(ویدئو) مردم کره شمالی چگونه از سال نو استقبال می کنند؟

[ad_1]

جشن مردم کره شمالی سال نو قمری را با نشان دادن وفاداری خود به خانواده کیم آغاز می‌کند.

به گزارش فرارو، مردم کره شمالی با گذاشتن گل در پای مجسمه های رهبران فقید در پیونگ یانگ که در سال جدید قمری با پوشش ضخیمی از برف پوشانده شده اند، به رهبران سابق این کشور کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل ادای احترام کردند.

ساکنان پیونگ یانگ از قصر خورشید کومسوسان بازدید می کنند که در گوشه شمال شرقی شهر پیونگینگ است و به عنوان آرامگاه یادمانی برای کیم ایل سونگ، بنیان کره شمالی و پسرش کیم جونگ یل، که هر دو پس از مرگ به عنوان رهبران ابدی کره شمالی معرفی شده اند. شناخته می‌شود.

سپس از تپه مانسو بالا می‌روند تا در مقابل مجسمه‌های برنزی غول پیکر رهبران فقید تتعظیم کننتا.

اما هیچ حرکت دسته جمعی برای دیدار با خانواده در کره شمالی وجود ندارد، این صحنه کاملاً در تضاد با چین است، جایی که بزرگترین سفر سالانه جهان در هر سال نو به سراسر کشور انجام می شود.

مردم کره شمالی برای سفر به خارج از محل اقامت ملزم به داشتن مجوز سفر هستند.علاوه بر این، حکومت کیم جونگ اون محدودیت های سفرهای داخلی را بهانه می کند و کنترل سیستم های کووید -19 اعمال کرد.

مردم کره شمالی بی سر و صدا سال نو چینی را جشن میگیرند و نمایشهای هنری از جمله کنسرتهای موسیقی، اپراهای انقلابی و سیرکهایی را که در هر منطقه برگزار می شود، تماشا کنند.

این کشور رهبر کیم جونگ او نیز از این قاعده مستثنی نیست.در دو سال گذشته، کیم و دستیارانش کنسرت و جشنی را تماشا کردند که مملو از آهنگها و اجراهایی بود که عظمت حزب حاکم رهبر کره و رهبر کره شمالی را به خبرگزاری نمایش دادند. کره رسمی شمالی ژانویه گذشته گزارش داد که آهنگهایی مانند “ما در جاده و فاداری دیدند” و “ما برای همیشه در یک جاده سفر دیدند” در سالن کنسرت طنین اندازه شدند. مرد ا با ججد هه سسی و ششایی در سیسی پیشپیشفف یکی ججگگ اون کشکشر ا هههی یکیککد، آیآیههای سیسیار رششان ارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده مردم در روز عید مرخصی میگیرند، اما باید با کار دیگری در یکشنبه ها، زمان را جبران کنند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما