بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور در سال ۲۰۲۲

[ad_1]

فرارو-به خاطر سپردن چند رمز عبور می تواند برانگیز باشد و از یک رمز عبور نیز بسیار خطرناک استفاده شود. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا در حین حفظ کردن، بر روی تمام اعتبارنامه های ورود خود نظارت کرده و آنها را مدیریت کنند. کنید.

به گزارش فرارو، مدیررمزعبور بهترین رمز ارز دیجیتالی است که ورود به برنامه ها و اطلاعات موجود در تلفن ها، وب سایت ها و سایر سرویس هایی که از حساب کاربری می کنند را همراه می کند. یک تویی یککههه هزز عبور برواژه های ققی حصحص هه ففدهسهسند و اططییان حاصص یکی کند کهکهشا از یک رزز عبر مختفف اسساه نیکفییی.

بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور در سال ۲۰۲۲ // در حال ویرایش

استفاده از رمزعبورهای مختلف، باعث می شود در صورت یک سایت، رمز عبور از سایت های دیگر استفاده شود. بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور دارای گزینه های اشتراکی است که به شما امکان می دهد تا اطلاعات ورود رمز عبور ایمن خود را در دستگاه ها همگام سازی کنید، مجوزها را با خانواده و دوستان قابل اعتماد به اشتراک بگذارید و به فضای ذخیره سازی آنلاین امن دسترسی داشته باشید. در ادامه به بررسی بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور می‌پردازیم.

Bitwarden: بهترین مدیر رمز عبور رایگان
این اپلیکیشن برای سیستم عامل های Windows, MacOS, Linux, Android و iOS موجود است. این نرم افزار می تواند رمز عبور تمام دستگاه ها و مرورگرهای شما را به صورت امن تولید و ذخیره کند. رایگان برخودار است، نسخه پریمیوم به شما امکان می دهد تا گذرواژه ها، اطلاعات لاگین و عضویت و سایر موارد را با خانواده و دوستان قابل اعتماد به اشتراک بگذارید، از احراز هویت چند عاملی از طریق YubiKey استفاده کنید و 1 فضای ذخیره سازی فضای مجازی نسخه رایگان ویژگی های کمتری نسبت به نسخه پریمیوم دارد.

بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور در سال ۲۰۲۲ // در حال ویرایش

نسخه رایگان این اپلیکیشن دارای یک ویژگی پیامکی بنام Bitwarden ارسال کنید که به شما امکان می دهد تا اطلاعات ورود به سیستم را به صورت ایمن با شخص دیگری به اشتراک بگذارید.اگر به دنبال یک سرویس رایگان کاربر پسند با شهرت امنیت عالی برای مدیریت رمزهای عبوروو هسه سیی، Bitwarden گزیگزیه مناسسی برای ششا خو هپ بود.

LastPass: بهترین مدیر رمز عبور پولی
نسخه رایگان LastPass دارای ویژگی های ذخیره شده گذرواژه ها، اطلاعات ورود به سیستم عامل های Windows, MacOS, Linux, Android و iOS است. نسخه رایگان دسکتاپ این اپلیکیشن تا تاریخ 16 مارس در دسترس خواهد بود و بعد از این تاریخ LastPass برای دسکتاپ پولی خواهد شد.

بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور در سال ۲۰۲۲ // در حال ویرایش

از احراز هویت عاملی از طریق YubiKey استفاده کنید و از طریق YubiKey استفاده کنید. همچنین طرح خانواده شش حساب شخصی، پوشه های مشترکی برای مدیریت حساب های خانوادگی و مراقبت از امنیت حسابتان در اختیار شما قرار می دهد.

1Password: بهترین مدیر رمز عبور پولی برای سیستم عامل
این اپلیکیشن نسخه آزمایشی می دهد قیمت آن 35.88 دلار در سال است و برای سیستم عامل های Windows, MacOS, Linux, Android و iOS موجود است. , 1Password یکی از هههییی گزیگزیه ها خواهه بود .

بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور در سال ۲۰۲۲ // در حال ویرایش

این مدیر رمز عبورفاقد نسخه رایگان است، اما می توان پیش از ثبت نام، نسخه آزمایشی آن را به مدت 14 روز دریافت کنید. فضای سفر در اختیار شما قرار می دهد.همچنین از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کند. آسان آآ رکی.. از یژگییژگی اححاز ههی یییمتیکیک ییییوان بره یسسیسی هه مززز ز زسیس امه های Mac ios اسسفاهه هکد.

برای باز کردن قفل این اپلیکیشن در دستگاه های اندرویدی می توانید از Touch ID و برای سیستم عامل iOS می توانید از Face ID استفاده کنید. هر فرد به راحتی میهمان می تواند کنترل کند که اطلاعات با چه کسانی به اشتراک گذاشته شده است. به اشتراک گذاشتن.

سایر اپلیکیشن های رایگان و پولی که ارزش بررسی دارند
Bitwarden، LastPass و 1Pasword اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و مقرون به صرفه هستند.

داشلین
نسخه رایگان محدود را ارائه می دهد (50 رمز عبور در یک دستگاه) قیمت نسخه پولی این اپلیکیشن 59.88 دلار در سال است و برای سیستم عامل Windows, MacOS, Android و IOS ارائه شده است Dashlane یک راه ساده و ایمن برای مدیریت رمزهای عبور شما و ذخیره سایر اطلاعات ورود به سیستم ارائه می دهد.نسخه رایگان این اپلیکیشن شما را به یک دستگاه و 50 رمز عبور محدود می کند. ها، نظارت اعتبار و کارت شناسه را نیز دارد.

بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور در سال ۲۰۲۲ // در حال ویرایش

نگهبان
نسخه رایگان با ویژگی های محدودی را ارائه می دهد قیمت نسخه پولی این اپلیکیشن 30 دلار است و برای سیستم عامل Windows, MacOS, Android, IOS و Linux ارائه شده است. با پرداخت حدود 45 دلار در سال، می توانید 10 فایل فضای مجازی امن را ذخیره کنید.

KeePassXC
یک برنامه رایگان است که برای سیستم عامل Windows, MacOS, Android, IOS, Linux, Chrome OS, BlackBerry Windows Phone و Palm OS ارائه شده است. استفاده از این اپلیکیشن مناسب افراد حرفه ای است.

منبع: cnet

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما