راز پنهان شدن ویروس از سیستم ایمنی بدن کشف شد

[ad_1]

فرارو- مبارزه با عواملی که تا کنون با ساخت واکسن نتیجه بوده است، اما بشر هنوز نتوانسته گسترش آن را ادامه دهد. قادر است با مکانیزم‌های خاصی که در شاخک‌های سنبله‌های مانندش دارد، خود را از دیدن سیستم اینی می‌کند.

به گزارش فرارو، اگر واقعاً می خواهم بدانم که یک ماشین چگونه کار می کند، باید آن را از ابتدا سرهم کنید. عمل دستگاه مورد نظر آشنا شوید.حالا اگر این دستگاه مورد نظر یک ویروس کش باشد، نمی تواند با ساختار مولکولی آن تا این حد سرسخت باشد.

استفاده از این روش برای درک SARS-CoV-2 که مسئول پاتوژن همه‌گیری ویروس است، شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد سنبله‌های این بیماری می‌تواند به عنوان کلید معمایی باشد که می‌تواند به راحتی از سیستم بدن ما پنهان شود. شود.

در این مطالعه جدید آلمانی و بریتانیایی، نسخه های «لایت» SARS-CoV-2 را برای تجزیه و تحلیل رفتار عفونی آن در آزمایشگاهی ارائه کردند. ابتدا برای ارائه یییشهایی در مورد یژگیهیژگیهای ککی یییسس، بدون استفاده از کاکککد با هه هه عفوان یک واحح ففیی ایجاد ششهاند.

اسکار اشتاوفر، زیست شناس سابق موسسه تحقیقات پزشکی ماکس پلانک که در حال حاضر در دانشگاه آکسفورد کار می کند، میگوید: «برای ما حتی مهمتر از آن که بتوانیم این ویریونهای مصنوعی را از ابتدا بکنیم، این است که می توان ترکیب و ساختار آنها را دقیقاً ساخت. «اولین مکانیزمی که این تیم توجه خود را به آن معطوف کرد، زائده های سنبله مانندی (که به تاج هم معروفند) بود. از پوشش ویروس بیرون زده بودند.

برای شناسایی این بیماری در اوایل سال 2020 در صحنه های جهانی، ویروس ها به دنبال این موضوع هستند که چگونه این عملکردها به پاتوژن در جستجوی خود برای زنده ماندن و تولید مثل کمک می کند. هم به این کمک می‌شود و هم مانعی در برابر این ویروس کوچک است.

در این میان، زائده‌های سنبله مانند ویروس‌ها برای نوعی قفل سلولی به نام گیرنده ACE2 عمل می‌کنند که بافت‌ها را فریب می‌دهند تا ورود ویروس را بدهند. چسبیده و باعث پاکسازی می شود.مطالعه در واقع و اکسنها را بر اساس ویژگی تولید می کنند تا سیستم های ایمنی ساده و بدون عفونی را با وجود یک ساختار مزاحم و ایجاد شکل آن را برای یک تغییر واقعی آماده کنند.

به نظر می رسد، ویروسویروس در این مدت زمان خود را یک یا دو چیز یاد گرفته است که به کمک آن می شود تا از این دور شود. حقیقحقیقات ققیی یزیز بشیشی از عمکککد سسبههههای ییسس ککونا راکه موککییه آآ چسچسیی بوهآچس ییه بودند راشان اهه بود.

با توجه به اینکه این منطقه سرسختانه در برابر تغییرات مقاوم است، منصفانه است که تصور می‌کند باید ساختاری بسیار مهم برای بقای ویروس باشد و اکنون راز این معما کشف شده است. و عملاً خودش را از بین میبرد.

این کار به سلول های مجاور بسیار سخت تر می شود، اما در حالی که در این ترکیب وجود دارد، جذب بادی برای بهتر تر می شود. قابل شاهه هیشیشد.ای یییاند ککایزیزیزی برای جگیگیگی از شششیص یییسس تسطسط سطیزیزان و پپی برای یدت ززان ططلایی و افزایش کایایی کک فففنت باش.»

این بینشی جدید از یک ویروس ویرانگر است که همچنان ما را شگفت زده می کند، و پیش از این نشان می دهد که چگونه مدل های گونه های مصنوعی ممکن است به ما برتری در محدود کردن تأثیر پاتوژن در جمعیت های سراسر جهان بدهد. ارتباطات طبیعت منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما