فریبا: بردن تیم‌های قلعه‌نویی کار آسانی نیست

[ad_1]

وزشزش سه: پیشکسپیشکست اسسققال یگیگیگی برخلی یکآچه کهکهپیشزییی یکیکیکد بازی گگ گهگه ققابل اسسققال یایایی از آآ دآآآد.

استقلال در آخرین دیدار مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی این تیم به برتری دو بر یک دست باید و برای دومین مرتبه در این فصل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر به تاش فریبا ملی پوش اسبق این تیم درخصوص این بازی گفت: « بازی در کل بسیار تماشایی بود.من صبح آن روز در رادیو پیشبینی میکردم که این بازی خوبی از آب درنیاید اما در آخر صحبتهای من دیدار جذابی را تماشا کنید.

وی در ادامه افزود: «همه‌چیز در این بازی دیده می‌شود از تغییرات تاکتیکی برای تعویض‌های انجام‌شده و از همه چیز بیشتر هیجان‌انگیز که این جدال نفس‌گیر بود شاید اگر وریا پنالتی دوم را تبدیل به گل می‌کرد، با توجه به اینکه گل گهر سرپا حمله‌ور بود.. میشد استقلال میتوانست در ادامه بازی با استفاده از سرعت قائدی گلهای بیشتر را هم به ثمر برساند. طططب که گس گهگه اززی ی فشار یآیآرد او تا ززایی که توان اشش از بازیکزیک بود و من بابت گگززی او یی یشحشحال ششم.»

مسابقات و هافبک سابق استقلال در ادامه با تمجید از بازی ارسلان مطهری نیز اظهار داشت: «درخصوص ارسلان هم باید عنوان کنم که انصافاً از یک بازیکن دوندگی شما باید دقت کنید که از تیم حریف 7 یا 8 توپ را بگیرید که این برای. یک برنامه بسیار باارزش است.»

او در ادامه همچنین اضافه کرد: «در نیمه اول می توان گفت بازی در اختیار استقلال بود و آنها را از دو طرف خاص از جناح راست به تیم گل گهر فشار بیاورند اما در نیمه دوم طبیعی بود وقتی دو گل پیش افتاد، حریفت برای. جبران گل خورده جلو میآید و در همه جای دنیا این موضوع طبیعی است.اگر ارسلان آن را در این چند روز گذشته میشنویم استقلال در نیمه دوم عقب نشست حرف درستی نیست. توپ را از زاویه بسته نمیزد و اوریا را میدید خیلی فرق میکرد و یا پاسی که وریا به قایدی داد او میتوانست با دقت بیشتر ضربه بزند. فراموش نکنیم تیم حریف هم تیم امیر قلعه نویی است و تیمهای کار آسانی نیست. کارش را بلد است و نقاط ضعف حریف را به‌خوبی می‌کند و در کل می‌داند از بازی چه می‌کند.

بهتاش فریبا در خصوص مهدی پور و نقش او گفت: «مهدی پور در نیمه اول بسیار عالی عمل کرد اما در نیمه دوم با توجه به اینکه گل گهر به بازی مستقیم روی آورد، نقش کمرنگ شد و بیشتر به امور دفاعی بیشتر عمل کرد. یک بازی زیو از زز بوی ی و ر صصص صیگیگیی بایی گگگی که او معمولا خو اسس گگ ایی کهلافش ثابت ششد. »

پیشکسوت خوشنام استقلال که اشراف کاملی به شرایط تیم سابق خود دارد در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: «شما زمانی که بدنسازی در موعد مقرر به طور کامل انجام نمی شود در دقایق پایانی گرفتار حریفان میشوید شما در نظر بگیرید اگر مهدی قایدی و یا مسعود ریگی خسته شود. نمی‌شدند و در بازی باقی می‌ماندند در دقایق پایانی به اینگونه نمی‌شد.»

وی درباره اشتباه محرز سه مدافع استقلال در دقیقه 95 بازی گفت: «بههرحال شرایط بازی گاهی اوقات شما را به اینگونه اشتباهات وا میدارد اما بهتر است این خطاها ندهد، ولی درمجموع دو مدافع میانی ما بازی می تواند قبولی را از نمایش دادن رخ دهد، ضمن اینکه رشید مظاهری حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و بی نظیرعمل کرد.»

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما