«ایزی پک» یک سرویس کامل بسته بندی اثاثیه منزل است

[ad_1]

در فرهنگ ما ایرانیان، مبلمان مرحله ای از زندگی است و علاوه بر اهمیت بالای این مرحله، همه ما به نحوه انجام این فرآیند و بسته بندی وسایلمان حساس هستیم. اکنون در شرایطی که اکثر شهروندان تهرانی مستاجر هستند و هر ساله بنا به دلایلی مجبور به جابجایی هستند، انجام تمام مراحل اسباب کشی توسط یک نفر بسیار خسته کننده و طاقت فرسا است. حال چه راهکارهایی در نظر دارید تا بار سنگین اسباب کشی و تعمیر اثاثیه را به دوش بکشید؟

نقل قول از وب سایت کیف آساناسباب کشی کار سختی نیست، درست انجام می شود! اگر بخواهیم این جمله را بشکنیم، باید بگوییم که چندین بار در زندگی خود جابه جا شده ایم و در نهایت شاهد شکسته شدن یا آسیب دیدن برخی از تجهیزات خود هستیم. پس کاستی ها کجاست؟ آیا این برای کسانی از ما که هیچ چیز در مورد اصول اسباب کشی و اسباب کشی نمی دانیم و تازه از تجربه والدین خود شروع کرده ایم مناسب است؟ در واقع شرکت های مبلمان بسیاری هستند که وسایل شما را بسته بندی و جابجا می کنند اما شرکت ایزی پک یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه است و اولین مجموعه ای است که بسته بندی مبلمان منزل را با فرهنگ ایرانی تلفیق کرده است. بنابراین اگر می خواهید تمام یا بخشی از فرآیند مبلمان را برون سپاری کنید، به وب سایت Easy Pack مراجعه کنید!

امروز در این مقاله شما را با روش های بسته بندی اثاثیه راهنمایی می کنیم سرویس مبلمان بسته بندی آسان بیایید با هم آشنا شویم.

خدمات بسته بندی مبلمان منزل

اولین قدم برای شروع اسباب کشی برای همه، بسته بندی مبلمان است، اما قبل از آن باید مواد بسته بندی را تهیه کنیم. این مواد چیست؟ کارتن مبلمان، کاغذ حباب دار، لباس های زیپ دار و سایر ابزار. در واقع یافتن این موارد کار سختی نیست! شرکت بسته بندی آسان در فروشگاه اینترنتی خود تمامی این اقلام را به صورت تکی یا عمده به فروش می رساند و شما می توانید در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

حالا که همه چیز سر جای خود است، شروع به جمع آوری و بسته بندی مبلمان انجام دادن. در این مرحله با استفاده از لوازم جانبی که خریداری کرده اید، تمام لوازم شکننده و وسایل بزرگ خانه را محکم کنید و سپس در صورت امکان در کارتن مبلمان 5 لایه قرار دهید. چرا می گوییم 5 لایه؟ توجه داشته باشید که کارتن برای حمل و نقل مناسب است و از 5 لایه مقوای محکم تشکیل شده است نه کارتن سوپرمارکت و میوه فروشی!

در حال حاضر، بسیاری از افراد ممکن است زمان کافی برای انجام تکالیف خود و خرید لوازم مورد نیاز خود نداشته باشند و هیچ علاقه ای به انجام این کار نداشته باشند. اینجاست که Easy Pack وارد می شود. این شرکت با خدمات بسته بندی اثاثیه منزل می تواند از تمامی وسایل شما از وسایل کوچک داخل کمد و کمد گرفته تا وسایل بزرگ آشپزخانه محافظت کند. همچنین وسایلی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لوستر، ملافه و … را روشن می کنند که برای جابجایی باید باز و جدا شوند.

سرویس کامل مبلمان

این روزها که اکثر افراد حداقل دو شغل دارند، زمان زیادی برای فرآیند جابجایی مانند خرید مواد مناسب، بسته بندی اثاثیه، انتخاب کالای مناسب، چیدمان لوازم منزل جدید و غیره ندارند. .EasyPack اکنون به کسانی که زمان کافی برای جابجایی اثاثیه به دلیل شلوغی روزانه و درگیری های خانوادگی ندارند، حتی کسانی که فکر می کنند نمی توانند به تنهایی در عرض چند هفته انجام دهند، خدمات می دهد؛ امکان نقل مکان به مکان جدید در یک زمان خاص در این سرویس کارشناس برای برآورد هزینه و پاسخگویی به سوالات مشتری به محل شما اعزام می شود و پس از توافق و تایید تاریخ توسط طرفین، تیم بسته بندی و جابجایی ایزی پک به منزل شما اعزام می شود.

پکینگ فورس با دقت و حساسیت کامل تمامی اثاثیه منزل را طبق پروتکل ها و استانداردهای بهداشتی لازم بسته بندی و بسته بندی می کند، ضمن اینکه با برچسب زدن کارتن های مبلمان به نیروی حمل و نقل اطلاع می دهد که کدام کارتن مبلمان شکننده است. خانه که یکی را پیدا کنید کارتن مبلمان برای چه قسمتی از خانه استفاده می شود؟

پس از آن، نوبت به انتقال وسایل به خانه جدید می رسد. در نهایت واحد ایزی پک اثاثیه بزرگ را در محل جدید مطابق با سلیقه مشتری چیدمان می کند و با تبدیل مکان جدید به خانه قابل سکونت پروژه را تکمیل می کند.

خدمات بسته بندی مبلمان و اثاثیه «ایزی پک» صفر تا صد

شرکت بسته بندی آسان با هدف ترویج فرهنگ نوین مبلمان و بومی سازی خدمات مبلمان تا حد زیادی پاسخگوی نیاز مردان ایرانی می باشد. اگر قصد استفاده از خدمات یا محصولات ایزی پک را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، تمامی نیازهای خود را برطرف کنید.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های ایزی پک می توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 02122730100 تماس بگیرید و از مشاوره خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما