هفت که باید در مرحله پیش انجام کاری انجام دهید

[ad_1]

فرارو- بر اساس گزاشش اججن ییابت آئیکیکا 96 ییییین آیکیکایی 18 ساهه و ر سسی بالات در سال 2019 ییییایی یه پیش ییابت بتلا بودند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهونیوز، اگر برنامه‌های درمانی را دنبال کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید، به این معنی نیست که به گونه‌ای باشد 2 می‌تواند به طور خاص انجام شود. در سبک ززگی گییواند سطحسطحقد خوه رطی هحوهه ططییی بازگزگ ضضضه ه پیشگیپیشگی یا هه تا پیشگی انداختن ششوع یابت نوع 2 ککک یکیکیکد.

رر اداهه هفهف عا ییوایی رززاه اججام هیهی ذکذک ششهند که متصصصصصان غذیهغذیه که در ززییه پیشیابت تصصصصصصصصارند تصیهصیه صییهیشیشند:

۱- نصف (یا بیشتر) بشقاب خود را با سبزیجات غیر ناشاسته‌ای پر کنید

وقتی این کار را انجام دهید متوجه میشوید که با خوردن میزان متوسط ​​از غذاهای ناشتا دار و غذاهایی که از خوردن گرسنه نخواهید شد.

۲- استرس خود را مدیریت کنید

علاوه بر این، استرس های استرس مانند کورتیزول می تواند به افزایش وزن و افزایش قند کمک کند. ، مدیتیشن یا تمرینات ذهنی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

۳- به میزان کافی بخوابید

خواب نامنظم و کم خوابی می تواند پاسخ بدن به انسولین را مختل کند. با توجه به توصیه مرکز کنترل و هوای بیماری (CDC) در آمریکا، هر بزرگسال باید ۷ ساعت خواب در شبانه روز داشته باشد. داشته باشید.

4- میوه و میوه بخورید

آمار مرکز کنترل و آبی آمریکا ناشناس می دهد از هر 10 آمریکایی تنها 1 نفر روزانه 5 تا 9 وعده میوه و سبزیجات را مصرف می کند.

آنتی اکسیدانها و فیتوکمیکالهای (ترکیبات شیمیایی تولید شده در گیاهانی هستند که طعم، عطر، رنگ و سایر خصوصیات را برای غذاها به ارمغان میآورند) موجود در میوه ها و سبزیجات می توانند در بهبود مقاومت به انسولین نقش داشته باشند که می توانند بهتر قند خون را کنترل کنند. کند.

۵- از مصرف مشروبات الکلی خودداری می کنید

چهار بار نوشیدن مشروب الکلی یا بیشتر برای زنان و پنج بار نوشیدن مشروبات الکلی یا برای مردان در حدود 2 ساعت بیشتر می تواند خطرات را به نوع 2 مصرف کند.

۶- تحرک داشته باشید

ورزش عامل اصلی برای این بیماری است. گلوکز خون (قند) را تقویت می کند و سطح مقاومت به انسولین را بهبود می بخشد. خود را مجبور به انجام کاری کنید که دوست داشتنی سازید نوع حرکتی را انتخاب کنید که واقعاً از آن لذت میبرید.

۷- بشقاب خود را با گزینه های گیاهی پر کنید

گیاهانی مانند آجیل، دانه‌ها، میوه‌ها، غلات کامل، لوبیا و حبوبات حاوی مواد مغذی هستند که با عوامل بیماری‌زا مقابله می‌کنند که می‌توانند باعث کاهش کلسترول شما شوند رژیم غذایی گیاهی را بهبود می بخشد. درصدی خطر مرتبط است.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما