با خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

[ad_1]

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دنیا، قصد دارد با ارائه ابزارهای گسترده ای از محصولات و ابزارها با سیستم عامل های یکپارچه به هوشمندتر شدن فناوری زندگی، کار، ورزش، تفریح ​​و تمام توانایی های زندگی انسان ها کمک کند و به طور خلاصه یک اکوسیستم کامل شود. یکی از اجزای سازنده این اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی، مانیتور است که در حال حاضر چهار مدل از آنها برای استفاده های مختلف در بازارهای داخلی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آنها پرداخت می شود. مانیتورها برای چه نوع کاربری ایدئال است.

MateView

یکی از جذابترین اعضای خانواده مانیتورهای هوآوی مدل MateView است. مانیتوری با ظاهر مینیمال که علاوه بر عملکرد کمنظیر، می تواند ظاهری بسیار کند و خاص به میز یا دفتر کارتان ببخشد. با نسبت تصویر 3:. 2 بهره میبرد اگر روشنایی 500 نیت، قابلیت نمایش 1.07 رنگ و پوشش رنگی 98% DCI-P3 و 100% sRGB را هم به این مشخصات اضافه کنید کاملا مشخص است که MateView می تواند کاملا ایده آل و فوق العاده را انتخاب کند. چراکه رنگهای تولید شده روی این صفحه نمایش بسیار به واقعیت نزدیک هستند و با نمونه چاپ شده کاملاً برابری می کنند. انجام می دهد.

به این ترتیب که با استفاده از یک کابل USB-C (که داخل جعبه محصولمانی وجود دارد) می توانم را به کیس یا لپتاپ های دارای پورت USB-C یا تاندربولت (نظیر مک بوک پرو اپل یا کارت های گرافیکی مجهز به این درگاه) متصل کند. در این حالت می توان بالاترین کیفیت یعنی 4K را روی این مانیتور خروجی گرفت.همچنین این مانیتور به واسطه چیپ NFC دیگر می تواند به صورت بیسیم به محصولات هوآوی از جمله گوشی موبایل یا لپتاپ متصل شود. که در پایه آن تعلیم یافته است.

ساندبار 34 اینچی MateView GT

با خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

چراکه یک مانیتور باکیفیت و طراحی شده مخصوص بازی، می تواند تمام قدرت سخت افزارها را به نمایش بکشد. اویی ککهای که مرباور یجب تجهجه جهیککد نمایش خئییه آآ اسس.

این مانیتور از یک صفحه 34 اینچی عریض با نسبت تصویر 21:. 9 کیفیت تصویر 3K بهره میبرد که ترکیبی عالی برای بازی کردن است اما شاخص ترین ویژگی MateView GT رتبه به روز شده تصویر 165 هرتزی آن است که این ارزیابی به روز شده است. به اجرای روان بازی ها و عملکرد آن به این ترتیب است که در هر ثانیه 165 مرتبه تصویر به روز می شود و به این ترتیب کوچکترین حرکات هم قابل مشاهده است.

در نظر داشته باشید که به روز شده تصویر در بیشتر مانیتورها 60 یا 90 هرتز است این مانیتور با شدت نور 350 نیت، پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 و کنتراست 4000:… در MateView GT تحت عنوان “کنترل میدان تاریک” وجود دارد که به صورت خودکار فضاهای تاریک را نمایش می دهد و از این طریق رقبای شما شانس کمتری دارد که در نقاط تاریک پنهان شده و از چشم شما دور بمانند. قدرتمند روی پایه است که به صورت یکپارچه طراحی شده است و شما کاملاً از خرید اسپیکرهای مجزا بهای مجزا هستید.

MateView GT 27 اینچی

این مانیتور عضو خانواده کوچک MateView GT به شماره میرود و مخصوص آن دسته از بازی ها است که دوست دارند از امکانات جذاب این سری بهره ببرند اما قصد دارند یک سیستم مخصوص بازی میانرده خریداری کنند. 27 اینچی با پنل خمیده مجهز شده است.

این مانیتور نسبت تصویر 16: 9 با کیفیت تصویر 2K دارد و دارای مدل 34 اینچی، از نرخ به روز رسانی تصویر 165 هرتزی بهره میبرد این قابلیت در رده قیمتی MateView GT 27-inch ویژگی بسیار عالی به شمار می رود و از این بابت رقبای. قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ، روشنایی 350 نیت، پوشش رنگی 90% DCI-P3 و 100% sRGB و پشتیبانی از فناوری HDR از دیگر مشخصات این مانیتور هوآوی است.

نمایشگر 23.8 اینچی

با خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

در نهایت نوبت به معرفی مانیتور 23.8 اینچی فول اچ دیآوی می رسد که یک محصول اقتصادی است. نوشته شده است که کیفیت تصویر بالا و نگاهی که دیدم را نتیجه می‌دهد.

همچنین روشنایی 150 نیت در کنار این پنل به شما کمک می کند حتی در محیط های اداری پرنور هم به راحتی می توانید از این مانی استفاده کنید. شما کمک می‌کنید در استفاده‌های طولانی مدت کمتر دچار آسیب و آسیب دیدگی چشم شوید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید این مانیتورهای هوآوی می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما