شیائومی ۱۲ یا سامسونگ گلکسی اس ۲۲

[ad_1]

فرارو- در میان پرچمدارانی که عرضه شده اند، گوشی های جمع و جور شیائومی 12 و گلکسی اس 22 رقابت سختی برای جلب کاربران دارند.

به گزارش فرارو، بسیاری از کاربران گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra جدید را میپسندند، اما قیمت بالاتر از این محصول مانع از دسترسی آنها به این پرچمدار می شود. Galaxy S22 تری مناسب است.

علاوه بر مقرون به صرفه تر بودن، این نسخه استاندارد یک دستگاه بسیار جمع و جور و یکی از فشرده ترین پرچمداران موجود است. در ابتدا مشخصات شیائومی 12 و گلکسی اس 22 در جدول زیر به طور خلاصه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شیائومی ۱۲ یا سامسونگ گلکسی اس ۲۲

طراحی

هر دو گوشی شیائومی 12 و سامسونگ گلکسی اس 22 با طراحی چشمگیر مواد تولید می شوند. ابعاارد وجچک وججر ر اسس علاهه بر ایی، هه سسستشیائئی 12 بایکیک وسسسکک اسس.

سامسونگ گلکسی اس 22 دارای پشتی شیشه ای تقویت شده توسط محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس و فریم شرکتی است.این گوشی همچین دارای امتیاز 68 از گواهی IP است. این دستگاه دارد.

در نقطه مقابل، متأسفانه گوشی پرچمدار شیائومی 12 هیچ گونه گواهینامه ای در برابر آب و گرد و غبار ارائه نمی کند. نمیکند.

نمایشگر

شیائومی 12 دارای یک پنل OLED با پشتیبانی از یک ماشین رنگ، قطر 6.28 اینچ، وضوح Full HD + با کیفیت 2400 در 1080 پیکسل، گواهی HDR10 + قابلیت Dolby Vision و نرخ تازه سازی 120 هرتز است.این صفحه نمایش دارای محافظ Gorilla Glass Victus Plus می باشد. شیشه حکپل ججییی را حکحکحک یکیکیکد.حسگحسگ اثثاگشگشگش اولتاسگگ هسهر از زقیقی پپچدار حصحصحصل شیائئی اسس.

در مورد امکانات صوتی هم باید بگوییم که هر دو گوشی دارای بلندگوهای استریو هستند که توسط برندهای صوتی عالی تنظیم شده اند.

شیائومی ۱۲ یا سامسونگ گلکسی اس ۲۲

سخت افزار و نرم افزار

گوشی پرچمدار Xiaomi 12 بهتری نسبت به Samsung Galaxy S22 ارائه می دهد. ارائه شده است.

اما این تنها مربوط به برخی از بازارهای منتخب است و در بقیه بازارها از پردازنده Samsung Exynos 2200 که ویژگی هایی مشابه با Snapdragon 8 Gen 1 دارد، استفاده می شود. اما با این وجود نباید زیاد روی این برتری اندک سخت افزاری تمرکز کرد.

بدیهی است که سیستم عامل نصب شده در هر گوشی اندروید 12 باشد.این سیستم عامل در پرچمدار شیائومی با رابط کاربری MIUI 13 و در پرچمدار سامسونگ با رابط کاربری One UI 4 سفارشی شده است.

دوربین

این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزشگیر آپتیکال تصویر) است، اما سنسورهای ثانویه آن در واقع بهتر است. اپتیکال 3 برابر و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق العاده در سامسونگ گلکسی اس 22 وجود دارد.در نقطه مقابل، پرچمدار شیائومی دارای یک دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو تله فوتو 5 مگاپیکسلی است.

شیائومی ۱۲ یا سامسونگ گلکسی اس ۲۲

باتری

باتری پرچمدار شیائومی 12 عمر باتری را می دهد. اس 22 علاوه بر این، پرچمدار شیائومی به لطف شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی، سرعت شارژ سریع تری را ارائه می دهد؛ بنابراین بدون شک در زمینه عمر باتری و سرعت شارژ برتری با پرچمدار شیائومی است.

قیمت

مسلما قیمت فاکتور بسیار تاثیرگذار در انتخاب است.قیمت گوشی هوشمند Xiaomi 12 در بازار آسیا 739 دلار است و هنوز در سطح جهانی در دسترس نیست.

نتیجه گیری

در مجموع در مورد گوشی پرچمدار شیائومی 12 باید بگوییم که دارای برتری هایی از جمله سخت افزار بهتر، شارژ سریعتر، باتری بزرگتر و IR Blaster است. دارای مزیت هایی مانند دوربین های بهتر، قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و کیفیت ساخت بهتر است.

در پایان و در یک نتیجه گیری کلی باید گفت که دستگاه های بسیار سخت را انتخاب کنید و بیشتر برای استفاده کاربران از آن استفاده کنید. در مقابل گوشی Samsung Galaxy S22 دوربین‌های بهتر، کیفیت ساخت بهتر و مقاوم‌تر ضدآب دارد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما