سفر در زمان به کمک ارواح در فیلم «پیاده‌روی طولانی»

[ad_1]

فرارو- «پیاده روی طولانی» سومین فیلم بلند متی دو (Mattie Do) است؛. به مخاطب عام آماده شده است.

به گزارش فرارو؛ ایی فیفیم صصصییی تازه از سسائئ فسفی مربطط هه سفسف در ززا ض جذ ا س زیچۀیچۀ یک جج داسس ما شوان یییه.

سفر در زمان به کمک ارواح در فیلم «پیاده‌روی طولانی»

در آغاز فیلم پیرمردی را میبینیم که از طریق جادهای غبارآلود از خانۀ خودش به نزدیکترین روستا میرود تا یک مشت قرضه و خرت را به یک مغازۀ ضایعاتی بفروشد. از ههیییا معلوم اسس که داسسان فیآیم در ززان ییه افاق قیافه.. اما هه غیغی از ایی یکیکچیپچیپ کککولژی مدرن نیگیگی در سسا نییییی.

سالها قبل از چند سازمان مردمنهاد پنلهای خورشیدی و تکنولوژیهای دیگری را به روستا آوردند، اما این موج مدرن دوامی نداشت و کم مناطقی مانند این دست فراموشی بودند. این روستا سفر می‌کنند.

سفر در زمان به کمک ارواح در فیلم «پیاده‌روی طولانی»

داستان عجیبی است که بدانیم پیرمرد در این سفر کوتاه از خانه به سمت روستا یک همراه هم دارد.

خیلی از روستایی ها ادعا می کنند که بارها این روح را همراه پیرمرد دیده اند. ناتوایشیش برای جگیگیگی از مگ گادشش افسفس ییوره، در ططل ایی ساهها هه ززهای زیایی ککک ککهه ها از ایی یییی جات پیپیا ککد.

سفر در زمان به کمک ارواح در فیلم «پیاده‌روی طولانی»

یک روز پیرمرد حقیقت مهمی را کشف می کند که میفهمد که می تواند به کمک این روح در زمان سفر کند. اما نهایتا تلاش برای جبران گذشته، آینده را بیشتر از آن چیزی که انتظارش را دارد تغییر میش را تغییر می دهد.

متی دو در این فیلم هم مثل فیلم های دیگرش از داستانی و همانگیز و تا حدی ترسناک برای بیان مسائل و مشکلات اجتماعی و پرسش های مهم دربارۀ زندگی انسان استفاده کرده است. به لحاظ بصری جلوه‌های فوق‌العاده‌ها و منظره‌های چشم‌نواز آن در کنار تصاویر چندش‌آوری است که از اجساد پوسیده و متلاشی شده نشان می‌دهد تضاد گیرا و شوک‌آوری را ایجاد کرده است.

بازی های فیلم های قدرتمند و باورپذیر هستند.روحی که پیرمرد را به گذشته میبرد خیلی کم حرف میزند، اما حضور کاملا وهمناک و شبحوار دارد. .

رفت و برگشتهای زمانی در فیلم دائما در جریان هستند و این هیجان و کشش فیلم را به اوج میرساند. از آآ هه ها ییه.سساس فیفیم پپ از احساس سحست و اندهه اسی احساس ناخشایی ر ققاب ششهان را ارائه می کند.

ر هه می بی ر یگف میی یپیچی در ایی فیفیم پیچیپیچی ه یقیق، عنااصص تسی و ففسفی سفیایی تکیکیکی ککهه و حصحصحصی یرششان و اثثگذار هه ججد آآرهه اسس.

  • کارگردان: متی دو (Mattie Do)
  • فیلمنامه‌نویس: کریستوفر لارسن (کریستوفر لارسن)
  • بازیگران: یاناووتی چانتالانگسی (Yannawoutthi Chanthalungsy)، ویلونا فتمانی (Vilouna Phetmany)، پور سیلاتسا (Por Silatsa)
  • امتیاز: ۷.۰/۱۰

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما