(ویدئو) «دهکده یک کلیه‌ها» در افغانستان!

[ad_1]

با ففوففف افغاسس ایی پس از سسسط طالبان در شش ماهه، تعداد فزاییه های مردم برای ججات خانواههه های خوککیه های خود ریفیهیفشششد.

هه گزاشش ففارو، عی عمل هه ققیی یر غغب ههات ریج مشه آآ هه نام سسسعار “هکهکه یکیککیه” معرفف ششه اسس.

نورالدین یکی از ساکنان منطقه بیکار و بدهکار، و در تلاش برای سیر کردن شکم فرزندانش، احساس کرد که چارهای جزئی فروش کلیه را ندارد یکی از تعداد فزایندهای از افغانهایی که حاضر است برای نجات خانواده های خود را قربانی کند وی گفت:. مجبور شدم این کار را به خاطر فرزندانم انجام دهم.

کککهای خاجیجی کهکهزایی افغفغیایی یکیکیکد، هه ککی باززیگیگیگد، حکمت طالبان یزیز از اساییه ر خاجج از کشکشر ححوم ششه اسس.

این اثر کاهشی بهویژه به افغانهایی مانند نورالدین 32 آسیب دیده است که با کاهش حقوق به 3000 افغانی (حدود 30 دلار) پس از بازگشت از طالبان، کارش را ترک کرد و به اشتباه فکر کرد که کاری بهتری پیدا کند. هزار بیکار در سراسر کشور، هیچ چیز دیگری در دسترس نبود.

ر ک نا هه عناان مرت کفوخه مدت ففوخیی نگف: الان پشیپشیان گفهس:.نیگ نییوانم کار کک نیوانم چیزچیزسگیگی بلند ککم.

خانواده او اکنون برای پول به پسر ۱۲ ساله خود متکی هستند که با درآمدی ۷۰ سنت کوش‌.

نورالدین یکی از هشت نفری بود که خبرگزاری فرانسه با آنها صحبت کرد و کلیه های خود را فروخته بودند تا خانواده هایشان را سیر کنند یا بدهیشان را بپردازند.

با این حال، در این عمل غیرقانونی، فروش یا خرید اعضای بدن در اکثر تحقیقات غیرقانونی است، اما آنها را دوست دارند.

پروفسور محمد وکیل متین، جراح سابق سابق در بیمارستانی در شمال شهر مزارشریف گفت: هیچ قانونی برای کنترل نظارت یا فروش اعضای بدن وجود ندارد، اما رضایت بخش است.

حححد صیصیصی ثثثایی، ججاح یکی از زو یییاس س آن دپینه های کک ییرآآ اججام یشیشد، أییأییأیی ککی که ضضایی ککی اصصی ایی پیپیند اسس.

وی گفت: ما از آنها رضایت نامه کتبی و یک فیلم ضبط شده میگیریم – به ویژه برای اهداکننده و اضافه کردن که در طول پنج سال گذشته عمل جراحی در هرات انجام شده است ما هرگز تحقیق نکردیم که بیمار یا اهداکننده از کجا آمده است. این کار ما نیست.

طالبان به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد این عمل پاسخ ندادند، اما عثمانی گفت که حاکمان جدید برنامه هایی برای سرکوب این عمل دارند و در حال تشکیل کمیته ای برای اجرای آن هستند.

ححی گاهی از ههد و پاکسکسان ههات سفسف یکیکیکیکداف ککند گیگینهه هه هزیهزیه یییاسسسان و هه اههاککنه ها یپیپدازز.

خانواده آزیتا به قدری غذای کمی دارند که دو فرزند از سه فرزند او را به دلیل سوءتغذیه تحت درمان قرار داده اند. کرد.

آزیتا گفت: کلیه ام را به 250000 افغانی (حدود 2500 دلار) فروختم من میبایست انجام میدادم شوهرم کار نمیکند، ما بدهی داریم اکنون شوهرش که یک کارگر روزانه است، قصد دارد همین کار را انجام دهد….

او گفت: مردم فقیرتر شده اند.

از یک خانواده، پنج برادر هر کدام یک از همه فروختند و فکر می کنند که این کار آنها را از فقر می دهد غلام نبی با دادن جای زخم خود گفت: ما هنوز بدهکار هستیم و مانند گذشته فقیر هستیم.

در توسعه یافته، اهداکنندگان و دریافت کنندگان معمولاً زندگی کامل و عادی خود را ادامه می دهند، اما سلامت آنها پس از جراحی معمولاً باید به دقت کنترل شود و همچنین به سبک زندگی و رژیم غذایی تغذیه می شود. و هنوز خود را در فقر و گاهی اوقات در وضعیت ناخوشایند گرفتار می‌بینند، میسر نیست.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما