تفریحات تفریحی در ارتفاعات تهران؛ از اسکی و تله‌کابین تا اسنوموبیل و بک‌جام‌پینگ

[ad_1]

فراروهمزمان با فصل سرما و سفیدپوش شدن ارتفاعات تنور پیست های اسکی داغ شده در تهران، پیست اسکی توچال حدود دو ماه است که بازگشایی شده و علاقه مندی ها به این ورزش با پرداخت 210 هزار تومان امکان استفاده از آن را دارند. گگاقیقیقیت اسس برهه هیشیشد، امایک وزشکزشکار مبتی یییواند با یک و یی ییییین تومان جهیزجهیزات اویهیه ایی وزشزش زشاد خکاایی ککد.

به گزارش فرارو، به جز اسکی، تله کابین، تله سیژ، اسنوموبیل، سورتمهسواری، بانجی جامپینگ، بک جامپینگ و باشگاه تیراندازی از دیگر تفریحات فعلی در ارتفاعات بهشمار میروند. تچچال هه 95 هزار تومان ییس ههچچی با حوض 20 هزار تومان یشیشیشد بییی باشگاه یییاندازی و کجکجاپیپیگ گازی.خک..

قیمت بلیت پیست و تجهیزات اسکی

اسکی بهعنوان یکی از ورزش های گرانقیمت معرفی می شود، اما یک ورزشکار مبتدی می تواند با حدود یک و نیم میلیون تومان تجهیزات اولیه آن را بخرد.

ههیی حالا در سس و ففشش آالایی یکیکجف چچب اسکی آآپایی اا یآگهیآگهیی تومان آگهی ککههاند آگهیا با 500 هزار تومان یششد مدههای یسسدوم ا خیایی کد.

کلاه ایمنی یکی دیگر از تجهیزات اساسی در اسکی می شود و با همین 500 هزار تومان امکان تهیه گزینه های اقتصادی و ارزان قیمت وجود دارد.

قیمت برخی از عینک های مخصوص اسکی، ماسک مخصوص اسکی و دستکش نیز از تجهیزات مورد نیاز برای اسکی سواری است. اسکی را خرید و برای دستکش هم دست‌کم به 150 هزار تومان نیاز دارد.

به این ترتیب در اقتصادی ترین حالت ممکن، یک اسکی باز مبتدی با کمتر از یک و نیم میلیون تومان می تواند چوب اسکی، کلاه ایمنی، دستکش، ماسک و عینک مخصوص این ورزش را تهیه کند. در حال حاضر ارزش آن در توچال به ۲۱۰ هزار تومان می‌رسد.

هزینه تله‌کابین و تله سیژ

بلیت تله کابین توچال تهران در سه حالت مختلف فروخته می شود.

اگر از ایستگاه اول توچال قصد دارید به ایستگاه پنجم را داشته باشید، باید 65 هزار تومان پرداخت کنید و این رقم را برای رفت و برگشت از ایستگاه اول به دوم 35 هزار تومان قرار دهید. .. امکان تجربه این تفریح ​​وجود دارد.

قیمت بلیت تله کابین رامسر 85 هزار تومان است و این رقم در نمکآبرود به 55 هزار تومان و در لاهیجان به 50 هزار تومان می رسد.

سایر تفریحات در ارتفاعات

اسنوموبیل، سورتمهسواری، بانجی جامپینگ، باشگاه تیراندازی و بک جامپینگ تفریحی هستند که می توانند از آنها در ارتفاعات موجود استفاده کنند.

فعالیت بانجی جامپینگ است که فرد با استفاده از طناب فنردار و محافظ خود را از اتفاع رها و هزینه بلیت آن در تهران به 145 هزار تومان رسیده است. تیراندازی با کمان، کلت و تفنگ بادی وجود دارد و قیمت بلیت آن 20 هزار تومان است.

قیمت بلیت پیست اسکی، تله‌کابین و سایر تفریحات در ارتفاعات

پیست اسکی

۲۱۰ هزار تومان

تلکابین

۳۵ تا ۹۵ هزار تومان

تلسیژ

۳۰ هزار تومان

اسنوموبیل

۹۰ هزار تومان

سورتمه‌سواری

۴۵ هزار تومان

بانجی جامپینگ

۱۴۵ هزار تومان

باشگاه تیراندازی

۲۰ هزار تومان

بک جامپینگ

۲۵ هزار تومان

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما