ده اشتباه بزرگ روان درمانی که ممکن است به راحتی از آنها اجتناب کنید

ضروری است که بتوانیم آنچه را که در طول روان درمانی اتفاق می افتد توضیح دهیم. Surya، NC و Jayaram، S، S، 1964، برخی از ملاحظات اساسی در عمل روان درمانی در محیط هند. بسیاری از کارشناسان گفتند که پاسخ نه تنها معنای روان درمانی را مشخص می کند، بلکه جایگاه آن را در قرن بیست و یکم نیز مشخص می کند.

نتایج حدس و گمان چنین تفکراتی این است که بیمار ذره ذره ظرفیت غلبه بر احساسات مالیخولیایی و مقابله با شروع یک صحنه افسردگی را خواهد داشت. با این حال، مانند سایر روان درمانی ها، نقطه کانونی درمان ناراحتی های روانی و عاطفی است که در اختلالات افسردگی، استرس و شرایط مرتبط ظاهر می شود. برنامه های درمان بستری طولانی و کوتاه مدت برای درمان اختلال استرس پس از سانحه: مروری بر اثربخشی و دستورالعمل های مقایسه ای

درمان افسردگی بدون دارو

با این حال، همانطور که محققان به مطالعه این اختلافات ادامه می دهند، اطلاعات ارزشمندی در مورد مناطق خاصی از مغز که ممکن است در درمان BDD مورد هدف قرار گیرند، به دست می آورند. در چند مورد، درمان فقط آنلاین سودمند بود. در این موارد، بخش‌های مختلف موسیقایی موجودیت‌های مستقلی نیستند، بلکه اجزای به هم پیوسته و وابسته‌ای از یک کل بزرگ‌تر هستند.

درمان وسواس فکری

به عنوان مثال، بخش‌های مختلف موسیقی در یک آهنگ را می‌توان به‌صورت درهم تنیده در نظر گرفت، که در آن حالت یک بخش بر وضعیت دیگری تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، در یک آهنگسازی، قسمت‌های مختلف موسیقایی را می‌توان به‌صورت درهم‌تنیده در نظر گرفت، اگر به‌گونه‌ای به هم وابسته باشند که حالت یک قسمت بر حالت قسمت دیگر تأثیر بگذارد. جهل منجر به پذیرش خرافات می شود. خرافات اعتقاد به علیت ماوراء طبیعی است، که یک رویداد بدون هیچ فرآیند طبیعی که این دو رویداد را به هم پیوند می دهد، منجر به علت دیگری می شود.

مشاور خانواده

رابیندرانات تاگور، شاعر، نمایشنامه نویس و فیلسوف هندی برنده جایزه نوبل، اعتقاد زیادی به قدرت آموزش و اخلاق در پیشگیری از جرم داشت. تاگور در "Debotar gras" به این نکته اشاره کرد که چگونه خرافه باعث جنایت می شود. این اغلب شامل تفکر جادویی است، جایی که فرد معتقد است که می تواند بر رویدادها تأثیر بگذارد یا نتایج را از طریق اعمال یا مناسک خاص کنترل کند. رابیندرانات تاگور مخالف خرافات بود.

در اینجا خرافات مربوط به "میل خداوند به وفای به رمان افسردگی بدون دارو (https://razinemag.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88/) وعده" است. هنگامی که محققان ایده درهم تنیدگی را در زمینه موسیقی بررسی می کنند، از مفهوم درهم تنیدگی به عنوان یک استعاره برای توصیف اینکه چگونه عناصر موسیقی می توانند به روش های پیچیده به هم پیوسته و وابسته شوند استفاده می کنند. در سال‌های اخیر، محققان ایده درهم تنیدگی را در زمینه موسیقی مورد بررسی قرار داده‌اند و از آن به عنوان استعاره برای توصیف اینکه چگونه عناصر موسیقی می‌توانند به روش‌های پیچیده به هم پیوسته و وابسته شوند، استفاده کرده‌اند.

به عبارت دیگر، آنها به پدیده مکانیکی کوانتومی تحت اللفظی درهم تنیدگی اشاره نمی کنند، بلکه از آن به عنوان راهی برای اندیشیدن و توصیف جنبه های خاصی از موسیقی استفاده می کنند. به تدریج تصاویر ذهنی ساختارمندتر می شوند و قدرتمندتر می شوند.

Psychotherapy

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما