شهر نیویورک می گوید به الزامات ماسک مدرسه و الزامات واکسیناسیون داخل خانه پایان می دهد.

[ad_1]

شهردار اریک آدامز روز یکشنبه اعلام کرد که اگر تعداد مبتلایان کم بماند، شهر نیویورک آماده است تا دستورات ماسک مدارس و الزامات واکسن برای رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی و سالن‌های سینما را تا 7 مارس حذف کند.

بازگرداندن محدودیت‌های همه‌گیر، که به عنوان سلاحی حیاتی در نبرد شهر با ویروس کرونا عمل می‌کرد، نقطه عطفی است که بسیاری امیدوارند به بازگرداندن حس عادی در شهر و تقویت بهبود اقتصادی آن کمک کند.

آقای آدامز هفته‌ها گفته است که مشتاق حذف محدودیت‌های مرتبط با ویروس در سراسر شهر، از جمله اجباری شدن ماسک در مدارس است. او در بیانیه‌ای در روز یکشنبه، وعده تصمیم نهایی را تا جمعه داد و گفت: «می‌خواهم از میلیون‌ها نفر تشکر کنم. نیویورکی‌هایی که برای کمک به جلوگیری از شیوع واکسینه شده‌اند. نیویورکی‌ها قدم برداشتند و با رسیدن به سطوح بی‌سابقه واکسیناسیون به ما کمک کردند تا زندگی‌ها را نجات دهیم.»

شهردار گفت که می‌خواهد به صاحبان کسب‌وکار زمان بدهد تا سازگار شوند – اشاره ای به تلفاتی که ویروس و محدودیت‌های مربوط به آن بر مشاغل کوچک وارد کرده است. هم آقای آدامز و هم فرماندار کتی هوچول بر احیای اقتصاد در شهر نیویورک تمرکز کرده‌اند. جایی که نرخ بیکاری سرسختانه بالا مانده است.

این خبر ساعاتی پس از آن منتشر شد که خانم هوچول اعلام کرد که اجباری ماسک در سراسر ایالت برای مدارس برداشته می‌شود و به مقامات محلی اجازه می‌دهد تا نیاز به محدودیت‌های اضافی را در مدارس خود ارزیابی کنند. دستورات واکسن در شهر نیویورک برای کارگران شهرداری و کارفرمایان خصوصی همچنان به قوت خود باقی است.

خانم هوچول گفت: «دوستان من، روز فرا رسیده است.

خانم هوچول در بیانیه خود گفت که استفاده از ماسک کمکی حیاتی در مبارزه با موج Omicron بوده است. «وقتی به آنچه که چندی پیش در حال وقوع بود نگاه می‌کنم، بسیار خوشحالم که یک ماسک داشتیم. او گفت: «به این ترتیب بود که از بدتر شدن این اعداد جلوگیری کردیم.»

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
فرماندار کتی هوچول اعلام کرد که نیویورک از روز چهارشنبه دیگر دانش آموزان و مربیان را ملزم به پوشیدن ماسک در مدارس نخواهد کرد.اعتباراعتبار…برندن مکدرمید/رویترز

تصمیم ایالت جایگزین تصمیمات مناطق و شهرستان‌های منفرد مانند شهر نیویورک نیست، که همچنان می‌توانند دستورات ماسک و سایر اقدامات محدودکننده را اعمال کنند.

این عقب نشینی ها یک روز پس از آن صورت گرفت که نیویورک میانگین نرخ مثبت هفت روزه در سراسر ایالت را زیر 2 درصد و بستری شدن زیر 2000 نفر را برای اولین بار از قبل از افزایش Omicron اعلام کرد. این کاهش بخشی از کاهش ملی موارد ابتلا به ویروس کرونا است. در سراسر ایالت، بیمارستان‌هایی که در نتیجه ویروس مجبور به محدود کردن روش‌های انتخابی شده‌اند، برای از سرگیری فعالیت‌های عادی تأیید شده‌اند.

دستور واکسن شهر نیویورک برای غذاخوری‌های سرپوشیده، سالن‌های سینما و سالن‌های ورزشی، معروف به برنامه کلید نیویورک، توسط سلف آقای آدامز، بیل دی بلازیو، به عنوان یک استراتژی ضروری برای تشویق نیویورکی‌ها به دریافت واکسن کووید و کووید اجرا شد. دکتر جی وارما، مشاور ارشد بهداشتی آقای دی بلازیو، روز یکشنبه تاکید کرد که دستور واکسن برای همه کارمندان شهر نیویورک که شخصاً کار می‌کنند هنوز به قوت خود باقی است. با اداره آموزش و پرورش تماس گرفت ماسک هایی با کیفیت بالا برای دانش آموزانی که هنوز می خواهند از خود محافظت کنند در دسترس قرار دهد.

آقای آدامز در هفته های اول ریاستش بر بهبود شهر و امنیت عمومی تمرکز کرده و گردشگران را تشویق به بازگشت کرده است.او بارها نیویورکی ها را تشویق به بازگشت به دفاتر کرده و استدلال کرده است که کارگران کم دستمزد و مشاغل کوچک به آنها وابسته هستند.

برای اولین بار هفته گذشته، شهر نیویورک داده‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌داد فقط 59 درصد از دانش‌آموزان در مدارس شهر حداقل یک دوز از واکسن را دریافت کرده‌اند. دریافتند که بیشترین میزان واکسیناسیون در منطقه منهتن بیش از دو برابر ناحیه کمتر واکسینه شده در بروکلین است. نرخ واکسیناسیون در میان بزرگسالان بسیار بالاتر است؛ بیش از 96 درصد از نیویورکی های 18 سال و بالاتر یک دوز دریافت کرده اند.

دکتر اوچه بلک استاک، دکتری که بر برابری سلامت تمرکز می کند، گفت که نابرابری های گسترده ای در میزان واکسن در میان مدارس وجود دارد و فرزندانش به پوشیدن ماسک در مدارس دولتی خود در شهر نیویورک ادامه خواهند داد.

“برداشتن سیاست های ماسک در این مدارس خطرناک است.” او در توییتر نوشت.

به نظر می رسد اعلام ماسک در مدارس آماده پایان دادن به فصل تلخ و تفرقه انگیز در تاریخ همه گیری این ایالت است. مدارس به طور فزاینده ای به میدان جنگ در یک گفتگوی قطبی ملی بین معلمان، والدین، دانش آموزان و سیاستمداران در مورد اقدامات مناسب برای دفاع در برابر ویروس تبدیل شده اند.

خانم هوچول از زمانی که در اوایل ماه جاری اجازه داد تا صلاحیت کسب و کارها از بین برود، برای لغو قوانین ایالتی در مورد ماسک زدن در مدارس تحت فشار بوده است. تعطیلات نیمه زمستان در اوایل ماه مارس، اما پس از اینکه ایالت های مجاور با فرمانداران دموکرات، از جمله کانکتیکات، نیوجرسی و دلاور، اعلام کردند که قصد دارند وظایف خود را لغو کنند، خود را تحت فشار افزایش یافت.

سپس، روز جمعه، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در واشنگتن دستورالعمل جدیدی را منتشر کردند مبنی بر اینکه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی فقط در مناطقی که خطر ابتلا به عفونت بالا است ضروری است و راه را برای برداشتن بسیاری از اقدامات پیشگیری از ویروس باز می کند.

این اعلامیه زمانی منتشر شد که آژانس استراتژی خود را در ارزیابی خطر از یک مورد بر اساس تعداد موارد به موردی که استرس بیماران مبتلا به ویروس کرونا بر بیمارستان‌ها و همچنین موارد جدید به ازای هر 100000 نفر را در هفته گذشته وزن می‌کند، تغییر داد. این دستورالعمل ارزیابی ویروس را به شدت تغییر می‌دهد. در سراسر کشور از جایی که 95 درصد از شهرستان‌ها در آن پرخطر در نظر گرفته می‌شدند تا جایی که اکثر آمریکایی‌ها می‌توانستند بدون ماسک یا فاصله اجتماعی به زندگی خود بازگردند.

اعلامیه های روز یکشنبه توسط بسیاری در سراسر ایالت جشن گرفته شد.کاترین وایلد، رئیس شرکت مشارکت برای شهر نیویورک، گفت که از عقب نشینی ها استقبال شد.

او گفت: “جامعه تجاری مشتاق است تا از شرایط و محدودیت های همه گیر فراتر رود.”

و جمهوری‌خواهان اخبار مربوط به ماسک‌ها در مدارس را تشویق کردند. سناتور ایالتی راب اورت، جمهوری‌خواه و رهبر اقلیت که بر عقب‌نشینی فشار آورده است: «رفع نقاب بچه‌های مدرسه‌ای ما یک پیروزی دیرینه برای بچه‌ها و والدین، مربیان و عقل سلیم است.» در بیانیه ای گفته شد.

اگرچه تصمیم خانم هوچول قدرت اجرایی واقعی را به صدها منطقه مدرسه ایالت واگذار می کند، اما این اعلام لحظه مهمی در توقف تلاش های نیویورک برای باز نگه داشتن مدارس دولتی در بحبوحه همه گیری همه گیر است. این امر به ویژه در شهر نیویورک که ابتدا بسته شد صادق است. سیستم گسترده آن با تقریباً 1600 مدرسه در مارس 2020 و از زمانی که مدارس در سپتامبر 2020 شروع به بازگشایی کردند، اقدامات سختگیرانه برای کاهش ویروس را حفظ کرده است. این شهر دستور ماسک در فضای باز را برای مدارس تنها در هفته گذشته لغو کرد.

فدراسیون متحد معلمان، که نماینده معلمان در شهر نیویورک است، با رئیس آن، مایکل مولگرو، یادداشت تأمل برانگیزی زد و گفت که اتحادیه «با پزشکان مستقل خودمان مشورت خواهد کرد، به داده‌های کیت‌های آزمایشی در خانه نگاه می‌کند و به صورت تصادفی در -تست مدرسه در این هفته، و مطمئن شوید که همه اینها در نظر گرفته شده است، زیرا شهر نیویورک سیاست پوشش مدرسه خود را بررسی می کند.

و در حالی که بسیاری از پایان دوره ها حمایت می کنند، این تغییر تقریباً به طور قطع نگران تعداد قابل توجهی از نیویورکی ها خواهد بود که معتقدند این امر زودهنگام است.نظرسنجی اخیر از موسسه تحقیقاتی کالج سینا نشان داد که 58 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده نیویورک معتقدند که ایالت باید در این ایالت حضور داشته باشد. لغو اجباری ماسک در مدارس تا بررسی داده‌های اوایل ماه مارس. همان نظرسنجی که دو هفته پیش انجام شد، نشان داد که 45 درصد از پاسخ‌دهندگان با لغو دستورات ماسک توسط دولت در مشاغل خصوصی مخالف بودند.



[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما