پمپ آب خانگی پارس موتور

در صورت به وجود آمدن هر مشکل و سوالی می توانید با مشاوران سایت تماس گرفته و از آن ها به صورت کاملا رایگان و آنلاین در زمینه خرید انواع پمپ بی صدا و ارزان، مشورت بگیرید. مشاوران و کارشناسان سولار با صبر و حوصله کامل همیشه آماده به پاسخگویی شما خواهند بود. حتی در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با مشاوران این سایت تماس حاصل نمایید و به‌صورت رایگان از آن‌ها مشورت بگیرید.

پمپ آب
پمپ آب

برای راه اندازی این سایز از پمپ ها می توان هم از منبع تحت فشار 24 لیتری و کلید اتومات استفاده کرد هم از ست کنترل. بیشتر مشکل هم از آنجایی ناشی می‌شود که نمی‌دانند مثلاً پمپ آب برای ساختمان ۷ طبقه یا پمپ آب مناسب ۴ طبقه چه پمپی است. متأسفانه بسیاری از فروشندگان هم دراین‌رابطه اطلاعاتی غلطی ارائه می‌کنند که در آینده برای ساکنان ساختمان مشکلاتی را ایجاد می‎کند.

الکترو پمپ سانتریفیوژ زمینی لئو مدل XST 32-125/11

متداول ترین نوع پمپ اب خانگی برای تامین فشار مناسب در طبقات ساختمان با آبدهی یا دبی قابل توجه در مصارف منازل مسکونی، دفاتر اداری و واحدهای تجاری، پمپ بشقابی است. الکتروموتور، موتورهایی هستند که توان لازم برای پمپاژ را تامین می‌کنند. زمانی که موتور را روشن می‌کنید،‌ برق از طریق سیم پیچ‌ها عبور کرده و در نهایت یک میدان مغناطیسی تولید می‌کند. در پایان نیز با حرکت روتور، پروانه هدایت شده و به پمپ آبرسانی انرژی و نیرو برای کار را می‌دهد.

سوالات کاربران توسط کارشناسان فنی پمپ شرکت به دقت پاسخ داده شده است، لذا پیش از خرید محصول حتما” بخش نظرات را مطالعه نموده و یا اگر سوالی دارید مطرح کنید. در ساختمان ها، به دلیل وجود شبکه برق شهری، تامین برق پمپ آب به راحتی با استفاده از پریزها صورت می گیرد.

پمپ آب 2 اسب ابارا مدل CMC2.00M

و همواره پمپ های خود را با قیمت مناسب تر نسبت به سایر توزیع کنندگان و وارد کنندگان پمپ در کشور ارائه میدهد. همین امر باعث شده تا تمامی فروشندگان، شرکتها و مصرف کنندگان پمپ در کشور مشتریان مستقیم پمپ از گروه آی ناین باشند.

انواعی از پمپ که با نام پمپ پروانه باز شناخته می شوند، مربوط به پمپ های کفکش هستند که برای امکان عبور سیالاتِ دارای ذرات معلق، با طراحی بدون پروانه ساخته شده اند. انواعی از پمپ های کفکش، لجنکش، طبقاتی و شناور که برای جابجایی سیالات خورنده استفاده می شوند، از جنس استیل ساخته شده و در اصطلاح پمپ استیل نامیده می شوند. بوش‌های یکپارچه‌ای هستند، که به منظور سفت کردن پکینگ‌ها جهت آب‌بندی بیشتر از آن‌ها استفاده می‌شود. میزان سفت کردن پیچ‌های آن به‌طور تجربی به اندازه‌ای است، که مابین اصطکاک، آب‌بندی، روغن کاری و خنک کاری تعادل حفظ شود.

انواع پمپ آب ساختمانی یا خانگی

برای ساختمان هایی با بیش از ده واحد از الکتروپمپ با توان دو اسب و همچنین برای ساختمان های بزرگتر و مجتمع ها از بوستر پمپ آب استفاده می شود.

پمپ آب

درصورتی‌که به این طریق نتوانستید فشار آب ساختمان خود را افزایش دهید باید به فکر خرید پمپ‌هایی باشید که متناسب با نیاز مصرفی شما هستند.

  • در نتیجه هم به‌عنوان تخلیه یک مخزن مورد استفاده قرار می‌گیرد هم به عنوان پمپ پرکننده آن.
  • قیمت پمپ آب یکی از مهمترین فاکتورهای متغیر در انواع برندهای ایتالیایی، ایرانی و چینی در محصولات همرده است.
  • پمپ آب جتی یکی دیگر از انواع پمپ های آب است که وظیفه خارج نمودن آب از اعماق زیاد بدون وجود لوله کشی را بر عهده دارد.
  • موتور پمپ‌ها برای مناطقی که برق وجود ندارد یا دسترسی به برق سخت است بهترین گزینه می‌باشند زیرا که با سوخت‌های فسیلی کار می‌کنند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما