رگبار شکست ناپذیر هند در رویارویی با رقیب سرسخت پاکستان در جام جهانی 2021 T20

[ad_1]

بنابراین، اکنون رسمی است، رقبای اصلی و همسایگان هند و پاکستان بار دیگر در مسابقات شورای بین المللی کریکت (ICC) و این بار در قالب هیجان انگیز T20 به مصاف هم خواهند رفت. امارات متحده عربی و به طور خاص شارجه در دهه های 80 و 90، به دلیل تیرگی روابط سیاسی بین دو کشور به امری نادر تبدیل شده است. در واقع، آخرین رویارویی هند و پاکستان بیش از 2 سال قبل – 2019 – 50 گذشته بود. جام جهانی – با کوبیدن شاگردان ویرات کهلی به پسران سرفراز احمد با 89 ران (روش DLS).

هواداران هر دو طرف مرز نمی توانند هیجان خود را با ICC که با قرعه کشی جام جهانی T20 2021 در روز جمعه (16 ژوئیه) برگزار می شود، کنترل کنند. هند و پاکستان هر دو بخشی از گروه 2 خواهند بود که این مسابقات آغاز شود. در دبی و عمان در ماه اکتبر سال جاری. از نظر فنی هند همچنان میزبان جام جهانی است اما به دلیل افزایش موارد COVID-19 در هند و پیش بینی موج سوم احتمالی، مکان برگزاری از هند به امارات متحده عربی منتقل شد. .

اگرچه تاریخ این دیدار در مرحله گروهی متعاقبا اعلام خواهد شد، اما این ششمین باری است که دو تیم در جام جهانی T20 از سال 2007 به مصاف هم می روند و پاکستان در پنج دوره اخیر هنوز هند را شکست نداده است. نبردی بین کاپیتان دو طرف – ویرات کهلی و بابر اعظم – دو فوق ستاره فعلی بازی در حال حاضر باشد.

کاپیتان پاکستان بابر اعظم در حال حاضر در رده 2 ضربه زن T20 است و نشانی از فرم فوق العاده خود را در عصر جمعه نشان داد، در اولین مسابقه T20I مقابل انگلیس 85 توپ را شکست داد و در حالی که 150 دوش برای ویکت افتتاحیه با محمد رضوان انجام داد. تیم او در 20 اور امتیاز 232/6 را ثبت کرد. کوهلی که به دلیل شکست در کسب جایزه ICC تا کنون در دوران حرفه ای خود مورد انتقاد قرار گرفته است، در رده بندی ICC T20 batsmen در رتبه پنجم قرار دارد.

اگر جام جهانی T20 به خارج از هند منتقل نمی شد، این رویارویی هند و پاکستان به احتمال زیاد در باغ های عدن در کلکته برگزار می شد و هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) مجوز دولت هند را برای این مسابقات فراهم می کرد. در واقع، آخرین باری که دو طرف در جام جهانی T20 با هم روبرو شدند، در باغ نمادین Eden Gardens بود – که کوهلی با شکستن 55 توپ برنده مسابقه از 37 توپ، هند را به برد شش ویکت در سوپر 10 رساند. رویارویی.

اولین بازی هند در جام جهانی T20 نیز در سال 2007 مقابل پاکستان بود. هند به 141 بازی محدود شد و بازی در دوربان با تساوی به پایان رسید. قوانین آن زمان خواستار “کاسه اوت” در صورت تساوی بود. با ویرندر سهواگ، هاربهاجان سینگ و رابین اوتاپا که به چوب ضربه می زنند تا تیم ام اس دونی را به پیروزی برساند.

MS Dhoni قهرمانی هند در فینال جام جهانی T20 مقابل پاکستان در سال 2007 را جشن می گیرد. (منبع: توییتر)

هواداران مجبور نبودند بیشتر از این برای دومین درگیری T20 بین دو کشور منتظر بمانند، زیرا هر دو طرف وارد فینال شدند. بولینگ جوگیندر شارما را شکست دهید تا با پنج ران پیروز شوید.

دو تقابل بعدی نیز یک طرفه بود و هند به ترتیب با هشت ویکت و هفت ویکت در سال های 2012 و 2014 به برتری رسید. هند در جام جهانی 50 و 20 اوور مقابل پاکستان شکست نخورده است و آنها مشتاق خواهند بود. هواداران هندی ممکن است کوهلی را به خاطر عدم قهرمانی در جام جهانی T20 ببخشند، اما بعید است که کاپیتان هندی در صورت از دست دادن این بازی بسیار مهم با همسایگانش بخشیده شود.

“ویرات کهلی در مقابل بابر اعظم” در حال حاضر یک بحث بی پایان در رسانه های اجتماعی است و دستاوردهای شخصی کاپیتان پاکستانی در ODI و کریکت T20 در حال حاضر اثری از خود بر جای گذاشته است، حتی اگر تیم او ممکن است با مشکل مواجه شود. انگلیس را با امتیاز درخشان 158 در سومین ODI بازی کرد اما پاکستان 3-0 سفید شد.

از سوی دیگر کوهلی در فینال اخیر مسابقات جهانی تست که هند در ماه گذشته به نیوزلند باخت در هر دو اینینگ با خفاش دست و پنجه نرم کرد. .

آزمون واقعی هند و کوهلی بار دیگر در جام جهانی T20 2021 برابر پاکستان خواهد بود، زیرا تمام جهان مشتاقانه منتظر تاریخ این درگیری فوق العاده هستند.



[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما