آنچه همه باید درباره فروش سرور مجازی بدانند

در حال حاضر، این ماده فقط برای ماه های مه و ژوئن 2020 اعمال می شود. اگر قرنطینه ویروس کرونا بیشتر از آن طول بکشد، Zoom ممکن است مجبور شود کارکنان پشتیبانی فنی بیشتری را استخدام کند. این نقص اکنون برطرف شده است، بنابراین لازم نیست نگران آن خیابان خاص بمباران زوم باشید. برای اجرای Zoom نیازی به نصب نرم افزاری روی دسکتاپ خود ندارید. همه برنامه ها کاملاً به یکپارچگی مطمئنی که این سیستم ها ارائه می دهند نیاز ندارند، اما بسیاری از آنها مانند پردازش تراکنش های مالی نیاز دارند. در همان زمان، دستگاه شریک در گره همگام‌سازی شده، داده‌ها را از حافظه پنهان به دیسک می‌ریزد تا در صورت کاهش غیرمنتظره گره، یکپارچگی داده را حفظ کند. این شرکت در یک پست وبلاگی در تاریخ 11 ژوئن (در برگه جدید باز می شود) بابت این اقدامات عذرخواهی کرد و گفت که راهی برای مسدود کردن شرکت کنندگان جلسه از مکان های خاص (به عنوان مثال، چین) بدون تعطیلی کامل جلسات ایجاد خواهد کرد. پس از انتقاد مداوم طرفداران حریم خصوصی، زوم در وبلاگی که در تاریخ 17 ژوئن (در برگه جدید باز می شود) اعلام کرد که رمزگذاری انتها به انتها (E2E) دیگر فقط برای کاربران پولی نخواهد بود.

یوان یادآور شد که رمزگذاری E2E یک ویژگی اختیاری باقی خواهد ماند، زیرا وقتی فعال شود، هیچ کس نمی تواند از طریق تلفن یا با تجهیزات کنفرانس از راه دور اداری خاص به جلسه بپیوندد. اگر برای پیوستن به جلسه روی پیوند موجود در ایمیل کلیک کنید، به یک صفحه ورود به سیستم زوم با ظاهری بسیار واقعی هدایت می شوید. به نظر می رسد که از بخش منابع انسانی کارفرمای شما آمده است و از شما دعوت می کند تا در یک جلسه Zoom که تا چند دقیقه دیگر شروع می شود بپیوندید تا در مورد خاتمه احتمالی استخدام خود صحبت کنید. صفحه وضعیت زوم خاطرنشان کرد که یک به‌روزرسانی پشتیبان در اوایل صبح یکشنبه انجام شده است، اما به نظر می‌رسد هیچ ارتباطی بین آن به‌روزرسانی و قطعی که چند ساعت بعد شروع شد وجود نداشته باشد. هزینه به ازای هر میلیون فقط مستلزم آن است که ناشر تبلیغات را در وب سایت خود در دسترس قرار دهد و برای دریافت پورسانت به بازدیدکنندگان صفحه نمایش دهد. این کار جلسات "بمب زوم" را دشوارتر می کند. در ماه مارس، زوم مجبور شد اعتراف کند که رمزگذاری "انتهای به انتها" تبلیغ شده آن چیز واقعی نیست زیرا سرورهای خود زوم همیشه قادر به دسترسی به محتویات جلسات هستند.

همانطور که خود زوم در 7 مه اعلام کرد، رمزگذاری سرتاسر آینده زوم عمدتاً برای کاربران پولی است. اما الکس استاموس، کارشناس معروف امنیت اطلاعات که در حال مشاوره با زوم در مورد مسائل امنیتی است، به رویترز گفت (در برگه جدید باز می شود. ) هفته گذشته که مدارس و سایر شرکت های غیرانتفاعی ممکن است بتوانند رمزگذاری سرتاسر حساب های خود را نیز دریافت کنند. چه کسی آن روزها را به یاد می آورد؟ میلیون‌ها نفری که از Zoom به صورت رایگان برای مدرسه، معاشرت و محل کار استفاده می‌کنند، از رمزگذاری سرتاسر نیز برخوردار خواهند شد. یک کلاهبرداری فیشینگ جدید زوم مطمئناً توجه افرادی را که از خانه کار می کنند در طول قرنطینه ویروس کرونا به خود جلب می کند. حتی جلسه توجیهی روزانه دولت بریتانیا در مورد ویروس کرونا (در برگه جدید باز می شود) تحت تأثیر قرار گرفت و توانایی خبرنگاران برای سؤال کردن از طریق Zoom را از بین برد.

شرکت های کوچک معمولاً عملیات لجستیکی خود را کنترل می کنند زیرا توانایی استخدام یک شرکت خارجی را ندارند. گزارش‌های مصرف‌کننده (در برگه جدید باز می‌شود) در یک پست وبلاگ می‌گوید زوم تنها پلت‌فرم کنفرانس ویدیویی نیست که دارای سیاست‌های حریم خصوصی مشکوک است: Cisco Webex، تیم‌های مایکروسافت و اسکایپ، و Google's Duo، Meet و Hangouts نیز چنین هستند. دفتر لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، در 7 مه پس از تحقیق در مورد اقدامات امنیتی و حریم خصوصی Zoom با Zoom (در برگه جدید باز می شود) به توافق رسید. در اینجا من تقریباً یک کنوانسیون اساسی مهندسی نرم‌افزار به نام جداسازی نگرانی‌ها را دنبال می‌کردم، که در آن کد به بخش‌هایی ساختار می‌یابد که هر کدام با یک نگرانی سروکار دارند-یعنی Zoom نقص را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزار بلافاصله پس از اینکه نقص به اطلاع عمومی رسید، برطرف کرد. هضم این مقاله دانش لازم را برای برنامه ریزی صحیح سوئیچ مجازی Hyper-V و درک نحوه عملکرد آن در تولید فراهم می کند. این مقاله نحوه بارگیری سرویس‌های WCF را در حین پرواز (بدون اطلاع قبلی از قراردادهای خدمات)، تنظیم پارامترهای آن و توالی فراخوانی آنها توضیح می‌دهد.

می‌توانید با قرار دادن یک ماشین مجازی با قابلیت مسیریابی در شبکه(های) ایزوله و یک سوئیچ خارجی، مهمانان را تا حدی ایزوله کنید. Media Create تخمین زده است که بیش از 500000 واحد سوییچ در ماه اول عرضه در ژاپن فروخته شده است که با این رقم از پلی استیشن 4 پیشی گرفته است. این ویژگی، که به تدریج کمتر رایج شد، شامل یک سوئیچ روی محفظه خود درایو است که از نوشتن یا تغییر داده‌ها روی درایو توسط کامپیوتر میزبان جلوگیری می‌کند. Consumer Reports گفت باید بدانید که همه چیز در یک جلسه ویدیویی ممکن است توسط میزبان یا شرکت‌کننده دیگری ضبط شود. واتسون با تاد آلن کرین از The Onion به عنوان مجری بازی. همیشه مطمئن شوید که نرم افزار شما به روز است. من با بازنویسی این پست مناظره کردم تا تاریخ را پاک کنم و باهوش تر به نظر برسم، اما تصمیم گرفتم آن را رد کنم. آنها اکتشافات خود را در انجمن ها ارسال می کنند و جزئیات آنها را در ویکی ها بیان می کنند. تیم Trend Micro در یک پست وبلاگ اشاره کرد.

تیم رهبری ایکس باکس (14 آگوست 2013). "بازارهای راه اندازی ایکس باکس وان تایید شد". اما اگر کاربر رایگانی هستید که خواهان E2E هستید، ابتدا باید هویت خود را از طریق یک رمز عبور یکبار مصرف یا سرویس مشابه به زوم تأیید کنید. به گفته محققان شرکت امنیتی اسرائیلی Check Point (در برگه جدید باز می شود) مجرمان سایبری ممکن است در چند هفته گذشته صدها آدرس وب سایت جدید مرتبط با زوم را ثبت کرده باشند. محققان Trend Micro فایل نصب کننده دیگری Zoom را مشاهده کردند که با بدافزار خراب شده بود. محققان Trend Micro دو مورد دیگر از نصب کننده های زوم خراب پیدا کردند. رویکرد دیگری که بیشتر در میان اپراتورهای آماتور BBS محبوبیت داشت، FidoNet بود. این برای راضی کردن بیش از ده ها نفر از ایالات متحده کافی نبود. او گفت که در ایالات متحده زندگی می کرد زوم یکشنبه 17 مه دچار یک قطعی غیرقابل توضیح شد و آن را برای هزاران کاربر در ایالات متحده غیر قابل دسترس کرد.

به‌روزرسانی‌های 5.0 برای نرم‌افزار مشتری زوم در پایان آوریل برای کاربران ویندوز، مک، اندروید، iOS، کروم، آمازون فایر و لینوکس ارائه شد. نقص دوم (در برگه جدید باز می شود) همچنین شامل عملکرد چت در نرم افزار مشتری ملاقات Zoom است که پیامدهای بالقوه جدی مشابهی دارد. تابع foundpeer یک callback است که زمانی فراخوانی می شود که همتای دارای کلید مشخصی پیدا شود. با این حال، Zoom در هفته گذشته به میزبانان جلسات پولی این امکان را داده است که از سرورهای Zoom در مناطق خاص، از جمله چین و آمریکای شمالی اجتناب کنند. از آنجایی که NFTها به عنوان یک اثر هنری ارزش واقعی ندارند، قیمت آنها منحصراً توسط نظریه احمق بزرگتر ارائه می شود. تصور کنید یک همکار برای شما یک عکس مهمان می فرستد، شما نمی توانید از آن استفاده کنید زیرا یک VMware خواهد بود (نه بدون زمان زیادی برای تبدیل)، و اگر بخواهید آن را برای او ارسال کنید – باید به هر حال آن را به Vmware تبدیل کنید. چیزهای جدیدی در این قرارداد وجود ندارد. 7 مه 2020: Zoom وعده داده است که امنیت را در توافق با نیویورک افزایش دهد

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید سرور مجازی وب سایت خود باشید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما