سه اطلاعات غیرقابل انکار درباره پهپاد اسپریر

چرا ما نمی توانیم همه چیز را در یک معافیت ترکیب کنیم؟ میزان تلاش برای پرواز یک سمپاش پهپاد با وزن 55 پوند یا سنگین تر از پرواز فقط تحت قسمت 107 بدون معافیت بسیار قابل توجه تر است. این نکته مهمی است زیرا می‌توانید یک سمپاش پهپاد بخرید که می‌تواند بیش از 55 پوند پرواز کند، اما مجبور خواهید بود مقدار مایع موجود در مخازن خود را برای پهپاد و مایع با هم به کمتر از 55 پوند در هنگام برخاستن محدود کنید. میریام بیش از 3000 مقاله با تمرکز بر فضای تجاری پهپادها نوشته است و یک سخنران بین المللی و چهره شناخته شده در صنعت است. صنعت کشاورزی در استفاده از پهپادها برای سمپاشی محصولات به دلیل غیرقابل دسترس بودن و قوانین سختگیرانه محلی آنها کند بوده است. سمپاش و تجهیزات پهباد گرد و غبار زراعی. برای مناطق وسیعی از زمین، هواپیماهای سرنشین دار و سکوهای سمپاشی زمینی بر اساس هزینه هر هکتار در مقایسه با هواپیماهای بدون سرنشین گرد و غبار محصول منطقی تر است. دکل های پاشش زمینی باید در آنجا رانندگی یا بکسل کنید. VoloDrone از 18 روتور با قطر کلی 9.2 متر نیرو می گیرد و دارای یک درایو کاملا الکتریکی با استفاده از باتری های لیتیوم یون قابل تعویض است.

اگر می‌خواهید از بودجه استفاده کنید، بررسی کنید DJI Agras MG-1 اولیه قدیمی با فروشندگان پهپادهای مختلف که به دنبال تخلیه آن‌ها هستند، چیست، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است مشکلاتی در تهیه باتری‌ها وجود داشته باشد. آن را می‌خواهم، بنابراین شما یک دسته باتری دارید که برای یکی از آنها استفاده نمی‌شود. سوال اخلاقی طولانی مدت علم ممکن است در نهایت پاسخ هایی داشته باشد. این وب سایت به بسیاری از سؤالات متداول پاسخ می دهد، از جمله، "ODA برای استفاده از آفت کش ها از طریق پهپاد (پهپاد هوایی) چه مجوزهای آفت کشی لازم است؟ سمپاشی خودکار و دقیق آفت کش ها می تواند برگ زدایی را تسریع کند، شاخ و برگ های اضافی را از بین ببرد و برداشت پنبه را آسان تر کند. عملکرد آن به ریشه ها اجازه می دهد تا عمیق تر رشد کنند و در عین حال نفوذ آب به خاک را آسان تر می کند. می توان آن را به همان روشی که یک تراکتور سنتی استفاده کرد و حتی ممکن است حسگرهای خاک را برای جمع آوری داده های میدانی وصل کرده باشد. V. برجستگی ها یا شکاف های روی cultipacker به اندازه کافی روی خاک کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که حفره های هوا به حداقل می رسد به طوری که حتی دانه های کوچک حداکثر تماس همه جانبه را با خاک داشته باشند.

آنچه شکسپیر می تواند در مورد Sprayer Drone به شما بیاموزد

ما باید از چندین مقررات که شامل تعمیر و نگهداری پیشگیرانه است درخواست کنیم و تنها راهی که می توانیم از برخی از مقررات نگهداری خارج شویم استفاده از دستورالعمل های سازنده است. اما استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به معنای متفاوت اندیشیدن است. پس از فارغ التحصیلی از کالج، او یک تجارت بذر را راه اندازی کرد و این زمانی بود که برای اولین بار با هواپیماهای بدون سرنشین آشنا شد و از Phantom 4 برای جستجوی کلی محصولات کشاورزی استفاده کرد. این به طور خاص با استفاده از ویژگی تجسم لایه پیشرفته Pix4Dfields آسان تر شد. در زمان پرواز نقشه‌برداری پهپاد، فراگمیت‌ها در حال کاشت بودند، بنابراین شناسایی گونه‌های مهاجم از روی نقشه‌های هوایی آسان‌تر بود. تروی گیبز، یک پیمانکار خدمات کاربردی Rantizo در ویسکانسین، با خدمات زیست محیطی کاربردی، دپارتمان منابع طبیعی ویسکانسین، و تعاونی متحد، Pest Pros Crop Consultants در پروژه ای برای سمپاشی منطقه ای که تحت تاثیر علف های فراگمیت قرار گرفته، همکاری کرده است. محل منطقه آسیب دیده – منطقه حیات وحش دره لاک پشت، ویسکانسین.

ما این را در دادخواست بیان می‌کنیم.

شعبه خدمات ماهی و حیات وحش که من در آن کارآموزی کردم." او گفت. ما توانستیم محصول را فقط در جایی که لازم بود استفاده کنیم، که مخصوصاً در یک منطقه حیات وحش ایالتی مهم بود. همچنین قوانین فدرال و ایالتی برای کاربرد آفت کش ها وجود دارد که در مورد آنها اعمال می شود. توزیع علف‌کش‌ها و آفت‌کش‌ها. ما این را در دادخواست بیان می‌کنیم. تیلور که در یک مزرعه بزرگ شده بود و در تمام عمرش مستقیماً با کشاورزان کار می‌کرد، می‌خواست این را تغییر دهد. در زمین های هموار و شیب دار. اگر قطعه زمین را به خوبی بشناسید، این روش بهترین است – و لازم نیست در محل حضور داشته باشید تا به یاد بیاورید درختان و خطوط برق و سایر موانع بالقوه کجا هستند.

ما هنوز 20 تا 30 درصد از دست دادن تاج پوشش را داریم به علاوه تاج پوشش ابتدا با مصرف مواد غذایی از انگورها دوباره رشد می کند. پاشش پهپاد در بخش‌هایی از آسیا بسیار رایج است، اما هنوز در ایالات متحده استفاده محدودی دارد، چیزی که صنعت به دلیل کندی روند نظارتی مقصر می‌داند. Miriam McNabb سردبیر DRONELIFE و مدیر عامل JobForDrones، یک بازار حرفه ای خدمات پهپاد، و یک ناظر مجذوب صنعت در حال ظهور هواپیماهای بدون سرنشین و محیط نظارتی برای هواپیماهای بدون سرنشین است. ما همه چیز را داریم – فناوری هیجان انگیز، جایگاه آشکار در بازار، مقررات قابل توجه، روند کند. من هنوز آن را ندیده ام.

Sprayer Drone و چاک نوریس Effect نبوده‌اید. و واقعا باید|با Sprayer Drone رابطه جنسی بیشتر و بهتر داشته باشید|استراتژی نهایی برای Sprayer Drone}

برای بحث به زیر مراجعه کنید. هر دو شرکت پتانسیل زیادی برای استفاده VoloDrone در کشاورزی با قابلیت‌های مختلف از توپوگرافی دشوار گرفته تا افزایش کارایی در استفاده از عوامل محافظت از محصول، کاشت بذر یا کنترل یخ زدگی می‌بینند. قابلیت‌های بارگیری و توزیع مستقل، قرار گرفتن انسان در معرض راه‌حل‌های حفاظت از محصول را محدود می‌کند و پرواز هدفمند بالای سر از تداخل با تولیدکنندگان یا سایر محصولات در مزرعه جلوگیری می‌کند. معافیت FAA به Rantizo اجازه می دهد تا حداکثر سه پهپاد سمپاشی را در یک زمان در مناطق روستایی تا مرز میدانی در تمام 48 ایالت مجاور اجرا کند. برای سمپاشی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین باید دو گواهی از FAA دریافت کرد: یک گواهی FAA "قسمت 107" برای پرواز با پهپاد و یک "گواهی قسمت 137" برای استفاده از آفت‌کش‌ها با استفاده از پهپاد یا استفاده از آفت‌کش‌ها با استفاده از پهپاد در حالی که تحت نظارت مستقیم شخصی است. این گواهی را دارد.

8/9/2019 – 20 اپراتور قسمت 137 با استفاده از پهپاد. فرآیند صدور گواهینامه عملیاتی قسمت 137 برای تأیید دانش متقاضیان طراحی شده است، بنابراین این اتفاق نمی افتد. دانش تست هوانوردی برای 24 ماه خوب است. این روند می تواند 1-5 ماه طول بکشد. 3 ماه طول کشید تا 2000 هکتار را با یک جفت وادر نشتی، یک کایاک و یک جی پی اس دستی نقشه برداری کنم. 2000 هکتار ذرت در زمان های مختلف کاشته شد – بنابراین وقتی قارچ کش همه در یک روز استفاده می شود، حدود 50 هکتار ذرت کاشته می شود. مورلند می‌گوید که معمولاً 2000 هکتار ذرت را می‌توان با یک هواپیمای سرنشین دار در یک روز پوشش داد: در حالی که یک پهپاد می‌تواند منطقه بسیار کمتری را در آن زمان تکمیل کند. هزینه‌های خرید کمتر در مقابل تجهیزات بزرگ‌تر (تراکتورهای سمپاشی زمینی) یا هواپیماهای سرنشین دار البته وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) از برخی جهات نسبت به تراکتورها برتری دارند زیرا می توانند در مزارع غرق باران و محصولات بلند عمل کنند.

یک چشم انداز زیبا و تازه در Sprayer Drone

به دلیل همه چیز مانند آب و هوا، سمپاشی مواد شیمیایی، چرخه رشد و غیره، پنجره های زمانی باریکی برای سمپاشی محصولات وجود دارد. وقتی برای خرید مقداری رنگ به فروشگاه لوازم خانگی می روید، متوجه می شوید که قوطی های رنگ پاش کوچک، رنگ پاش های برقی ارزان قیمت و سمپاش های تجاری سنگین فلزی بزرگ وجود دارد. اکثر اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین تجاری از قسمت 107 پیروی می‌کنند. روش‌های قانونی دیگری نیز وجود دارد که می‌توان هواپیمای شما را به طور قانونی به پرواز درآورد، اما این کارآمدترین روش در زمان و هزینه است.

5 بدون قیمت روش‌ها برای دریافت اضافی با Sprayer Drone

در برخی شرایط، این یک معامله شکن برای عملیات های 55 پوندی و سنگین تر است، به این معنی که شما باید عملیات خود را با وزن کمتر از 55 پوند تحت قسمت 107 انجام دهید که محدودیت منطقه بافر 500 فوتی را ندارد. اگر تحت قسمت 107 زیر 55 پوند پرواز می کنید، معمولاً برای انجام عملیات های عجیب و غریب معافیت هایی انجام می دهید. آیا قصد دارید 55 پوند یا سنگین تر در ایالات متحده پرواز کنید؟ 2. آیا قصد دارید 55 پوند یا سنگین تر در ایالات متحده پرواز کنید؟ این پهپاد حاصل همکاری جان دیر، که دانش نیازهای کشاورزان را به ارمغان می‌آورد، و Volocopter پیشگام در حمل‌ونقل هوایی شهری، که تاکسی‌های پرنده آن پایه‌های فناوری VoloDrone را تشکیل می‌دهند، است.

Volocopter و John Deere گفتند که در فصل رشد آینده در آزمایشات پرواز و کاربرد شرکت خواهند کرد. اگر از طریق پرداخت Paypal بروید، تأیید پرداخت به ایمیل شما ارسال می شود که می توانید از آن برای اهداف تجاری استفاده کنید. بله، من نیاز به پرداخت 100٪ از قبل دارم. بله، اگر شما این کار را برای شخصی که گاو، انبار و خانه دارد انجام می دهید، فقط می توانید این مجوز را دریافت کنید تا این مشکل حل شود… گیبز دارای DJI AGRAS MG-1 اصلاح شده با کیت ارتقاء اسپری Rantizo است و آن را اداره می کند.. استفاده از نرم افزار DJI Terra (1 سال"از آنجایی که به اندازه فراگمیت ها تکه تکه هستند و با وجود برخی موانع در منطقه (درختان)، نقشه برداری با DJI AGRAS من ناکارآمد خواهد بود و به طور بالقوه به اندازه ای که من می خواهم دقیق نیست. دپارتمان منابع طبیعی ویسکانسین توانسته است این کار را به حداکثر برساند. مقدار فراگمیت های درمان شده در حالی که نواحی غیر هدف را تحت تاثیر قرار نمی دهند.این اولین نمونه شناخته شده از وزارت منابع طبیعی ویسکانسین بود که گونه های مهاجم را با دقت سمپاشی کرد، که به وضوح یک نمونه عالی و گامی رو به جلو بود.

آنچه یونانیان باستان درباره Sprayer Drone می دانستند که شما هنوز نمی دانید

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت لطفا از صفحه ما بخواهید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما