قلیچ: مجیدی 10 میلیون منصوریان را تا آه او دامنش را نگیرد

[ad_1]

وحید قلیچ دروازهبان اسبق پرسپولیس گفت: حامد لک فرصت خیلی خوبی در پیش دارد تا ضمن جبران اشتباهات اخیر، بار دیگر ارزشهایش را به همه هواداران باشگاه بزرگ اثبات کند.

به گزارش خبر ورزشی، وحید قلیچ دروازهبان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتوگویی، درباره اتفاقات اخیر در هفته بیست و در حاشیه بازی پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان، همچنین موضوع دلخوری دو استقلالی قدیمی و دروازهبانی حامد لک در دربی 98، اظهاراتی را مطرح کرد. :

پرسپولیس با برد به دربی رسید. شرایط تیم چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم تیم بعد از شکست غیرمنتظره در آبادان، یک برد خوب در مسجد سلیمان به دست آورد. هه خزسزسزسان، ضضی بدی یی را چچار شکشکشک یکیکیکد وی چههچه های باغیغیت پپس پیسیس ثابت تکدند از هیچیچاشی بشای قهقهمان ششن غافف نیشیشند.

خیلی‌ها می‌گویند با توجه به دربی، پرسپولیس برای این بازی وجود دارد؟

تیمی که همیشه مقابل پرسپولیس بیشتر از همه استرس دارد استقلال است. را همان می‌زنند که طرفدارند و می‌خواهند به خیال استقلال پرسپولیس را ببه‌ولیشند ببهر ح.شند.

پیش بینی شما از این مسابقه چیست؟

ما در این چند هفته در همان نیمه اول کار حریف را تمام کرده ایم و این بار هم میرویم تا به سرعت به برسیم. پیش از این گفتم اینها موقتی است و در همین مرحله شرایط تغییر پیدا می کند.

چطور؟

برای اییکه ای اسسققال با ایی س سارد کافی اسس یک بار شکسشکس بشکسه اسسققشکس سسسه یپیچیپیچیپیچ.

بازی چند می‌شود و فکر می‌کنید چه بازیکنانی برای پرسپولیس گل بزنند؟

فوتبالیست بااخلاقی که استقلالیها در این مدت به شدت در حقش بی معرفتی و او را اذیت کردند و با موضوعات خواستندش را بین ببرند ولی خم می شود، می شود. به ابرو نیاورد و با قدرت در خدمت پرسپولیس بود و با جان و دل بازی کرد.امیدوارم یک گل خوشگل به استقلال بزند تا انتقام این چند وقت را بگیرد. از بین ببرند.او حتما به استقلال گل می‌زند.مطمئنم!

چرا گفتید مربی استقلال خاص است؟

برای اینکه اتفاقات آخر بازی استقلال با صنعت نفت را شنیدم که مجیدی موقع خروج از زمین باعث دلخوری منصوریان شد و او هم گفته بابت خانه دار شدن مجیدی در تهران 10 میلیون چک به حاجی فتح الله زاده بود. .

چه توصیه ای؟

برای اینکه ناله و نفرین منصوریان پشت سرش نباشد و آهش دامنش را نگیرد بیاید و 10 میلیون او را پس بدهد تا هم منصوریان خوشحال شود و هم تیمش ناجور نبازد. لااقل یک کار درست در این فاصله انجام بده…

ربان هیی پپسپسپیسیس در بازی با اسسققال چه صحصحیی یایی؟

برای ما مهم پیروزی در دربی است.این حامد لک درون دروازه بایستد یا فرقی نمیکند.چرا که حامد لک بازیکن جربهای است و یک فرصت خوب پیش روی اوست تا ضمن جبران اشتباهاتش در مقابل گلگهرجان و صنعت نفت آبادان بردیگرها را به طرفداران میبرد. پپسپسیسیس یسابت ککد.من حامد ا یشیشس.او چه خوا اگگ در دریی هه یییان برود با تمام ججد از درازه پپسپسیس مرااقق یکیکیکد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما