور مقاطع کاردانی و دکتری کامپیوتر و آی تی نیز به دانشجویان کمک کنم. برای تسلط بیشتر و یادگیری بهتر مطالب مهم گنجانده شده در کتب اختصاصی و عمومی گروه علوم انسانی، هرگز از مرور مکرر آن ها در طول هفته و ماه غافل نشوید. لذا در ادامه این مقاله به بررسی مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ پرداخته شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی، آنلاین و حضوری برای کنکور سراسری تجربی زیر نظر مشاوران تخصصی می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید. در روند مشاوره های معمولی که به صورت حضوری انجام می شود، زمان ارتباط شما با مشاور خیلی کمتر است.

همین مسئله باعث میشود که از دروس عمومی غافل شوند و یا برعکس مدت زمان بیشتری را برای مطالعه دروس عمومی قرار دهند که در هر دو مورد آن، نحوه برنامه ریزی باعث میشود که نتوانند رتبه دلخواه خود را کسب کنند. امتحان کردن راه های مختلف برای موفقیت همیشه زمان و هزینه زیادی را از ما می گیرد. امکان دریافت بهترین مشاوره کنکور به صورت آنلاین یا تلفنی با کمترین هزینه برای این عزیزان فراهم شده است. باید هزینه ی مشاوره بدی یا اینکه چه میدونم دی وی دی بخری من سایت شما رو دیدم و به خودم گفتم بذار یه بار م این راهو امتحان کنم ببینم چی میشه واقعیتش اواخر دوره ی لیسانس دانشگاه موافقت کرده بود که ارشد رو بدون کنکور در همونجا بخونم ولی من علاقه ای به ادامه ی فیزیک نداشتم واسه همین نرفتم آرزومه که فیزیوتراپی قبول بشم و یکی هم اینکه میخواستم بپرسم آیا رادیولوژی هم بازار کار داره الان یا نه ممنونم از شما.اگه لطف کنید و منو راهنمایی بفرمایید یک دنیا ممنونتان میشوم.

مشاور کنکور صادقی

برای مثال داوطلبی که رتبه 4000 کنکور تجربی را کسب کرده است، برای پذیرش در رشته پرستاری دانشگاه های روزانه شهرستان، شانس متوسط و معقولی را دارد. کافی است سوالات خود را در بخش نظرات درج نمایید تا مشاور پاسخ سوال شما را به صورت آنلاین و رایگان بدهد. بسیار مهم است که در این مباحثه ذهنی، فرد کاملا با خود صادق باشد تا گزینشی آگاهانه، روشن بینانه و واقع گرایانه را به انجام برساند. مشاور کنکور، میتواند با شناسایی دقیق استعدادها و توانایی های دانش آموزان آنها را بسوی رشته ی تحصیلی و دانشگاه مناسب راهنمایی کند. پس از آن، به بررسی مشکلات مطالعاتی آنها می پردازیم و سپس آموزش نحوه صحیح مطالعه آنها کمک میکنیم تا اصول صحیح را جایگزین کنند. کوثر دانشجوی پرستاری دانشگاه شهیدبهشتی نیز می گوید:« آقای سرورپور شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیکی دارند و به قدری روی شاگردانش اثر مثبت دارد که آنها را ناخودآگاه بسوی کسب بهترین نتیجه هدایت می کند.

در ادامه این نوشته تعدادی از دانشگاه های پذیرنده رشته های تحصیلی گروه علوم انسانی را در شهرهای مختلف برای شما ذکر می کنیم. در ادامه به ذکر این نکات و ویژگی های خاص و منحصر به فرد برای شما دوستان و همراهان عزیز می پردازیم. همچنین متقاضیان معلول و افرادی که دو سال آخر تحصیل خود را در کشورهای خارجی گذرانده اند نیز جز افراد منطقه 3 قرار می گیرند. با توجه به دو مرحله قبلی یعنی تماس اولیه و شناسایی نقاط ضعف شما، موسسه دورخیز بهترین مشاور را برای همراهی شما انتخاب می کند. سبک کاری مشاور، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمی است که بدان میبایست توجه نمود. 2.3 در مورد بودجه بندی مباحث دروس گروه تجربی چه می دانید؟ مشاورین دورخیز چه کسانی هستند؟ «خبرگزاری دانشجو» – خب این آرامش محصول چه بود؟

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما