به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!

[ad_1]

فرارو- ریکی از بلنپپپ برناههههای فضایی تایی هه نام «برناهه آآتیس»، ناسا قصقص قص ا تش نسسیی بشش از یی أأأوییی ا با اسسالپیپیای. آرتمیس I به ماه در طی چند ماه آینده، عملیاتی کند.اما جدایی از این برنامه فضایی، ناسا در اقدامی جالب توجه وب سایتی را تدارک دیده تا تمام افراد جهان به صورت دلخواه نام خود را در آن ثبت کنند تا این نامها از طریق این فضاپیما را به ثبت برسانند. ماه ارسال می شود. به عبارت دیگر، شما می توانید به راحتی و رایگان نام خود را به فضا بفرستید.

به گزارش فرارو، در چند سال گذشته سفر افراد غیر فضانورد به خارج از جو زمین ایم، اما این افراد به تعداد آنقدر ثروتمند بودند که تعداد آنها را تجربه کنید. دست از انگشتان دو دست هم فراتر نرفته. شاید بتوانیم یک یادگار از خود را به فضا بفرستیم، چیزی شبیه به نوشتن یک یادگاری در گوشهای از طبیعت برای اینکه حضور خود را در آنجا نشان می دهد. بجای بگذاریم.

برنامه آرتمیس ناسا، یک برنامه فضای بین المللی با هدف فرستادن انسانها از اولین زن و اولین فرد رنگین پوست به ماه است. صنایع هوافضای آمریکایی با همکاری آژانس فضایی اروپا، آژانس کاوشهای هوافضای ژاپن، آژانس فضایی کانادا، سازمان فضای ایتالیا، آژانس فضایی استرالیا، سازمان فضایی بریتانیا، سازمان فضایی امارات متحده عربی، سازمان فضای ملی ملی و آژانس فضایی برزیل در حال اجرا. این پروژه حضور دائمی انسانها روی ماه، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت شرکتهای خصوصی روی کره ماه و در نهایت ایجاد پایگاهی دائمی برای سفر به مریخ است. پروژه شرکت باشد.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!(لینک ثبت نام)

آرتمیس یک نیز یک پرواز آزمایشی بدون خدمه برای برنامه آرتمیس ناسا است.این اولین پرواز با وسیله پرتاب فوق سنگین سیستم پرتاب فضایی (SLS) آژانس و اولین پرواز Orion MPCV است. در ایالات متحده آمریکا احتمالاً در تابستان 2022 خواهد بود. فضاپیمای اوریون و وسیله پرتاب سیستم پرتاب فضایی را برای پروازهای خدمه دار، آزمایشی که با دومین آزمایش پروازی سیستم پرتاب اوریون و مأموریت آرتمیس 2 آغاز می شود. ناسا در فلوریدا بلند می شوند، همه نگاه ها به مجموعه تاریخی پرتاب 39B خواهد بود.

اکنون شما به صورت مختصر با این برنامه فضایی بلندپروازانه و مأموریتهای آن آشنا شدید، احتمالاً متوجه می شوید که نام شما در چه پروژه مهمی حضور داشته باشد و مهمتر از آن باشد که به فضا برود آن هم به صورت رایگان. برای ثبت نام رایگان افراد تدارک دیده شده است، شما پس از ثبت نام خود کارت پروازی را دریافت خواهید کرد که در آینده می توانید آن را برای پیگیری رخدادهای برنامه آرتمیس و البته نام خود در فضای مورد استفاده قرار دهید. خواهه دا ههره هآا اسسال واهه ککد.برآیآیی اججام ففآیآید ثثت نام یوایی مراحح زیزی را;;;;;;

۱. ابتدا برای ورود به صفحه ثبت نام در برنامه آرتمیس ناسا، اینجا کلیک کنید.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!(لینک ثبت نام)

۲. وقتی صفحه نظر باز شد با پوستر رسمی آرتمیس یک مشخص شد.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!(لینک ثبت نام)

۳. در کادر اول نام کوچک و در کادر دوم نام خانوادگی را وارد کنید گزینه سوم مربوط به ثبت یک پین کد است که باید بین 4 تا 7 کاراکتر داشته باشید. به آن نیاز دارد.

۴. با کلیک بر روی این کارت می توانید آن را دانلود کنید.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!(لینک ثبت نام)

بی شک حس جالبی خواهد بود که نام شما را در یک برنامه فضایی بسیار بزرگ و مهم در جهان حضور خواهد داشت و برای همیشه خواهد داشت. در معرض دید خواهند بود که به ماه می‌روند.

منبع: nasa

نوشته: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما