فرش قرمز سرخابی‌ها برای بازگشت ستاره‌ها

[ad_1]

وزشزش سه: و بازیکزیک شال اییان ر فصفص گذشگذشه، ککک اسس هه حضحض باز ششن پپججه ززسسسایی یواهه هه یییی های ساقشقشان بازگزگدد.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره هستند که هر یک به راحتی می تواند به کار خود در لیگ فوتبال قطر ادامه دهد که این موضوع برای مهدی ترابی محتمل تر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای این فصل بعد از مشکل برای حضور در قطر و تائید پیشنهاد الدحیل، در نهایت تیم العربی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و به این تیم سرخپوش پیوست، از بدو ورود به قطر و قرنطینه، با مشکل احتمال خطر بود و ههسسیییگ او هه طط زجیجی ی آزآزکار ایی سئسئسئه باثث ششه که راطهطه او با باشگ سس هه عنوان سساهه ای تثیثیگذار و تییییی ککنهه هه بکورد.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره‌ها

در عین حال علی کریمی هم که از زمان حضور در القطر بازی های نسبتا خوبی با این تیم انجام داد، به نظر به دنبال بزرگتر از زردپوشان تیم قطری برای ادامه بازی است چرا مهم ترین تری برای بازی در تیم ملی و حضور در اسکواد ملی است. برای جام جهانی 2022 را در ذهن دارد و به همین دلیل ممکن است دوباره سر از ایران در بیاورد و پیراهن استقلال را برتن کند. این اتفاق رخ دهد و کریمی از القطر به الدحیل بخورد، استقلالی ها باید کمتر از یک نیم فصل دیگر برای بازگشت به اردوی تیمشان صبر کنند.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره‌ها

مهدی ابی هم که جدا از پرسپولیس، انتخاب تراشی و البته برخی از مشکلات به باشگاه نیز بازمیگشت، به محض شایعات مبنی بر ترک فوتبال قطر، پرسپولیس را متوجه خود کرده و آن ها را برای بازگرداندن او آغاز کرده است. ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران بود که قهرمانی فصل گذشته، تا حد زیادی پرسپولیس به درخشش او و پاس گل های تاثیرگذارش، مربوط به می شود. را در جمع خود داشته باشند.

اما این دو بازیکن در خصوص بازگشت به ایران کوچکترین اظهارنظری نکردند اما به هر صورت برای احتمالات باید جایی را باز کرد؛ احتمالاتی مثل این که شما به عنوان یک فوتبالیست ممتاز، لیگ فوتبال قطر بیشتر به دلتان ننشیند و هوادارانتان را به آغوش ننشیند و دوست داشته باشید. در تیم پرطرفداری که عضوش بود، بازگردید.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما