(ویدئو) شاه کبرا مشهورترین مارگیر جهان را گزید

[ad_1]

یک مار گیر معروف هندی پس از گزیده شدن از ناحیه ران توسط یک شاه کبرای ۳ اتزیده بیتدن از ناحیه ران توسط یک شاه کبرای ۳ اتزریشبیت رسان

به گزارش فرارو، واوا سورش، ۴۸ ساله در ایالت کرالا روز دوشنبه در حال گفتن کبرا بود که گزی.

ویدئوی تکان دهنده است که توسط یکی از افراد محلی گرفته شده است، لحظه های را نشان می دهد سوروش سعی می کرد تا مار را داخل یک کیسه ببرد و پس از کش و قوس های فراوان ران راستش توسط مار گاز گرفته شود.

هه ططر باورککککدی ققل فق فقش ققل از یش و هه یییاسهسه نققق شاد ار را اککوکیسه ر بشش مرااققهای یژهیژه سسسیی اسس سسیی اسس.

این مارگیر در ابتدا به یک کالج پزشکی خصوصی در کوتایام منتقل شد و در آنجا دچار حمله قلبی شد. او یک شب در آنجا بستری شد و پزشکان صبح سه شنبه گفتند که وضعیتش بهتر است اسعیتش اسد و پزشکان صبح سه شنبه.

پزشکان هشدار می دهند که مدتی طول می کشد تا همیشه کامل شود و نمی توان گفت که آیا سورش بهبودی هنوز کامل می کند یا خیر.

سورش در طول دو دهه زندگی حرفه‌ای خود ادعا می‌کند که هزاران مهر را گرفاده می‌کند و بار می‌کند.

او هه تازه دوران قق از خ مار یگیگیگی در یییی یگسان هه پایان سسانه بود کهکهز زگشه برای گگففن شاه ککرا اققام ککد.

خانواده ای در روستای کوریچی روز جمعه با سورش تماس گرفتند و گفتند که مار کبرا نزدیکی سوله خانه آنها خوابیده است. از ساعت ۱۶ روز دوشنبه به محل رسید و این اتفاق تلخ برایش رخ داد.

انگشت اشاره دست راست سورش به دلیل نیش ماری که در سال 2005 او را گزید از کار افتاد.

شاه کبرا مار بسیار سمی است که نوروتوکسین قوی را با استفاده از دندانهای نیش کوتاه به فک خود تزریق می کند. تزریق کنند که معمولا کشنده است.یک کبرا با غدد سمی کامل و زمان کافی برای استقرار آنها می تواند نوروتوکسین کافی را در یک نیش تزریق کند که برای مرگ 20 نفر یا یک فیل بزرگ کافی است.

ایی سس با ححه هه اصصاب غز غزاهیچه هایی که تفسفس و ضضان ققب افجج یکه و معمول دک عضض 30 قیقه قیقهججی هه ایسیس ققیی یا فگیفگی یشیشیشد.

اگر هیچ پادزهری در دسترس نباشد، قربانیان را می‌توان تا زمانی که ریه‌های آنها به طور طبیعی کار کند، روی دستگاه‌های آسیب‌پذیری قرار داد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما