بهترین مشاور کنکور را بشناس!

از این رو اهمیت مشاوره کنکور در انتخاب مسیری درست همراه با موفقیت بسیار زیاد است پس بهتر است برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور به بهترین مشاور تحصیلی مراجعه کنید تا بتواند با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد و استعداد های شما مناسبترین مسیر و بهترین برنامه ریزی را به شما ارائه کند. همچنین برنامه، باید مطابق با آزمون و برنامه کلاس های درسی باشد و به عبارتی 5 اصل بنیادی یک برنامه ریزی را داشته باشد تا بتواند نیاز شما را برآورده کند و موجب پیشرفت شما بشود. بهبود مهارت های ارتباطی: افراد با مراجعه به روانشناس یاد می گیرند که چگونه با اطرافیان ارتباط کلامی، رفتاری و… از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شهرکرد و یا بهترین دکتر روانشناس چهار محال و بختیاری مرکز و یا شخصی است که صرفا توسط روانشناس با تجربه اداره شود، تخصصی فعالیت کند، در زمینه های مختلف مشاوره و روانشناسی خدمات ارائه دهد و مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. در این برگه لیستی از مراکز مشاوره شهرکرد را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. برخلاف نظرات قدیمی که معمولاً مشاورین محترم، کتابدرسی را بهترین منبع و مرجع معرفی میکردند هم اکنون مشاوران برند ایران برای آموزش و یادگیری دروس مختلف جزوات اساتید مشهور و معروف ایران را به دانشآموزان پیشنهاد میکند .

باید زمانی که برای درس های مختلف می گذارید را به گونه ای تقسیم نمایید که به هیچ عنوان این موضوع موجب نشود تا شما از سایر دروس عقب بمانید. یکی از عواملی که در مشاوره کنکور تجربی داوطلبان به آن اشاره می نمایند مربوط به حواس پرتی های ذهنی است. ببینین توی این پکیج مشاوره کنکور ۱۴۰۱ هیچکس برای شما برنامه نمیریزه چون نظر من اینه کسی حق نداره به کسی بگه که چه درسی رو تو چه تایمی بخون بهترین کسی که میتونه برای آدم برنامه بریزه خودشه ! تکنیکی که باید اجرا نمایید این است تمام افکاری که به ذهن شما خطور می نماید و مانع مطالعه شما می شود را در برگه ای یادداشت نمایید و در طول روز یک زمان خاصی را به فکر کردن در مورد آن اختصاص دهید. پس با ما همراه باشید تا قدم به قدم به موفقیت نزدیک تر شوید این موارد رو به خوبی متوجه بشین و یادداشت کنین حتما.

توانایی مقابله با استرس، وسواس و اضطراب: درک نحوه عملکرد ذهن به آگاهی درمورد چگونگی کنار آمدن با استرس، اضطراب و … امروزه موفقیت در کنکور بدون داشتن برنامه ریزی و مدیریت زمان امری غیر ممکن محسوب میشود و موسسات مشاوره تحصیلی و کنکور در کنار موارد ذکر شده معمولاً برنامه مطالعاتی ویژهای را به همراه بودجه بندی زمانی و درسی به داوطلبان کنکور سراسری ارائه میدهند تا مطالعه کامل هر درس و جمع بندی نهایی مطالب بهتر و با بازده بیشتری بهترین مشاور کنکور صورت گیرد. فقط به نقاط ضعف خود فکر نکنید و تلاش نمایید تا نقاط قوت خود را حفظ نمایید و برای سال جاری آن ها را به کار ببرید. در برنامه ریزی که برای خود دارید پس از اینکه نقاط قوت و ضعف را مشخص نمودید حال نوبت به این موضوع می رسد که هدفمند حرکت کنید. البته مشاور ها با شما همراه هستند تا در زمانی که احساس خستگی کردید و دیگر انگیزه ای برایتان نمانده است شما را به جلو هول بدهند و اجازه ندهند که در جای خود درجا بزنید. بهترین مرکز مشاوره شهرکرد چه مرکزی است؟ آنچه در مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی خیلی مهم است، نشان دادن راهی متناسب با شرایط شما خواهد بود.

نکته خیلی مهم: وقتی میخواید شروع کنید و برای برنامه ریزی کنکور تجربی اقدام کنید، اول فهرست حذفیات کنکور سراسری رو طبق آمار اعلامی بدست بیارید و در مرحله بعد بودجه بندی کنکور تجربی را متوجه شوید. طبق آمار سنجش در بین رتبه های زیر ۱۰۰۰ کشوری پر طرفدارترین رشته ها، پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی بوده است. شما میخواهید به موفقیت بزرگی در زمینه کنکور و قبولی در رشته پزشکی دست یابید شما برای رسیدن به این هدف بزرگ حتما به یک مشاور کنکور پزشکی با تجربه نیاز دارید.رشته های پزشکی داندان پزشکی و پیراپزشکی رشته های پر طرفداری هستند که هر ساله در کنکور سراری تعداد داوطلبان زیادی به قبولی در این رشته ها تمایل دارند و این جا انتخاب یک مشاور با تجربه پزشکی یک امر مهم است و مورد توجه افراد زیادی است. بهترین مشاور کنکور ۱۴۰۱ ، با توجه به بودجه بندی کنکور ، سطح علمی و ویژگی های شخصیتی دانش آموز ، برنامه ریزی را انجام میدهد . رابطه مشاور با داوطلبهایی که به اون مراجعه میکنن باید فوق العاده صمیمی باشه. درسته که برای رسیدن به نتایج خوب اونم توی مهمترین مرحله زندگیمون کنکور، خوبه که از بهترین مشاوران کنکور کمک بگیریم اما باید بدونین که این افراد معجزه نمی کنن و در نهایت همه چی به خودمون و مجموعه کارهایی که برای دستیابی به خواسته هامون می کنیم برمیگرده.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما