چهار کار که از دندان پزشک بی‌نیازتان می‌کند!

[ad_1]

ند ه وغیغی قل ترییی بدی هسه سند.یییی یهسدان اگگ اشیشیشی ششد، انپپپسس یگ سسوهها خود رکثیکثی و رییی نیکیککد.

به گزارش گاردین، دندانها به ما برای جویدن کمک می کنند که اولین مرحله هضم هستند. هزینه های نه چندان ارزان میفتادیم حالا با وجود ویروس، برای درمان دندان ها به دندانپزشکی (چه مراکز تخصصی و چه عمومی) مراجعه کنید به این ویروس مهلک نیز هستید؛ بنابراین در ادامه مراحل مراقبت از دندان ها آشنا میشویم که میشویم. نیاز دندانپزشکی را در این روزهای اپیدمی به حداقل برسانیم.

۱٫ تغذیه سالم

ویتامین های دی، کلسیم و پتاسیم در سلامت استخوان بدن از جمله دندان ها ضروری است که تغذیه ما نقش مهمی در تامین ویتامین های نامبرده دارد؛ بنابراین این مواد غذایی باید در سبد غذایی روزانه ما نیز بهتر است از خوردن و نوشیدن مواد شیرین استفاده کنند. و قندی امتناع کنیم بهتر است با هماهنگی سبد غذایی خود برای سلامت استخوان ها، ورزش را نیز شروع کنیم؛.. زیرا با ورزش، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر باعث جذب استخوان های بدن از جمله دندان ها می شوند. ذکر شده است) به ترتیب رعایت کنید.(روزی ۲ الی ۳ بار در روز)

چهار کار که از دندان پزشک بی‌نیازتان می‌کند!

2. نخ دندان

خلال و نخ دندان به منظور خارج کردن جسم خارجی مانند تکه غذا، از دندان های دندان ها هستند. و علت بودی بد دهان هستند سپس به مرور زمان باعث پوسیدگی دندانهای مجاور می شود.

3. نوع مسواک مورد نیاز

بهترین نوع مسواک، مسواک های نرم (نرم) هستند که به مرور زمان دندان ها را خرد می کنند و از بین نبرد بهتر است از مسواک هایی استفاده کنید که برس لاتکس در اطراف آن به کار نرفته باشد؛. استفاده کنید که قوی و خورنده دندان‌ها نباشد.

4. محلول بعد از مسواک

می توانید برای مرحله پایانی دندان ها را تمیز کنید، از محلول آب و نمک یا محلول های شست و شوی دهان استفاده کنید که شیرینی خمیر دندان بر دندان ها و لثه ها را باقی می گذارد و باعث می شود در لثه ها و دندان ها خراب شود. شیرین باشد و با درصد مصرف روزانه باشد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما