چرا فضا در آستانه ورود به عصرهای خود قرار دارد؟

[ad_1]

فرارو- آزمایش با قابلیت «صعود مستقیم» آزمایش برای روسیه بود و آزمایش با قابلیت «صعود مستقیم» آزمایش برای روسیه بود و بازتاب آزمایش تسلیحاتی مشابهی بود که توسط روسیه انجام شد. چین در سال 2007 انجام شد.

به گزارش فرارو به نقل از اکونومیست، تمام این تلاش ها باعث نگرانی مقام های دفاعی آمریکا شده اند چرا که در صورت انفجار ماهواره های احتمالی امکان بروز جنگ وجود دارد. باور است که پاسخ و راه حل در نیروی محرکه است.

آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی (دارپا) وابسته به وزارت دفاع آمریکا فناوری موسوم به «پیش رانش حرارتی هسته ای» را آزمایش خواهد کرد. در داخل آن راکتورها اتمهای اورانیوم برای تولید گرمای فوق العاده تقسیم می شوند.

هیدروژن که در ذخیره سازی سردتر از منفی 253 درجه سانتی گراد قرار می گیرد با گرم شدن به سرعت منبسط می شود و با خروج گاز گرم می شود از بخش پشتیبان انرژی رانش تولید می کند.

فضاپیمایی می تواند ظرف مدت چند ساعت تا مدار ثابت بالای زمین نزدیک به میزان 36000 کیلومتر بالا برود. چرا مسیر حرکت آن را می‌توان به قدری تغییر داد که غیرقابل پیش بینی شود.

«دارپا» در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح می دهد که هدف از برنامه «دراکو» نمایش یک سیستم پیشرانش حرارتی هستهای (NTP) در مدار نزدیک زمین در سال 2025 است و در صورت موفقیت این ماموریت، «دارپا» اولین موشک از این نوع را دارد. با توجه به این که پیشران حرارتی است هرگز در فضا آزمایش نشده است.

حححویی هاشش اکککیکیکی و شیشیایی ییججج شیشیشد کهکهآها قادر هه سسیایی هه سسعت مورد ییاز برای سفسف هه ققاط به صورتت جهان نباشید.

واحد نوآوری دفاعی پنتاگون (DIU) دومین ابتکار عمل است که اجرا می کند. : آن‌ها باید از فناوری پیش‌رانه حرارتی هسته‌ای که دارپا در حال حاضر روی آن کار می‌کند، از آن جلوگیری می‌کند.

از میان دهها پیشنهاد شده توسط واحد نوآوری دفاعی پنتاگون دو برنده اول قرار است ماه جاری اعلام شوند.

«رایان وید» کاپیتان نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا که برنامه واحد نوآوری دفاعی پنتاگون را هدایت می کند که پیشنهادات ارائه شده در دسته بندی های مجزا قرار می گیرد. الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد که بر روی گاز پیشران مانند زنون اعمال می شود و باعث شارژ یونها می شود و به دلیل وجود میدان الکتریکی یا مغناطیسی از نازل خارج شده و نیروی رانش ایجاد می کنند.

ردیابی و غیر فعال کردن ماهواره های بدون پنل های خورشیدی برای طراحی نظامی نیز برای دشمنان خطرتر خواهد بود.

بسیاری از طرح‌های پیشرانه‌های انرژی، نیاز به فرآیند شکافت اتمها دارند که در نیروگاه‌های زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیشپیشهادات یگیگیگ برای ژراتوهای ترواکیایزیز .یکپ (RTGS) اسس گگه های باتیی آتی اس سس آآهه از واپاشی هسه های یا هه ججیان بقق تبییی یکیکیکد.

محفظه محکمی حاوی ماده پرتوزا است که ترموکوپلهایی در اطراف دیوارههای محفظه قرار گرفته و در اطراف دیوارهای محفظه قرار می گیرند. به یک خنک کننده متصل شده است.

این نوع «باتری های هستهای» مدت هاست که برای تامین انرژی کاوشگرهایی که به اعماق فضا فرستاده می شوند استفاده می کنند که به طور خاص ضعیف است. گرمای آزاد شده توسط فروپاشی ایزوتوپ‌های رادیواکتیو استفاده می‌کند.

پلوتونیوم -238 که محصول جانبی توسعه تسلیحات است توسط ناسا برای تامین انرژی هر دو کاوشگر وویجر که در دهه 1970 پرتاب شد و هنوز کار می کند و هم چنین مریخ نورد کنجکاوی که در حال حاضر در اطراف مریخ میچرخد استفاده می شود. پلوتونیوم -238 به شدت تنظیم شده و ذخیره شده است و با نیمه عمر 87.7 سال، گرمایی که از فروپاشی رادیواکتیو تولید می کند در مدت طولانی پخش می شود؛ بنابراین واحد نوآوری پنتاگون به دنبال جایگزین هایی با نیمه عمر کوتاهتر و چگالی توان حرارتی بسیار بالاتر است. .

کبالت -. تامین کننده هستند.

با این ارسال، دستگاههای هستهای به ویژه راکتورها به فضا تا چه میزان ایمان است؟ او میگوید که چنین رویدادی خطری بیشتر از یک فضای معمولی خواهد داشت، زیرا راکتور در آن نقطه روشن نمیشود و سوخت اورانیوم آن خطر رادیولوژیکی ایجاد نمیکند.

با این وجود، اگر راکتور وجود دارد در دریا سقوط کند، مشکل بزرگتر خواهد بود.

اگر این واکنش زنجیره‌ای کنترل نمی‌شود می‌تواند منجر به ذات شود؛ بنابراین دراکو به گونه‌ای پیکربندی شده است که حتی اگر در اب غوطهور ساخته شود از اجزای بور در جای خود باقی می‌مانند بور در راکتورهای وجود دارد برای تعدیل یا حتی توقف شکافته‌ها. استفاده قرار می‌گیرد.

خطر دیگر ورود مجدد تصادفی به جو است. اتحاد جماهیر شوروی حداقل 33 جاسوسی را با راکتورهای هستهای برای تولید انرژی پرتاب کرد. دفع برسد.

زمانی که کاسموس 954 در سال 1978 میلادی درهم شکست تکه هایی از آن از طریق جو زمین در کشور سقوط کرد.

برای مدت زمان طولانی، بر این باور بودند که برای یک راکتور وجود دارد، روی موشک قرار می‌گیرد که بتواند کار کند که آن اورانیوم 235 بسیار غنی شده است، یعنی ایزوتوپی از اورانیوم که به راحتی از هم جدا می‌شود. سسخت ککر 2سی، اورایییم 235 با دجهجه غغی ششاهه های که مرمب بمباتی یفجفجفج ششه بر ففاز هیهیشیشیا درسال 1945 اسسفاهه ششه بود.

با توجه به نگرانی نگران چنین سوختی برای استفاده از دوگانه ساز باید با بوروکراسی سخت گیرانه، طولانی مدت و هزینه های هنگفت هنگام ساخت راکتورهای هستهای دست و پنجه نرم کنند.

با این وجود، مدل‌سازی رایانه‌های بهتر در سال‌های بعدی به‌منظور این امکان را می‌دهد که راکتورهایی را طراحی کنند که در آن استفاده از اورانیوم 235 با غنای کمتر از 20 درصد باشد. برای ساختن سساح آتی اسس.بنابرایی، حوئیییای یولی یرباهه اسسفاهه از آآ اورایی با سست گیگی ککتی ههراه خواهد بود.

این تنها آمریکا نیست که در حال تلاش برای پیشرفت های فضایی است.چین و روسیه نیز قدرت هایی را برای استفاده در فضای توسعه می دهند و در حال ساخت و آزمایش ناوگانی از شاتل های فضایی در سالیان اخیر بوده است. آژاسس فضایی رسیهسیه (رسکسکسکمسس) ایییوار اسس کهکهآفضاپیپیا رایکهسال 2030 ییییایی یاهککد بود.

سیستم دوم به نام موتور مریخ یا PADME-Power نامگذاری شده است و نمونه اولیه آن در سال 2026 آزمایش خواهد شد. شد.

PADME حدود 3.5 تن وزن خواهد داشت و با یک بار قرارگیری در مدار قادر به سرعت بخشیدن به یک فضای بزرگ در مسافتی 12 کیلومتری در حدود 15 دقیقه است.

تا پایان دهه کنونی، ناسا هم چنین می‌خواهد یک نیروگاه است که با قابلیت تولید برق را به ماه پرتاب کند. می شود.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما