شکایت کارگردان معروف به پلیس فتا – شهروند آنلاین

تشکیل کارگروه بین اتحادیه کسبوکارهای مجازی و پلیس فتا ... از طریق سامانه پلیس فتا هم می توانید شکایت خود را مطرح کنید .پلیس فتا در کمترین زمان با شما تماس گرفته و موضوع را مورد بررسی قرار می دهد. شکایت شهروندان از پلیس مورد بررسی و نتیجه اعلام میشود. رئیس پلیس فتا گیلان وعده کار در منزل که در شبکه های اجتماعی و سایتهای دیوار و شیپور منتشر می شود را شگرد مجرمان سایبری بیان کرد و به شهروندان هشدار داد. کلاهبرداری هایی که در بستر سایت هایی مانند دیوار و یا شیپور اتفاق می افتند. نکته حائز اهمیت این است که در صورتی که عامل جرم از پرسنل دولت باشند، برای تعیین مجازات وارده قانون از تشدید مجازات به منظور این سری از کارمندان دولت استفاده می نماید. فضای مجازی، نسل جدیدی از روابط اجتماعی را تشکیل می دهند که با اینکه عمر خیلی زیادی ندارند، توانسته اند به خوبی در زندگی مردم نفوذ کنند. سرهنگ پورمستمند تصریح کرد: به هیچ عنوان به این چنین تبلیغات فریبنده که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکرده و برای استعلام شرکت های دارای مجوز به اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان خود مراجعه کنند. در مورد مشابه دیگر که باز هم تهدید با استفاده از عکسهای خصوصی انجام شده است، در پی شکایت دختر جوان اراکی مبنی بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی از سوی فردی که با وعده ازدواج با او دوست شده بود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان مرکزی قرار گرفت.

شکایت به پلیس فتا مجازی

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گیلان در تشریح این خبر گفت: کلاهبرداران با تبلیغات فریبنده کار در منزل،به بهانه عضویت و دوره آموزشی مبالغی را از شهروندان دریافت نموده و پس از پایان کار با بهانه های مختلف از تحویل کالا سرباز می زنند. سرهنگ علیمحمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به دارندگان صفحات اینستاگرام هشدار داد و اظهار داشت: اخیرا شاهد مراجعه شهروندان با عنوان هک اکانت صفحات اینستاگرام هستیم. مربی معروف چرا به پلیس فتا مراجه کرد؟ چه مواردی را میتوان به این نهادها گزارش کرد؟ وی ادامه داد:سوء استفاده کلاهبرداران از ابزار نوین و تبلیغات اغوا کننده آن ها شهروندان و بخصوص خانم ها که به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند آن را در منزل انجام دهند منجر به این چنین مواردی می شود. از مکانهای عمومی مثل کافی نت یا اماکنی که دارای اینترنت رایگان هستند وارد حساب اینترنت بانک خود نشوید.

پلیس فتا شکایت از کانال تلگرام

در هر صورت شخص آسیب دیده هر موقع که متوجه ناسزاگویی و فحاشی در حساب کاربری خود شد می تواند مبادرت به دادخواست کیفری نماید. تی ب حساب دیگه آدمین خطشا خاموش میکنه. با خودم گفتم مبلغی نیست که؛ پرداخت می کنم.به آدرسی که در پیامک آمده بود وارد شدم غافل از اینکه همه اش ترفند کلاهبرداری بود و تمام حسابم را خالی می کنند ؛ از خدابی خبرها کلاهبردار بوده و امثال من قربانی را به درگاههای جعلی پرداخت هدایت کرده بودند. زن جوان به مأموران گفت: من از مقابل متروی نواب سوار ماشین پرشیای سفیدرنگ شدم. برای جلوگیری از هک اینستاگرام توجه به چند نکته زیر لازم و ضروری است. نحوه شکایت کیفری از سایت های کلاهبرداری همسریابی یا شرط بندی چگونه است؟ شرکتی که یه شماره ثابت نداره کلاهبرداری نیست؟ بسیار خوب این مرحله ، مرحله ای است که شما میتوانید مفصلا تمامی موارد قانونی را با ذکر دلیل برای دادیار ذکر کنید مثلا وقتی دارید به ماده ای استناد میکنید متن ماده وارده هم بنویسید قاضی نمیتونه همه قانون ها را به یاد داشته باشه برای همین تا متن ماده را میبینه متوجه میشه منظور شما چیست . تمامی سایت های اینترنتی که درگاه پرداخت آنلاین دارند و یا به صورت برخط اقدام به ارئه خدمات می نمایند، موظفند تا نسبت به ثبت نام رسانه دیجیتال خود در مرکز ساماندهی وزارت ارشاد اقدام نمایند و جهت استفاده از خدمات پرداخت آنلاین، مجوز استفاده از نماد اعتماد الکترونیک را از وزارت صنعت معدن و تجارت اخذ کنند.

کلاهبرداری اینترنتی بهنوعی گفته میشود که در آن شخص کلاهبردار، با استفاده از وسایل الکترونیکی و رایانهای به اموال دیگران تجاوز کند. هیجان و سرخوشی ناشی از برد یا بردهای اولیه، چنان شیرین است، که به رغم باخت های بعدی، شخص همچنان بازی می کند، و در واقع بازی داده میشود تا حدی که پول قرض می کند و باز هم می بازد و تمام دار و ندار خود را بر باد می دهد. اصل و اساس بر این مبناست که شاکی بایستی در گام نخست، شکواییه خود را تقدیم دادسرای محل بروز جرم نماید. هر کس به طور غیر مجاز از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل محو، ایجاد یا متوقف کردن داده ها یا مختل کردن سامانه وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند علاوه بر رد مال به صاحب آن به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد. شکایت از نشر اکاذیب اینترنتی توسط وکیل به این نحو است که، ابتدا در جلسه مشاوره حقوقی شما با وکیل خود دیدار میکنید. لذا بهترین توصیه به شما عزیزان، آن است که توضیح درباره نحوه رسیدگی به جرایم رایانه ای و کسب اطلاعات حقوقی و قانونی لازمه را از وکلای متخصص و مجرب موسسه حقوقی و داوری امین عدالت کبریا بخواهید.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.