نسخه وب واتساپ امن تر می شود

[ad_1]

فرارو-مدتی پس از اینکه واتساپ پشتیبانی از چند دستگاه را در بتای خود فعال کرد، یک افزونه مرورگر جدید بنام Code Verify با هدف بهبود نسخه وب واتساپ معرفی است. خطر افتادن رمزگذاری انتها به انتها است.

به گزارش فرارو، با استفاده از این افزونه به خطر انداختن داده ها یا حریم خصوصی پیام های رمزگذاری شده برای هکرها بسیار مشکل خواهد شد. از ویژگی کد تأیید همان سطح امنیت یک برنامه بومی را در ویندوز، iOS یا اندروید تضمین شده می‌کند.

واتساپ

این ویژگی فقط یک «هش کد» از کد در حال اجرا در مرورگر شما را با یک Cloudflare قابل اعتماد و مقایسه ایمن انجام می دهد. هر کس بدون توجه به دانش فنی آسان می کند پس از این بررسی، در صورتی که همه چیز درست باشد، افزونه با استفاده از یک چراغ راهنمایی به شما نشان می دهد که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر؛ سبز به این معنی است که همه چیز است. خوب است، رنگ نارنجی نشان می دهد که ممکن است لازم باشد صفحه خود را به روز کنید یا اینکه یک افزونه مرورگر قرمز است که با Code Verify تداخل دارد و راهنمای به این معنی است که مشکلی وجود دارد و در صفحه واتساپ نحوه حل این مشکل است. به کاربر نشان داده شده است.

طبق گفته مادر واتساپ “متا” این افزونه قادر به خواندن یا دسترسی به پیام های شما نیست و هیچ از این داده ها به Cloudflare ارسال نمی شود همچنین کد منبع کد Verify را در GitHub منتشر کرده است. در بیانیه مطبوعاتی متا هیچ اشاره ای به نسخه سافاری نشده است، اما GitHub اشاره می کند که از آن پشتیبانی می کند. آن نیز در راه است.

منبع: theverge

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما