تبریک می گویم! تعمیر چاپگر لیبل شما (در حال) دیگر مرتبط نیست

همین امروز نسخه رایگان خود را دانلود کنید! چاپگرهای بلیت یا نواری که از فناوری ضربه‌دات ماتریس استفاده می‌کنند، چاپگرهای خوبی برای کاربردهایی هستند که نیاز به ذخیره‌سازی طولانی‌مدت داده‌های کپی دارند. این سیستم با 20 کارت ابزار دقیق، از جمله شمارنده، مقیاس‌کننده هسته‌ای، دماسنج الکترونیکی، ولت متر دیجیتال، مبدل ac/ohms، تقویت‌کننده داده و اسکنر ورودی راه‌اندازی شد. یک مجموعه اضافی دستگاه های ورودی/خروجی مانند درایوهای نوار، چاپگرها، کارت های پانچ شده و نوار کاغذی و سایر لوازم جانبی را اضافه کرد. در عوض، چاپگرهای حرارتی مانند DuraLabel Toro Max از عناصر گرمایشی کوچک برای فعال کردن یا انتقال رنگدانه ها استفاده می کنند. پس از این، می توانید از سواب پنبه ای یا پارچه خشک همراه با IPA درجه پزشکی (99٪) برای تمیز کردن هرگونه تجمع استفاده کنید. هنگام تمیز کردن غلتک کاغذ و مسیر چاپ، می توانید گرد و غبار اولیه را با استفاده از یک سواب پنبه ای یا یک پارچه خشک بدون پرز تمیز کنید. بنابراین تا زمانی که یک برچسب مناسب داشته باشید، می توانید مطابق با نیازهای بسته بندی خود چاپ کنید. اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید، iDPRT SP410 تمام نیازهای حمل و نقل و برچسب بسته بندی شما را برطرف می کند. به عنوان یک جایگزین، ممکن است بخواهید iDPRT SP420 را در نظر بگیرید که می تواند برچسب های رول خود را به صورت داخلی (و خارجی) در خود جای دهد.

چاپگرهای حرارتی مستقیم بیشتر برای چاپ اقلامی مانند رسید و لیبل حمل و نقل استفاده می شوند. عکس‌ها: چاپگرهای حرارتی نمی‌توانند عکس‌های باکیفیت را چاپ کنند، بنابراین چاپگرهای جوهرافشان راه‌حل ایده‌آلی هستند. همه کاره: چاپگرهای انتقال حرارتی می‌توانند اسناد، برچسب‌ها و علائمی را چاپ کنند که نیازهای مختلف را برآورده می‌کنند، از جمله برچسب‌های فلاش قوسی بادوام، علامت‌گذاری کف بر اساس متن و گرافیک، و برچسب‌هایی که برای شرایط سخت مانند انبار سرد است. برونو، آنتونی. "چرا Record Labels و Google Music نتوانستند در مورد Cloud به توافق برسند." هالیوود ریپورتر. چرا برای مقیاس به چاپگر نیاز دارم؟ چرا بزرگترین محل دفن زباله جهان در اقیانوس آرام است؟چاپ لغزش و فرم از فناوری ماتریس ضربه‌ای برای ایجاد چندین نسخه کربنی از داده‌ها برای دریافت سریع و آسان چاپ استفاده می‌کند. سوابق بایگانی، دارای مهر زمانی، مانند پرینت یا فایل الکترونیکی مشابهی که در زمان مشخصی تولید شده و متعاقباً از تغییر محافظت می‌شود.

از تعویض یک غلتک یا هد چاپگر تا تعویض بردهای اصلی و حسگرها، ما چاپگر Zebra شما را در کمترین زمان به همان اندازه جدید خواهیم داشت. اما وقتی به نظر می رسد چاپگر Zebra شما کالیبره نمی شود، چه کار می کنید؟ Graphic Products بهترین راهنمای عمل برای چاپ لیبل صنعتی را ارائه کرده است، راهنمای چاپگرهای انتقال حرارتی DuraLabel چگونه برچسب ها و علائمی را ایجاد می کنند که محو نمی شوند. ما فقط به شما چاپگر نمی فروشیم. ما لوازم تونر HP را برای کارتریج های تونر Laserjet M553 و MFP M577 CF360، CF361، CF362 و CF363 می فروشیم. چاپگرهای حرارتی مستقیم از جوهر، تونر یا منابع روبان جداگانه استفاده نمی کنند. علائم موقت: اعلان‌ها، اطلاعیه‌ها و یادآوری‌های کوتاه‌مدت را چاپ کنید که برای استفاده کوتاه‌مدت طراحی شده‌اند (مانند تابلویی که به کارگران اطلاع می‌دهد که یک جلسه اتاق‌ها را جابجا کرده است). برای تمیز کردن هد چاپ، iDPRT استفاده از دستکش و قلم تمیزکننده چاپگر حرارتی را برای جلوگیری از تماس غیرضروری و جلوگیری از هرگونه آسیب ناشی از الکتریسیته ساکن پیشنهاد می‌کند. اگر از سرعت اینترنت خود مطمئن نیستید، می توانید با ISP خود تماس بگیرید یا فقط رایانه خود را مستقیماً به مودم خود متصل کرده و تست سرعت را اجرا کنید.

ویندوز XP پس از 60 ثانیه، رجیستری قفل شده را با کلیدهای باز ذخیره می کند تا تغییرات نمایه رومینگ دوباره به سرور ذخیره شود. با این حال، می‌توانید برای دید بهتر و موقعیت‌یابی دقیق‌تر، چاپگر را باز کنید. برای باز کردن SP410، دو اهرم کناری را به جلو فشار دهید و سپس درپوش بالایی را به عقب بکشید تا در جای خود قفل شود. در عمل، نگهدارنده برچسب حمل و نقل iDPRT به من این امکان را می‌دهد که پشته برچسب‌های 500 عددی فن‌فولد خود را در یک مکان ذخیره کنم و در عین حال قابلیت تعویض آسان با برچسب‌های 3 اینچ 1 اینچی را نیز ارائه کنم.

بنابراین در حالی که چاپ برچسب های حمل و نقل برای شرکت هایی مانند UPS، Etsy، Amazon و eBay بسیار عالی است، از استفاده از SP410 برای بارکدها، کدهای QR، برچسب های هشدار دهنده و هر برچسب طراحی سفارشی خودداری نکنید. در نهایت، چاپگرهای لیبل حرارتی مستقیم و انتقال حرارتی برای چاپ های پیچیده با وضوح بالاتر که شامل لوگوها، نمادها، گرافیک ها و بارکدها هستند، تعمیرات لیبل پرینتر – labelprinterrepair.zpixel.ir – عالی هستند. یک درخواست ممکن است چیزی ساده باشد، مانند مشاهده یک فایل، یا ممکن است شامل اقدامات پیچیده تری باشد، مانند قالب بندی یا نوشتن داده های جدید. برچسب‌گذاری کابل برای قفسه‌ها، قفسه‌ها، میله‌های اتوبوس اتصال اصلی مخابراتی، مکان‌های توقف آتش، مسیرها و علامت‌گذاری کلی صدا و داده در کمد مخابراتی نیز موجود است. همچنین نرم افزارهای متنوع دیگری برای برچسب زدن و همچنین نرم افزارهای عمومی مانند فتوشاپ وجود دارد. منبع رایگان نحوه استفاده از چاپگر انتقال حرارتی را به خوانندگان نشان می دهد، چاپگرهای مختلف را برای کاربردهای خاص معرفی می کند و نحوه کار چاپگرهای انتقال حرارتی را توضیح می دهد.

به عنوان نشانه دیگری از تمرکز بر روی برچسب حمل و نقل، iDPRT مقدار کمی از برچسب‌های فن‌فولد 4 اینچ 6 اینچ را با چاپگر برچسب حرارتی ارائه می‌کند و راهنمای برچسب آن برای 6 x 4 اینچ با یک برگه تست کوچک در داخل آن قرار می‌گیرد.. برای کسانی که به دنبال استفاده از یک چاپگر حرارتی قابل حمل هستند، اگر کیفی با عمق کافی داشته باشید، وزن کمتر از چهار پوند آن را بسیار مناسب برای سفر می کند. iDPRT SP410 یک تجربه کاربر پسند تا حد زیادی برای کسانی که از چاپگر برچسب حرارتی ارزان و قابل حمل استفاده می کنند، فراهم می کند. قبل از چاپ، باید مراحل نصب درایورهای iDPRT SP410 را از وب‌سایت iDPRT، چه برای Windows، macOS، یا Linux انجام دهید. NTFS 3.1 همچنین از پیوندهای نمادین پشتیبانی می کند، اگرچه هیچ ابزار یا درایوری برای ایجاد پیوندهای نمادین با ویندوز XP وجود ندارد. علاوه بر این، SP410 از نسخه های قدیمی تر ویندوز (ویندوز 2000، XP، ویستا) نیز پشتیبانی می کند.

برخلاف ویندوز 2000، هیچ عامل پیش‌فرض محلی بازیابی اطلاعات و نیازی به داشتن آن وجود ندارد، اگرچه می‌توان با استفاده از cipher.exe یک گواهی امضا شده برای عامل بازیابی ایجاد کرد. چاپگرهای لیبل، چاپگرهای بلیط، چاپگرهای اسلیپ و چاپگرهای فرم، علاوه بر سایر دستگاه‌های جانبی، به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی وزن و داده‌های خود را به‌طور قابل اعتماد ضبط و مستند کنید. داده‌های رای‌دهی که به ترتیب رقابت برای یک حوزه یا حوزه خاص تقسیم شده‌اند و مجموعه خاصی از موقعیت‌های رای‌دهندگان را در نظر می‌گیرند. زیرسیستم در یک سیستم رای گیری که اطلاعات رای دهنده را به صورت ویدئویی، صوتی یا سایر فرمت های جایگزین به رای دهنده منتقل می کند که به رای دهنده اجازه می دهد گزینه های مسابقه را با استفاده از صداگذاری یا اقدامات فیزیکی انتخاب کند.

انتخاب رنگ: چاپگرهای حرارتی رنگ‌های کمتری را چاپ می‌کنند و حرارت بالا انتخاب‌های موم و رزین را محدود می‌کند. هر دو عامل رنگ و گزینه های کاربردی را محدود می کنند. محدوده عرض چاپ 2 اینچ تا 4.65 اینچ و محدوده طول چاپ 1 اینچ تا 11.81 اینچ است. iDPRT SP410 دارای روکش مات خاکستری تیره (تقریبا مشکی) است که به آن اجازه می دهد به راحتی با اکثر وسایل الکترونیکی دیگر ترکیب شود. برای ساده تر کردن چاپ، SP410 دارای یک غلتک لاستیکی 15.5 سانتی متری و یک سر چاپ حرارتی پوشش داده شده برای جلوگیری از گیر کردن کاغذ و بهبود چسبندگی برچسب است. ارتباطات بصری تخصصی: برچسب‌های قفسه‌بندی مغناطیسی، روکش‌های سیمی، ارتباطات بصری در نور کم، و موارد دیگر را برای کاربردهای منحصر به فرد برای نیازهای مرکزتان چاپ کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما