پیامدهای جنگ آمریکا با روسیه بر سر شناسایی

[ad_1]

ققل از ججه برای یییاریییی تما ییار با رسیه سیه، ولت بایی بایی عواقق بلندممت آآآات محححه و مححاشش شر ظظم گیگید.

هه گزاشش انتخاب، بری از فسفسفسان در مور برز سسم وههچچی ناکاآآآی یححیها عیهیه ولایییییپپهی ,سیهسیهئیسئیسجه سیهسیه هشهشار داهه اند.

متیو باروز در نشنال اینترست نوشت:. با این حال، درگیری با روسیه پیامدهای استراتژیک دیگری نیز دارد که ایالات متحده آمریکا باید تلاش کند از آنها گذشته باشد از شگفتی های ناگوار که در ابتدا ایده های خوبی به نظر می رسیدند، بوده است. به یاد داشته باشید که چگونه رهبران سیاسی ایالات متحده، دولت دموکراسی را به افغانستان و عراق بیاورند. رسیه سیه ححک حححان ککوی اسس و بایی هه آآ پایان ههه، نتایج آمریکا مححح ه ففححاشش بایی گگگان آآها باششد.

پیشبینی احتمال پذیرفتنی نیست و بحرانی وجود دارد، همچنین تفاوتی با نمونه های تاریخی ندارد. این معنا نیست که تحلیلگران و ناظران نباید پیامدهای درازمدت را در نظر بگیرند و از نتایجی که با دولت ایالات متحده منافات دارد، مانع شود. بسیار زیاد بوده، بسیار حیاتی تر است.

با کیهکیه بر ققهههججهی هی ار بر یآیهه گگگی اسراژیکژیک، ابتدا در ششسال اککو اشششای آآلانیکیک، در مور حان اککایی سهسههشار زززگ گاهشار.

اولا، با وجود احتمال وقوع جنگ سرد جدید. اگر ایالات متحده آمریکا را برای کمک به روسیه برای دور زدن تحریم های غرب تحریم کند، در مقابل چین و آمریکا که در حال حاضر حاضر بالاست، می تواند به یک بحران جدید تبدیل شود. و پکن مشتقند اقتصاد را از جدایی خود، علیرغم هزینه های بالای انجام این کار که تخمین زده می شود و کارهای ایالات متحده ممکن است سالانه 190 میلیارد دلار از تولید خود را از دست بدهند و سرمایه گذاران آمریکایی بتوانند کسری 25 میلیون دلاری داشته باشند. نیازی به گفتن نیست که شوک اقتصادی ای که با جداسازی دو اقتصاد بزرگ جهان ایجاد می شود، بهبود اقتصاد جهانی را در سال 2022 درست کرد که این بهبودی در حال انجام است، از مسیر خارج خواهد شد.

دوم، آمریکا و اروپا با اعمال تحریم ها علیه روسیه احتمالاً برنامه های چین را برای توسعه ارز دیجیتال e-CNY خود تسریع می کنند. سیستم انتقال پیامهای مالی ایجاد شده است، اما یک یوان دیجیتال چالشی قدرتمند برای آمریکا خواهد بود و در عین حال به طور بالقوه نفوذ چین را در میان عضو پروژه یک کمربند و یک جاده تقویت می کند.

سوم، شکافهایی که قبلا بین ایالات متحده آمریکا و شرکای اروپاییاش در اروپای غربی ایجاد شده است، امکان دارد با اقدام تلافی جویانه ای مسکو مبنی بر قطع گاز به اروپا، بدتر شود. در مورد چنین احتمالی است. ججران از سس دادن هیهیرکککبهه یسیه سیه که در حال حاضض 40 دصصص انژیژی ارپپا ا شکیشکیشکی یییهد، کافی نخواه بود.

بر اساس تحلیل بروگل، اتحادیه اروپا باید به این نتیجه برسد که این امر مستلزم تصمیم گیری در اروپا و پرهزینه برای دولت باشد. اگر اروپا را تشدید کند، اگر وجود داشته باشد یا قیمت انرژی از کنترل خارج شود، بدون شک دولت های اروپایی توسط شهروندانشان سرزنش خواهد شد. و فاصله گرفتن از موضوع سوق می دهد.

این بحران می تواند به رئیس جمهور رئیس جمهور تبدیل شود، اما حل مشکلات می تواند شروعی برای بهبود غرب باشد. جون کمک کند تا آسیب های وارد شده به وجهه خود را که از خروج عجولانه خارج شود، جبران کند و محبوبیت رو به افول خود را تقویت کند. به این ترتیب، این توافق می تواند در جهت تعمیق روابط با چین بک باشد. حل مسالمتیز بحران جاری نیز نادرست را از مماشات که استدلال هایی را برای هر استدلالی برای تلاش برای بحث با مسکو یا پکن استفاده می کند، بی اعتبار می کند. .

اما دولت باید از این هدف منصرف شود. برخی از تحلیلگران بر این باورند که امکانش وجود دارد در رابطه با وضعیت تثبیت در امتداد خط در تماس با دونباس از جمله با خروج تسلیحات سنگین و تقویت عاملیت سازمان امنیت و همکاری در اروپا پیشرفت هایی حاصل شود. در مورد گسترش ناتو نیز می توان به توافق هایی برای ایجاد یک منطقه حائل بین روسیه و ناتو دست یافت. است به هر دو طرف کمک کند تا در مورد ناتو به تفاهم برسند.

در حالی که ممکن است دستیابی به درجه ای از موفقیت بدون برنامه ریزی و تلاش زیاد در کوتاه مدت برای دولت کمخطر به نظر برسد، اما شکست در دستیابی به توافق با روسیه به نوعی مداخله نظامی روسیه، حملات سایبری، قطع انرژی و استفاده از نیروهای نیابتی می رسد. شورشیان خواهد شد بسیاری از مردمی ها را می کشند، بسیاری از آنها مهاجرت می کنند و کشور را از هم میپاشد. دولت همچنین برای اجرای تحریم های اقتصادی شدید علیه مسکوتحت فشار قرار خواهد گرفت. ایالات متحده در بررسی احتمالات مربوط به خروج از افغانستان خوب عمل نکرد، اما اکنون زمان آن رسیده است که پیامدهای بلندمدت عدم توافق با پوتین را در نظر می گیرند. بگیرد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما