افتتاح مرکز جدید آزمایش کووید-19 در بلک ریور، موریس

[ad_1]

یک مرکز جدید آزمایش کووید-19 از سال گذشته در بیمارستان اجتماعی دکتر ایو کانتین در بلک ریور فعال است تا به مردم ساکن در بخش غربی جزیره امکان دهد از غربالگری مناسب برای COVID-19 بهره مند شوند. آزمایش کووید-19 تازه راه اندازی شده این مرکز دارای یک بخش ایزوله مجهز برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید-19 مثبت با علائم در زمان انتظار برای انتقال به بیمارستان‌های منطقه‌ای است.

وزیر بهداشت و سلامت، دکتر Hon KK Jagatpul در افتتاحیه نرم این مرکز با حضور وزیر حمل و نقل زمینی و راه آهن سبک، وزیر امور خارجه، ادغام منطقه ای و تجارت بین المللی، محترم A. Gano شرکت کرد. نماینده سازمان بهداشت جهانی در موریس، دکتر لوران موسانگو و شخصیت های دیگر در 18 دسامبر 2021.

گانو از مزایای داشتن یک مرکز غربالگری کووید-19 در بلک ریور که بیمارستان منطقه ای ندارد اذعان کرد. او گفت که ساکنان مجبور نیستند زیاد سفر کنند.

وزیر بهداشت، دکتر Hon. K. K. Jagutpal، بر اهمیت حفظ تمام اقدامات مناسب برای کاهش اثرات ویروس و همچنین جلوگیری از گسترش آن تاکید کرد.

دکتر ال. موسانگو، نماینده سازمان جهانی بهداشت گفت که مراکز تست کووید-19 مراکز نگهبانی هستند، جایی که همه بیماری‌های دارای گرایش همه‌گیر، از جمله آنفولانزا، دنگی، مالاریا، همراه با کووید-19 را می‌توان به موقع تشخیص داد، بنابراین از آلودگی متقابل در بین بیماران جلوگیری می‌کند. .

به عنوان بخشی از واکنش ملی به همه‌گیری کووید-19 در سال 2020، موریس یک مرکز آزمایش کووید-19، که کلینیک آنفولانزا نیز نامیده می‌شود، در هر یک از پنج بیمارستان منطقه‌ای ایجاد کرد. غربالگری سیستماتیک بیماران مبتلا به کووید-19 یا علائم مشابه آنفولانزا انجام می‌شود. به این ترتیب در یک ایستگاه یک مرحله ای در محوطه بیمارستان انجام شد.

مرکز جدید آزمایش کووید-19 توسط این سازمان تامین مالی شد حفاظت مدنی اروپا و عملیات کمک های بشردوستانه (ECHO) با حمایت سازمان جهانی بهداشت.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما
ما از هوش مصنوعی برای تولید محتوای این وب‌سایت استفاده می‌کنیم و تضمینی برای صحت یا اعتبار اطلاعات ارائه شده نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.