بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور 1400 + 5 نکته مشاوره کنکور

دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از نظر ساعت مطالعه، سرعت مطالعه، کیفیت مطالعه، سطح درسی، تراز آزمون ها، معدل، تعداد ساعات کلاس درس و مدرسه، منابع کمک درسی مورد استفاده و بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند. رضایت بالای دانش آموزان و داوطلبان کنکور از معین فلاح شاهدی بر این موضوع هست که میشه ایشون رو یکی از بهترین مشاوران کنکور در سالهای اخیر بهشمار آورد. ببینین شما به خیلی از موسسه های مشاوره کنکور مراجعه میکنین اونا یه مشاوره اولیه بهتون میدن بعد با یه مشاور در تماس هستین که هفتگی یا حالا چند روز یبار یا حتی هر شب باهاتون در تماس هست ، دوستان بیاین واقعیت رو قبول کنیم مشاور اگه راه رتبه برتر شدن رو بلد بود چرا خودش رتبه برتر کنکور نشد ؟ تنوع در برنامهریزی از اصلیترین موارد میباشد طوری که دانش آمور بعد از اتمام برنامه آن روز احساس خستگی نکند. مشاوران تحصیلی ضمن دارا بودن مهارت و صلاحیت های علمی، می توانند دانش آموزان را در جهت شناخت و نیاز های خود و همچنین رفع درگیری های ذهنی مربوط به مسائل درسی یاری نمایند و در اکثر موارد وجود یک مشاور تحصیلی سبب جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، رفع ضعف های درسی و مشکلات یادگیری ، ایجاد علاقه و رغبت در دانش آموزان به ادامه تحصیل و همچنین کشف استعداد نهفته در دانش آموزان شده است.

همچنین نتایج خوب دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی اونها، رشد شخصیتی، افزایش نمرات و تراز و در نهایت کسب رتبههای برتر کنکور تجربی و کنکور ریاضی توسط دانش آموزان این مشاور کنکور دلیل بر تخصص و تجربه بالای معین فلاح در مشاوره کنکور و همچنین مشاوره پایه هست.در ویدئو زیر نظر چند نفر از دانش آموزانی که با شرکت در جلسات مشاوره کنکور با معین فلاح موفق به قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی و رشتههای مهندسی شدهاند رو درباره ایشون و دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مشاهده میکنیم. میدونم خیلی از شما­ دواطلبین کنکور ۱۴۰۱ و یا کنکور سالهای بعد با این چالش روبرو هستین که نمیدونین برای کنکور و برنامه ریزی مطالعاتی اون باید دنبال مشاور کنکور برید یا خودتون این کار رو انجام بدید. یه مشاور کنکور خوب میتونه برنامه ریزی هدفمند و مناسب رو در اختیار شما بذاره و بعد از اون دیگه خودتون تعیین کننده هستین. چرا که مشاوران تحصیلی این مؤسسه اگرچه روانشناس نیستند، اما ساعتها کارگاه روانشناسی رو زیر نظر دکتر علی میرصادقی، روانشناس برجسته کشور و شبکههای صدا و سیما، گذروندند. در مشاورهی تلفنی، انتخاب های شما تنها محدود به مشاور های شهرتان نمیباشد و میتوانید بهترین مشاور های سراسری کشور را انتخاب کنید.

بهترین مشاور کنکور

مؤسسه آموزشی – انتشاراتی بارسا زیر نظر دکتر علی میرصادقی (تنها ایرانی عضو انجمن مشاوران تحصیلی جهانی SEC) فعالیت میکنه. یادتان باشد لازمه موفقیت تنها گرفتن مشاور خیلی خوب نیست بلکه کلی آیتم دیگر تاثیر دارد. داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ کارشناس خانواده سبز و پژوهشگر اجتماعی شبکه ایرانیان در ابتدا با شرکت در برنامه های تبلیغاتی کنکور « فرصت برابر سیما » که با حمایت یکی از ناشرین کتابهای کنکور پخش می شد ، خود را به عنوان یک مشاور تحصیلی مطرح کرد. اولین کاری که یک داوطلب کنکوری برای رسیدن به موفقیت انجام می دهد ثبت نام در کنکور می باشد . یکی از کارهای درستی که برای کنکور انجام دادم، انتخاب مشاور کنکور خوب در زمان درست بود. با استفاده از خدمات مشاوره کنکور پزشکی و کنکور تجربی دورخیز در هر سطحی از توانایی علمی و آموزشی که باشید می توانید یک برنامه تخصصی برای رتبه های عالی داشته باشید. من دانشآموزان زیادی را دیدهام که درگیر برنامههای تلویزیونی میشوند و بسیاری از مدارس، یا مثلاً برای مدرسهای که به آنها آموزش میدهد، ماهیانه هزینه میدهند و هر شب تماس میگیرند و از آنها سؤال میپرسند در مورد بیرون رفتن به محل کارشان، یا از آنها میخواهند بستههایشان را آماده کنند.

من دوسال شاگرد آقای فلاح در جلسات مشاوره تحصیلی بودم. توهمون اولین جلسهها آقای مهندس فلاح تونست در من انگیزه ایجاد کنه. مهمترین ویژگی که ایشون داشت و به من خیلی کمک کرد، سخت گیری، نظارت و پیگیریهاشون بود که باعث میشد من با انگیزه بیشتری درس بخونم و پایبند باشم به برنامه؛ اینطور نبود که وقتی برنامه رو گرفتم من رو رها کنند تا جلسه مشاوره تحصیلی بعدی؛ بلکه کمکم میکردند در طول هفته هم برنامهام رو اجرا کنم. مشاور کنکور موظفه که هر شب یا هر هفته به صورت دوره ای گزارش عملکرد شما رو بررسی کنه و متناسب با عملکرد شما برنامه ریزی مطالعاتی رو تغییر بده. مهمترین و اصلی ترین ویژگی یک مشاور کنکور خوب قدرت برنامه ریزی بالا متناسب با شرایط هر بازه زمانی می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله، ویژگی های بهترین مشاور رشته تجربی را بررسی کنیم. بهترین مشاور رشته تجربی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین مشاور کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما