شارژ فوق‌سریع نوا 9، در نوشیدنی یک قهوه

[ad_1]

همه ما با دستگاه های روزانه دیجیتال و الکترونیکی بسیاری از سروکار داریم و حتی کار و فعالیت هایمان هم به آنها وابستگی کامل دارد. این دستگاه ها به یک منبع تغذیه نیاز دارند و موضوع باتری هم یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و ساخت این محصولات به شمار می رود. حتی در این زمینه نه یک چالش، اما با دو چالشی که وجود دارد، باتری برای تامین انرژی و سرعت شارژ مجدد باتری وجود دارد. ششککهای زززگ و معتر توییی ککنهه سسساههای ییجییجیایی علاهه بیجی مضضع ظظفیفی باتییی هشن آآ شه اههیی زیایی یاههاند.

گوشی موبایل نوا 9 هوآوی که جدیدترین اعضای خانواده نوا به شماره میرود، از جمله محصولاتی است که به خوبی باتری باتری و وزن گوشی را می دهد و همچنین سرعت شارژ باتری را هم به همراه داشته باشد. این مدل گوشی از یک باتری 430 میلی‌مترآمپرساعتی استفاده کرده است که در نگاه اول بالاتر به نظر نمی‌رسد. حاضر با پرمصرفتر شدن گوشی های موبایل، همه شرکت ها به باتری های بالای 4000 یا حتی 5000 میلی متری امپرسی رفته اند. به اتصالات و شبکه، سخت افزار قوی تر و حتی دوربین های پیشرفته اشاره کرد.

شارژ فوق‌سریع نوا 9، در نوشیدنی یک قهوه

اما در این بین محصولاتی مثل نوا 9 هوآوی به چشم میخورند که علیرقم باتری نهچندان بالا، دوام باتری بسیار خوبی دارند. برای چنین عمکرد فوق‌العاده‌ای وجود دارد. صفحه نمایش نوا 9 نرخ به روز رسانی 120 هرتز از نوع داینامیک یا تغییر دارد. حال تماشای فیلم یا اجرای نرمافزارهای خاص روی گوشی هستید این نرخ را تا 120 بالا میبرد و در زمانهای دیگر این عدد تا 60 کاهش پیدا می کند. اندازه نسخه اولیه اندروید 11 هم نیاز به درگیر کردن نرم افزارها برای ارائه یک عملکرد روان و جذاب ندارد. داغ نمی‌شود و این نشان‌دهنده عدم وجود است نتیجه این ویژگی ها دوام باتری نوا 9 تا 25 ساعت در هنگام پخش ویدیو است که با گوشی های مجهز به باتری با ظرفیت بیش از 5500 میلی لیترآمپرساعتی برابری می کند.

شارژ فوق‌سریع نوا 9، در نوشیدنی یک قهوه

دوام باتری هرچقدر هم که باشد در نهایت به پایان می رسد و باید دوباره آن را شارژ کنید. آن طی 2 ساعت از صفر به صد درصد افزایش می یابد؟اگر این مقدار کمتر از یک ساعت باشد چگونه؟ یا به طور دقیق تر، طی 38 دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ می شود. صبح از خواب بیدار شده و تنها 20 دقیقه برای آماده شدن و نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه زمان دارید تا از خانه خارج شوید. ر سسسهنیی نوا 9 شاژژژ سپپ شاژژ 66 وایی هی بالا و یابش ججاگاهه نداجی وآوی به همراه یک کابل USB Type-C با قدرت انتقال جریان 6 آمپری وجود دارد.

در صورت سراسری می‌توانید برای خرید نوا 9 از طریق این لینک اقدام کنید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما