بیت کوین در مدار نزول؛ امیدی به بازگشت پادشاه وجود دارد؟

[ad_1]

فرارو- ارزش بیت کوین در طول یک ماه اخیر 31 درصد کاهش یافته است و اکنون در کانال 35 دلار قرار دارد. هزار و ۶۶۴ دلار می رسد.

به گزارش فرارو، مهم ترین دلیلی که بازارهای مالی در مورد سقوط بیت کوین عنوان می کنند، احساسات منفی غالب در میان سرمایه گذاران است در این رابطه جیسون دین، تحلیلگر کوانتوم اکونومیکس، به کوین دسک گفته:. «این احساس توسط انبوهی اخبار از نگران کننده است که ایی سه هگش یی سسسد، اههه های یییی مرتط با ایی ارایی هه ققار اهه اند و هه قققی احساسات فیفی فیامن زز هه اند. »

از جمله این اخبار نگران کننده می توان به جهش دوباره در بازدهی قرضه، به ویژه خزانه داری ایالات متحده اشاره کرد. نیز وجود دارد.

به اعتقادگران دلفی دیجیتال، در که بر بازده اسمی تحلیل شده اند، اما از نظر ما افزایش در بازده واقعی، بهویژه برای دارایی های غیر تولیدکننده مانند بیت کوین و طلا مهم تر است.

چرا بیت کوین در مسیر نزولی قرار گرفت؟

بن مک میلان، بنیانگذار IDX Digital Assets، معتقد است که علت آن علت های اهرمی باعث ایجاد تشدید فروش در بازارهای آزاد آسیایی در روز جمعه شده است.

علت سسم یزیز از ظظظ لککاس اوتومورو، سسپپس بشش حقیقحقیقات ششکک حححیی «Intotheblock»، ههسسسگیگیح ک ککی با بازار سهام بوهه اسس.

او به کوین دسک گفته است که بیتکوین و کل بازارهای ارزهای دیجیتال بهعنوان یک کلاس دارایی، نوسانات شان بسته به احساس سرمایه گذاران عمل می کند. عارضه منفی قرار می گیرد.

اوتومورو ههچچیی گفگف: «سهسهای عوامل ککان اققصایی و آد ضضیف ششککهای ففاویی یزیز ایی ههسسگی گیا شششی ککههاند.»

بیت کوین در مدار نزول؛ امیدی به بازگشت پادشاه وجود دارد؟

امیدی به بازگشت بیت کوین وجود دارد؟

سرمایه گذاران و برخی از فعالان بازار ارز دیجیتال در حال حاضر ابرزار نگرانی می کنند که بیت کوین در ادامه حمایت 34 هزار دلاری را از دست دادن و بار دیگر روند نزولی خود را تا سطح 30 هزار دلار و بعد از 29 هزار دلار ادامه می دهد.

او معتقد است که فشار نزولی بیشتر دور از انتظار نیست.

یی یگیگ که تهس یشوع یشیشد، مدی ططل یکشیکشیکش تا ایط یکشغییغی تکد؛؛ بنابرایی ششا ششن زشایط بایی ظظاهه مگ معامه هگان در مققیف ففشش باشیشی.

اما این بدبینی، عمده تحلیلگران بر عقیده اند که روند نزولی بیت کوین موقی است.

به گزارش فرارو به نقل از کوین تلگراف، دلفی دیجیتال گفت: شاخص های کوتاه مدت، به نظر می رسد که بدترین اتفاق ممکن برای بیت کوین را پشت سر بگذارد دلفی دیجیتال همچنین اشاره می کند که شاخص ترس و طمع در سطح بسیار پایینی قرار دارد. ، به شکلی که از می ۲۰۲۱ مشاهده نشده بود

علاوه بر این، تحقیقاتی Decentrader نیز به نتایج مشابهی دست یافته است که این شرکت در مطالعات خود انجام داده است، هر زمانی که قیمت بیت کوین به 41 هزار دلار رسیده است، تعداد معاملاتی که شعار «در کف خرید می کنم» را سر می دهند. ، کم شده است.

تحلیلگران عنوان کردند که بر اساس اندازه و روند نزولی بیت کوین در دو ماه گذشته، “حرکت به سمت روند صعوی محتمل ترین سناریوی موجود است. آنها انتظار دارند که قیمت” به سمت میانگگین متحرک 200 روز حرکت کند و به محدوده حمایتی 49000 تا 50000 دلار محدوده‌ای که در تابستان شکسته شده بود.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما