لیگ برتر 2022: منچسترسیتی در کریستال پالاس امتیازات را از دست داد، دروازه لیورپول باز شد

[ad_1]

منچسترسیتی، رهبران این تیم، روز دوشنبه در کریستال پالاس به تساوی 0-0 دست یافتند، در حالی که مسابقه قهرمانی لیگ برتر یک پیچ دراماتیک دیگر داشت. در حالی که نزدیکترین رقیب لیورپول با پیروزی خود در برایتون اند هاو آلبیون در روز شنبه فاصله خود را به سه امتیاز کاهش داد. هشتمین برد متوالی آنها در لیگ برای ماندن در آینه دید عقب سیتی، مسئولیت پاسخگویی به قهرمانان بود.

سیتی در نیمه اول در سلهرست پارک تسلط داشت، اما نتوانست پیشرفتی پیدا کند.این تیرک در ابتدای بازی توسط ژائو کانسلو و دوباره پس از استراحت توسط کوین دی بروین به لرزه در آمد زیرا میهمان بارها و بارها ناامید می شدند.

شاگردان پپ گواردیولا دیروقت همه چیز را به پالاس انداختند، اما نتوانستند برنده ای پیدا کنند زیرا در تلاش خود دو امتیاز ارزشمند را از دست دادند تا در پنج فصل گذشته چهار قهرمانی لیگ را کسب کنند. آنها در بازی روز چهارشنبه خود مقابل آرسنال پیروز شدند و انتظارات را افزایش دادند که رقابت برای عنوان قهرمانی به پایان برسد.

گواردیولا به بی‌بی‌سی گفت: “شانس در فوتبال وجود ندارد.” ما باید گل بزنیم و این کار را نکردیم. بازی کردیم تا گل بزنیم و چند گل دریافت کنیم. کمی سختی کشیدیم. تیمی که امروز آنجا بود. قبلا آنجا بودم و در بازی بعدی هم خواهم بود. من از عملکرد و نحوه بازی ما بسیار راضی هستم.”

سیتی به زودی در ریتم خود قرار گرفت و مانند اغلب در جنوب لندن بر مالکیت توپ مسلط شد و چندین افتتاحیه امیدوارکننده را ایجاد کرد – برناردو سیلوا چشمگیرترین آنها را از دست داد.آیمریک لاپورته مدافع نیز به نظر می رسید که کفش های شوت خود را در خانه رها کرده باشد. گل در رحمت او قرار گرفت و ابتدا به ریباند پس از ضربه از راه دور کانسلو از تیرک دروازه واکنش نشان داد.

پالاس در وقت استراحت خطرناک به نظر می رسید و ویلفرد زاها از موقعیتی خوب توپ را به بیرون زد، اما در غیر این صورت ترافیک یک طرفه بود و سیتی در نیمه اول 14 تلاش برای دروازه داشت. آخرین تیمی که مانع گلزنی سیتی در لیگ برتر شد کاخ در ماه اکتبر، و با ادامه فرصت‌ها برای سیتی، یک تعطیلی دیگر محتمل‌تر به نظر می‌رسید.

به نظر می رسید ضربه پیکانی دی بروین در نیمه دوم به گوشه پایینی برسد، اما از روی قامت خارج شد و محرز با توقف درخشان ویسنته گوایتا، دروازه بان کاخ در ریباند، رد شد. کسری خیلی دیر، با پاس‌های سیتی خیلی زیاد، یا در لحظات کلیدی یک تماس اضافی می‌گیرد.

پالاس در حالی که روند شکست ناپذیری خود را به پنج بازی در تمامی رقابت‌ها رساند تا در رده یازدهم باقی بماند، تلاش کرد و ادامه داد. پاتریک ویرا، مدیر کاخ به بی‌بی‌سی گفت: “همه چیز به این است که شانس خود را در آن روز داشته باشید، بلکه به عنوان یک تیم تغییر دهید. ما امروز این کار را انجام دادیم. ما برای شانس جنگیدیم و یک امتیاز گرفتیم. از عملکرد خوشحالم.»

(با ورودی رویترز)



[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما