طرز تهیه شیرینی سابله، ویژه نوروز

[ad_1]

فراروـ شیرینی های خانگی مخصوص نوروز معمولی خشک، ریز و بسیار متنوع و رنگارنگ هستند. شکل اصلی این شیرینی به صورت گرد و دلبری است.

به گزارش فرارو، این شیرینی معروف و بسیار خوشمزه علاوه بر ظاهر زیبا بافت بسیار زیبا دارد و از آنجایی که از آن نرم افزار کوچک است، برای پذیرایی در ایام و در کنار شیرینی های ریز گزینه بسیار خوبی است. در منزل تهیه کنید، با ما همراه باشید.در ادامه این مطلب تهیه شیرینی سابله به صورت مرحله به مرحله همراه با نکات مهم و فوت و فن های مربوط به تهیه آن تقدیم به کاربران گرامی خواهد شد.

مواد لازم برای تهیه شیرینی سابله

آرد شیرینی: ۴۰۰ گرم
کره: ۲۲۰ گرم
زرده تخم مرغ: ۴ عدد
پودر قند: 100 گرم
نشاسته ذرت: ۲ قاشق غذاخوری
وانیل: یک دوم قاشق چایخوری
نمک: نوک چایخوری
نوتلا، مارمالاد و ژله بریلو برای داخل سابله: به اندازه دلخواه
پودر پسته یا پرک بادام برای تزیین: به میزان دلخواه

نکات مربوط به مواد اولیه

نشاسته ذرت

نکات مربوط به نشاسته ذرت

نشاسته ذرت شبیه آرد است و رنگ سفیدی دارد.نشاسته ذرت همچنین نرم افزار بافتی دارد، به طوری که اگر مقداری از آن را بین دو انگشتتان بمالید، صدایی شبیه به جیرجیر از آن میشنویید. توجه داشته باشید که نشاسته گندم با نشاسته ذرت تفاوت دارد و نمی توانم این را جایگزین جایگزین کنم.

نکات مربوط به آرد شیرینی

آرد شیرینی

نکته مهمی که باید در مورد آن توجه شود، کیفیت آردهای موجود در بازار است که با هم تفاوت دارند به همین دلیل با کیفیت می توانند میزان آن کمتر یا زیادتر از مقداری که در دستور قرار داده شده است، باشد. اضافه کردن آرد به این موضوع توجه داشته باشید اگر مواد شیرینی را مشاهده کنید در حال صفت شدن است؛ ولی هنوز مقداری از آرد باقی مانده است؛. حس کردید شما هنوز به آن چیزی که باید برسد، نرسیده است؛ یعنی باید کمی بیشتر را اضافه کنید؛. یا زیاد شود.

نکات مربوط به پودر قند

پودر قند

قند باید حتما از قند تهیه شده باشد؛… یعنی پودر قند را پودر کرده باشد اگر شکر را آسیاب کنید، هرگز به نرمی قند آسیاب نمی شود که به نرمی آرد توجه داشته باشید که پودر قند را داشته باشید. بعد از مدی کها بمکیسه یی ظظف بمس سفسف ششد؛ بنابرایی ققل از ایی کهآ شییی هواد شیشییی اضافه ککی، حهاما با گگششکک کککی و سپس اکک ککی.

طرز تهیه مرحله به مرحله شیرینی سابله

۱ ـ برای شروع کار کره را از خارج از خارج کنید تا زمانی که نزدیک شود.
2 سپس که ها بایزی پپدر ققد را هه آآ اضافه ککی و با دور تند ههزز حویک یکقیقه ککه و پپدر ققد را هززیی.
3 در مرحله بعد از زرده های تخم مرغ را یکی به مخلوط کره و پودر قند اضافه کنید و هر کدام را به مدت سی ساعت هم بزنید. را خاموش کنید.
4 در مرحله بعد از آرد شیرینی،نشسته ذرت و نمک را با هم مخلوط کنید و یک بار الک کنید؛ سپس مخلوط آرد را کمکم کنید و در سه مرحله به داخل کاسه اضافه کنید و با دست هم بزنید تا خمیر لطیفی شکل بگیرد که به دست نمی‌چسبد. .

شیرینی سابله

۵ ـ خمیر آماده را داخل کیسه فریزر بریزید و به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار دهید کرا ا.
6 بعد از اینکه خمیر ساکن کرد، آن را از یخچال خارج کنید و خمیر را به قطر سه متر میل باز کنید و با کاتر دلخوا قالب بزنید.
7 خمیرهای قالب زده را توی سینی فر بچینید و به مدت بیست دقیقه دوباره داخل یخچال قرار دهید تا بپزند؛ سپس سینی شیرینی را داخل فر 160 درجه سانتیگراد که از قبل گرم کرده اید، به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا شیرینی ها بپزند.
نوش جان.

نکته
بهتر است شیرینی سابله را مانند همه شیرینی‌های کره‌ای در ظرف در بسته و داخل یخچال نگهداری کگهداری است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما