چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

[ad_1]

فرارو- سدان ریتون CC که سالها به عنوان پرچمدار سدان های چنگان در بازار چین حضور داشت، حالا نسخه 2022 آن وارد فاز فروش شده است.

به گزارش فرارو، قیمت این خودرو در بازارهای بین 15 تا 18 هزار دلار است که در مقایسه با رقبای هم رده خود را دارد. ، معقول به نظر می‌رسد.

مقایسه ریتون CC مدل 2022 با فیس لیفت پیشین خود نشان می دهد که در داخل کابین نیز پنل تهویه، غربیلک فرمان و اهرم دنده نیز تغییر کرده است.

اما در مجموع نمی توانم بگویم که چنگان فیس لیفت ارائه کرده و به نظر می رسد که شرکت چینی متوجه تغییراتی در نسخه جدید اعمال نشده است تا از این خط تولید بدون ایجاد دوباره بهره ببرد.

چنگان ریتون سی سی یا هیواندای النترا ۲۰۱۸ چینی؟

از زمانی که کمپانی چنگان، ریتون CC را عرضه می کند، حدود چهار سال می گذرد. به انتقادها تجهجه کککد، تههچچان پپچچدار پیشیپیشی سسان هایش با ششاهه سیسیار زززیک هه هودره های ککه ای، شییان چیچی و آسیایی ییا هه سس آرآرد.

با نگاهی گذرا به ریتون CC می توان آن را نسخه چینی هیوندای النترا 2018 نامید طراحی بدنه، کابین، فرم چراغ های جلو و عقب و خطوط و برجستگی ها از روی نسخه های کپی برداری شده است.

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

هیوندای النترا مدل 2018

در این میان تنها تلاش چانگان برای ایجاد تفاوت، سپر و جلو پنجره و رینگها بوده است.

در بخش دیگری از ریتون CC در طول و عرض و ارتفاع نیز تفاوتی با هم ندارند و به نظر می رسد که چنگان چیز را برای یک کپی برداری تمام عیار از روی نسخه کرهای ارائه کرده است.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی ریتون CC مدل ۲۰۲۲

موتوری که قادر است قدرت 188 اسب بخار با گشتاور 300 نیوتن متر را تولید کند.

گیگیکسکس ایی سسان یزیز 7 نهه نکککاچه و از نوع یس اسس، که کهر ققایسه با گیگیکسه های شکشککشکات ککتی هچچن غگ ککدن ززد ههگام ا برای یاننه یکیککد ایجاد کرد.

صصصف سسخ ایی ودرو در هه 100 کیکیومتر هه 6.2 ییر اسس و باک آآ یزیز 62 یییر گگجایش یشارد.ززز ههوو c c c ههههسس..

کروز کنترل، جلو سیستم هشدار خروج از خط، گرمکن و سردکن های، دوربین 360 درجه، سیستم پانوراما 360، فرمان برقی الکترونیکی (EPS)، سانروف پانوراما، تهویه خودکار، صندلی های برقی، تجهیزات صوتی AM3D، کروز کنترل و ترمز پارک برقی با اتوهلد، سیستم مانیتور مستقیم فشار تایر، کنترل پایداری الکترونیکی از جمله امکانات چین سدان چین سدان چین

تصاویر چنگان ریتون CC مدل 2022

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

چنگان سی سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدانهای هیوندی

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما